Multimedyada anjuli nin pikniğe giderken giydiği giysiler var . Bir de öbür bölümde anjuli nin fotoğrafını koyucam.
İyi okumalar:))))Eve geldiğimde kısa şort ve yarasa kol tişört giydim. (Multimedyada giysiler var ) 5 dk sonra da zaten Dael geldi. Ve arabaya binip piknik alanına gitmeye başladık. Dael çok iyi birine benziyordu. Ve hoştu da. Yol boyunca dael bana bakmaya çalıştı. O bana bakarken onu yakalıdıgımda resmen Dael domates gibi olmuştu. Gülmemek için kendimi zor tuttum.
Geldiğimizde piknik için getirdiğim eşyaları Dael taşıyordu. Arkadaşlarının yanına gelince tanıştık. Çok iyi ve neşeli arkadaşlar edinmiştim. Getirdiğimiz yiyecekleri yedikten sonra oyun oynamaya karar verdik. Oyunumuzun adı ne biliyor musunuz? Şişe çevirmece
Masanın etrafına kurulup oynamaya başladık. Orda 5 kız 5 erkek vardı.
İlk önce tommen şişeyi çevirdi. Ve cevap ucu bana soru ucu ise Tommen e geldi. Kesin kötü bir şey yapmamı isteyecekti. Cesaretlik deyince Tommen sinsi hir gülüş yapıp konuşmaya başladı
_ Dael ın yanağından öpeceksin
_ne yapamam öyle bir şey!
_ yapmak zorundasın oyunun başında yemin ettin.
_kahretsin tm! Ama bunu sana ödeticem Tommen
O arada Dael gülüyordu.manyak işte
Dael ın yanına geçip yanağından öpmek için eğildiğimde çapkın erkeklerin yaptığı o bir anda dönme işini yapmaması için dua ediyordum. Hemen Dael ın yanağına bir öpücük kondurdum. Neyse ki öyle yapmadı. Allaha Şükür.
Bu kez ben çevirdim ve cevap kısmı Tommen a soru kısma bana geldi. Tommen yutkundukyan sonra bana baktı band gülüyordum.
_Dael bana fikir verir misin?
_Dael tabi ki
Dael da bana çok güzel fikir verdi.
_d mi c mi ?
_c
Şuradaki kızın üstüne kahve dökeceksin.
_tommen çaresizlikten kalkıp kahveyi eline alıp kızın üstüne döktü. Kız direk kalkıp Tommen a hem küfürler saydırırken hem de vuruyordu. Biz de o ara gülmekten ölmek üzereydik. Hatta Dael gülmekten yere düştü. Sonra gülmemiz daha a arttı. Tommen geldiğinde daha çok güldük. Kendimizi zar zor durdurbilmiştik.
♢♢♢♢♢♢♢♢♢
Başka bir oyun oynamaya karar verdik. Hangi oyun oynayacağımıza dair bir fikir attım ortaya
_ ebelemmeç oynayabiliriz ama özel güçlerimizle. Ama tabi bir büyük arazi biliyorum. oraya gidip oynayalım. Herkes tamam dedi ve kendi arabalarına bindi . Ben yine Dael la geldim.
Geldiğimizde oyuna başladık .
_ kim ebe olmak ister?
Tommen hemen atladı
_ben
Tommen benden intikam almak istiyordu her halde ama yapamayacaktı.
_tamam hadi başlayalım!
_1 2 3
Deyince hızla koşmaya başladım. Aralarında da en hızlı bendim zaten koşmaya devam ederken Dael i biri itti Dael ise resmen takla atarak çakıldı. Hemen Dael ın yanına gittim.ve kalkmasına yardım ettim. Kimin ittim ine baktığımda bir adam buraya doğru geliyordu. O bir kurt tu hissedebiliyorum. Herkesi arkama alıp kurta doğru yürüdüm. Karşımda durdu. Ve ona emretmemle önümde diz çöktü.
Herkes şaşkınca bakarken ben kurta bakıyordum ._neden buraya geldin?
_ seni almak için
_beni nasıl almayı düşünüyorsun ahmak
Dael da o ara yanıma gelip beni belimden tutup kendine doğru çekti.ilk önce bir Dael a baksam da sonra o kurta tekrar baktım. Ne yani beni almaya tek başına mı gelecekti cidden haha gülüyîm bari.
_ aaaa ama sen beni nasıl tek başına almaya geldin sen şaka mı yapıyorsun.?
_tek başıma geldiğimi kim söyledi?
Deyince arkadan kurt sesleri gelmeye başladı. Ben de gülmeye başladım.
Daha kurtlar gelmeden onlara emrettim.
_ hepiniz birbirinizi öldürün size emrediyorum! !!
Ben emredince hepsi birbirini parçaladı ve hepsi öldü. Ve en son da o adamı geberttikten sonra arabalara gidip eve yol aldık.