1. A kezdet

110 6 1
                                    

Sziasztok !
Josh vagyok, Josh Wind. Igen, pontosan, a nevem jelentése "szél". Sokszor bajlódnak ezért velem. 16 éves vagyok. 9. osztályba járok, vagyis fogok mert még nyári szünet van. Igen, még, mivel már csak egy hét van hátra. Nemrég költöztünk el, ezért új iskolába fogok járni. A szüleim, mint mindig, azt szeretnék, hogy tökéletes legyen a családunk bemutatkozása, a környéken élőknek. De azért örülök a költözésnek, mivel végre teljesült az álmom, és lehet egy saját szobám ami csakis az ENYÉM.

***

Még két nap van az iskolakezdésig, és már nagyon izgulok, de valahogy most nem tud ez járni a fejemben. A tegnap óta csak RÁ tudok gondolni, a szomszéd lányra. A szobánk ablakai egymásra nyílnak, de most nem ez a fontos, hanem Ő. Barna, sima haja a vállára omlik és eltakarja a kis arcát, ha oldalról nézed, ránézve az arcára, egyből rádtündököl a két káprázatosan szép barna szeme. Közebbről még nem ismertem meg, de tegnap volt alkalmam beszélgetni vele egy kicsit, és megtudtam, hogy Isabell-nek hívják. Azt kívántam, bárcsak álom lenne és nem kéne minden nap azért szemvednem mert meglátom és leakadok. Tudom, kicsit szánalmas, de mindig mikor látom, elfogynak a szavaim, és bár annyi mindent szeretnék mondani neki éskérdezni tőle, csak egy ennyi csúszik ki a számon: "Sziaaa". Ő pedig mindig visszaköszön és továbballag. Nem tudtam mit tehetnék, hogy közelebb jussak hozzá mivel nem ismert még engem és nem akartam pofátlan és tolakodó lenni.

Sziasztok!
Ez az első történetem, így kérlek valami módon jelezzetek vissza hogy folytassam vagy ne. Ja, és nyugodtan kommenteljetek, ha valami hibát találtok, és kritikákat is elfogadok.

A Szomszéd LányWhere stories live. Discover now