Έδειχναν τρομοκρατημένη. Ένιωθα φόβο. Τι στο διαολο του έγραψα; Και το ηλιθιο συμφώνησε, μην χάσει. Τι θα κάνω; Πρέπει να το πω στην Εύα!
Χαζή είσαι κοπέλα μου, μην το πεις στην Εύα?Γιατί ρε? Φίλη μου είναι μπορεί να με βοηθήσει.
Μπορεί να σου φάει απλώς τον γκομενο
Άσε με, να πραξω όπως θέλω, να με βοηθούσες πριν του γράψω, όχι τώρα....
Έτσι όπως είχα αυτήν την διαμάχη με την σκέψη μου το κουδούνι χτύπησε και κοντά μου είχε έρθει η Εύα. Συνειδητοποιησα ότι ήταν η τελευταία ώρα τώρα. Άρα έπρεπε γρήγορα να της πω σε τι θέση βρίσκομαι.
-Εύα μου, πρέπει να μιλήσουμε και γρήγορα μάλιστα..
-Ωχ να τρομαξω?
-Όχι πάμε πάνω.Αφού καθισαμε μαζί άρχισα να της λέω τα πάντα από την αρχή. Χωρίς να μας καταλάβει ο καθηγητής, εμείς τα είχαμε πει όλα. Μου βρήκε και λύση.
ΝΑ ΤΟΝ ΣΥΝΆΝΤΗΣΩ ΈΤΣΙ ΣΚΑΤΑ ΠΟΥ ΤΑ ΈΚΑΝΑ.
Εντάξει πήρα βαθιές ανάσες μέχρι που το κουδούνι χτύπησε. Ο ρυθμός της αναπνοής αυξήθηκε. Ένιωθα το στομάχι μου να σφυγεται. Η καρδιά μου ήταν έτοιμη να βγει απ'την θέση και να πάει περίπατο. Αν και αυτό θα με βόλευε. Τι λέω η τρελή?! Θέλω να πεθάνω ή κάτι τουλάχιστον να γίνει ώστε να μην συνάντησω ένα απλό αγόρι.
Σιγά δηλαδή θα με βιασει δημοσίως. Ένα αγόρι είναι που θέλει να γνωριστούμε, γιατί κάνω έτσι?
Μέχρι το προαύλιο έφτασα μόνη έως την πόρτα της εξόδου έφτασα χάρις τα σπρωξιματα της Εύας.Ωχ Θεέ μου.! Τι Θεός που είναι έτσι που τον βλέπω απο πίσω. Πω πω πω η κόλαση βρίσκεται μπροστά μου.
Ψηλός, γεροδεμενος και με στητο σώμα. Είχε τα χέρια του στις τσέπες του παντελόνιου του. Φορούσε τζιν παντελόνια με μια καφέ ζώνη και ένα κάρο πουκάμισο και είχε διπλωσει τα μανίκια μέχρι τους αγκωνες.
Αυτός θα γίνει η αμαρτία μου.
Όπα βρε γατούλα, πρόσεχε μην τον γρατζουνισεις, είπε πονηρά το μυαλό μου.
Ακούμε που σου λέω αυτός θα με κάνει ΆΛΛΗ από ότι είμαι. Θα κάνει την ζωή μου τούμπα..
Θα δούμε... Αιντε τώρα κοντά του μην στον πάρει καμία άλλη ;).
Καλά καλά
Καθόμουν και τον χάζευα. Μέχρι που η Εύα με έστειλε κατευθείαν πάνω του.
YOU ARE READING
Το Ερωτικό Τετράγωνο
RomanceΣτην Αθήνα υπάρχει ένα κορίτσι η Ανθή. Η Ανθή είναι 17 χρόνων,έχει καστανα μαλλιά και πράσινα ματιά. Έχει μια κολλητή την Εύα είναι επίσης 17 με μαύρα μαλλιά και γαλάζια μάτια. Η Ανθή γνωρίζει τον έρωτα της ζωή της τον Λεων. Ο Λεων είναι 18, ξανθός...