2

25 3 0
                                    

Την 4η ώρα είχαμε κενό. Δεν ήθελα να κάνω καμιά συζήτηση με την παρέα μου και έτσι πήρα τι τηλέφωνο μου και μπήκα Facebook να χαζεψω.
Όταν μπήκα είδα ότι είχα ένα αίτημα φιλίας από κάποιον "Λε ων". Δεν μπορούσα να δω την προφίλ του επειδή δεν είχα mb. Την δέχτηκα. Και ήταν on. Μου στέλνει αμέσως μυνημα.
Λεων: "Γειά "
Ανθή: " Γειά "
Λεων:" Τι κάνεις "
Ανθή:" Καλά εσύ; "
Λεων:" Εδώ στο σχολείο βαριέμαι"
Ανθη: "Πας σχολείο;"
Λεων:"Γιεπ"
Και έτσι συνεχίστηκε η συζήτηση μας για 45 λεπτά περίπου. Ρωτουσαμε ο ένας τον άλλον από το τι ηλικία έχουμε μέχρι και τι χόμπι μας άρεσει. Αυτός ασχολείται με το King Boxin. Πρέπει να έχει κόρμαρα.
Του είπα πως φεύγω και εκείνος ευχηθηκε να ξαναμιλησει μαζί μου. Δεν είπα τίποτα βγήκα και συνέχισα το μάθημα μου μέχρι την 7η ώρα.

Τελείωσα επιτέλους. Άρχισα τον δρόμο για το σπίτι. Φτάνοντας έφαγα, κοιμήθηκα μια ωριτσα και μετά ξεκίνησα την μελέτη. Κατά της 7 το απόγευμα με περνει τηλέφωνο ή κολλητή μου. Της είπα για όσα αυτή έχασε μα της εκρυψα για την συζήτηση που έκανα με εκείνον τον νεαρό στο φβ, δεν ξέρω γιατί το έκανα αυτό αλλά ένιωθα πως αυτό έπρεπε να κάνω. Κλείνοντας το τηλέφωνό συνέχισα και το τελευταίο μάθημα.

Στις 22.30 το βράδυ μπαίνω να δω το προφίλ εκείνου του αγοριού. Ήταν ένας καστανοξανθος με καφέ ματιά. Φαινόταν γλυκουλης (δεν μπορώ να πω) αλλά κάπου τον έχω δει νομίζω. Ή έτσι ήθελε το υποσεινιδητο  να νομίζω. Είδα πως μόλις μπήκε και έτσι εγώ στα γρήγορα αποσυνδενθηκα, δεν ξέρω γιατί έκανα μια τέτοια κίνηση αλλά είχα την ανάγκη και την αίσθηση να το κάνω

Το Ερωτικό Τετράγωνο Where stories live. Discover now