Hát valahogy nagynehezen ez a nap is eljött; nem mindha vártam volna, de azért kiváncsi voltam az új osztálytársaimra. Emellett azt is ki szerettem volna deríteni, hogy Isabell is ide jár ?
Felkeltem az ágyamból, és végigvergődtem magam a dobozrengetegen (mivel mint mindig, megint lusta voltam kipakolni) és elindultam a fürdő felé. Gyorsan lezuhanyoztam és megmostam a fogam. Bementem a szobámba és kivágtam a szekrényajtót (nem voltam mérges, de mindig agresszívan nyitom a szekrényemet) és kikapdostam pár ruhadarabot, amelyek később a testemen végezték. A "pár ruhadarab" alatt egy fekete farmert, egy szürke polót és egy pár fekete zoknit értek.
Leviharzottam a lépcsőkön és bementem a konyhába. Egy üzenetet pillantottam meg az ebédlőasztalon.
Szia Josh!
Apáddal elmentünk dolgozni.A reggeli a mikróban van.
Regelizz, és menyj suliba
Légy nagyon ügyes!
Puszi, Anya.Elolvastam a levelet és elindultam a mikró felé, kivenni a reggelimet. Pirított kenzér volt ráolvasztott grillsajttal. Nyami. Töltöttem magamnak egy pohár teát és már indulhatott is a reggelizés.
Miután megreggeliztem, elindultam az új sulimba. Ahogy beléptem a kapun, tengernyi gyerek özönlött mindenfele. Gondoltam "se baj, majd csak túljutok rajtuk". Elindultam. Egy gyerekekből álló 3-as csoport ledöntött egy mellettem álló fiút, gondoltam, hogy most én következek, de nem, észrevettek és megálltak kb. 2 centire tőlem.
-Köszi, hogy nem döntöttetek le.-mosolyogtam rájuk, amit meglepetésemre viszonoztak és továbbfutottak. Vettem egy nagy levegőt és továbbindultam. Megpillantottam az osztályfőnökömet, akit eddig még csak képen láttam, és most hevesen integetett, hogy "menjek már, mert lekésem az évnyitót".
-Oké, oké, mennék én, ha át lehetne jutni ezen a gyerekseregen.
***
Az évzáró után mindenkit hazaengedtek. Én háromtonnás fejjel értem haza, annyi mindent mondtak az évzárón. Volt szó az iskola múltjáról, történelmi hátteréről, arról, hogz milyen kirándulások lesznek idén, bemutatták az őj tanárokat (igaz, nekem mind azok voltak), a múlt év tanulmányi eredményeiről és még sok más hülyeségről. Nemsokára hazaértem. A szüleim már itthon voltak, onnan tudom, hogy a kocsijuk a felhajtónkon parkolt. Beléptem a házba és egyből mindketten elémfutottak, kérdésekkel bombázva
-Milyen volt ? Jól érezted magad ? Milyenek az új osztálytársaid ?
-Anya ! Apa ! Nyugi, mindent elmondok, de hagyjátok, hogy kapjak egy kis levegőt- nyugtattam le őket.
- Bocsánat.-mondták egyszerre, a fejüket vakarván, nagy vigyorral a szájukon. Felmentem a szobámba,férrelökdöstem a dobozokat és leraktam a táskám a sarokba. Átöltöztem, amit egy rövidnadrág csere alatt értek, és már mentem is mesélni a szüleimnek.
Mikor leértem a nappaliba, már mindetten szelíden vártak, ülő pozicióban.
-Nos, kezdheted fiam.-konferált fel apa.
-Oké, kezdem. Tehát, az évzáró, nem volt nagy cucc, a szokásos "blah, blah, blah". Utána bementünk az osztályba és bemutatott nekik az oszi. Kedves osztályom van.
Persze arról nem mondtam nekik semmit, hogy Isabell is az osztálytársam. Nagyon meglepődtem rajta. Meg voltam, győződve l, hogy nincs akkora szerencsém, hogy osztálytársak legyünk. Úgyhogy, örültem neki.***
Másnap, a szüleim azt mondták, hogy pakoljam ki a cuccaim a dobozokból. Szót fogadtam nekik, és elkezdtem kipakolászni és mindent szépen elrendeztem a polcokon, a fiókokban és a szekrényben.
Délután a szüleim elmentek bevásárolni, szokás szerint én otthon maradtam. Azt terveztem hogy filmet nézek de a dolgok jobban alakultak.
YOU ARE READING
A Szomszéd Lány
RomanceEgy fiú családjával új helyre költöznek, ahol új embereket ismer meg és egy lánnyal is megismerkedik akinek különös figyelmet szentel és a bár sok nehézségen mennek át, a kapcsolatuk szoros marad.