- Sa înceapă petrecerea !
Ies din camera și incui usa . Cobor cu grija scările pentru a nu mă împiedica. Ies cu grija pe ușa și îi văd pe toți lângă mașini.
Pot simții privirea lui Harry pe corpul meu .
Ochii lui parcă mă ard .
Era îmbrăcat cu o pereche de blugi negrii și o cămașă alba cu inimioare . Parul era dezordonat iar acel zâmbet perfect completa ținută .Zayn a optat pt o pereche de blugi negrii rupți în genunchi și un tricou albastru închis , iar Niall o pereche de blugi albaștrii închis își o cămașă alba cu pocațele.
Lucy și Danielle arătau perfect , parcă desprinse din reviste cu fotomodele.Lucy a urcat în mașină lui Zayn , împreună cu Niall . Iar eu cu Danielle urma sa mergem cu Harry .
Mă uitam la el și îi zâmbeam , la fel făcând și el . De odată zâmbetul lui dispare și se încrunta.H- Ai de gând sa urci azi femeie? Sau aștepți vreo invitație speciala ?!
Și uite-l pe Harry cel enervant pe care îl detest. Îmi dau ochii peste cap și intru în spate , Danielle asezandu-se în față lângă el uitandu-se nervoasa și la mine și la el .
O înțeleg . Se aștepta să intru eu în fata lângă el pentru ca ea nu-l suporta. Și tot nu știu de ce , dar voi afla .În câteva minute ajungem la Frăție. Danielle era acum calma și așa eram și eu . Harry îi deschide portiera și o ajuta sa iasă , acesta chicotind . Vine și la mine dar când îmi oferă mana i-o resping și cobor singura .
Se uita confuz la mine și eu în dau ochii peste cap .- Încetează cu politeturile, nu sunt pentru tine *razand*
Rânjește iar eu înaintez . Simt o durere îngrozitoare , îmi dadu-se o palma la fund . Mă întorc nervoasa spre el și în văd razand .
H- Ce e iubito ? Ai zis sa las politeturile și asta am făcut *razand*
-Idiotule ! Sa ști ca doare !
H- Vrei sa-ti masez locul lovit *zambind pervers *
- Sti ceva ? Cred ca deja îmi trece .
Îl aud razand și se apropie de mine . Palmele lui mari îmi fixau chipul ca sa mă uit în ochii lui . Încercăm să mă uit în alta parte dar nu reușeam .
H- Anna uita-te la mine .
Îmi întorc privire și mă uit la el , la ochii lui . La a ei doi ochi verzi care mă fascinau. Parcă mă electrocutau. Mereu când simțeam ca , corpul îmi "vibreaza" știam ca el se uita la mine .
H- Sa te distrezi, ok? *Soptind*
D- Veniți azi porumbeilor ?! *Tipand*
Mă uit la Danielle și o văd holbandu-se la nici ranjind. Era la brațul lui Niall si urca scările împreună cu Lucy și Zayn.
Îmi întorc privirea la Harry și șoptesc un "ok" .Mă sărută pe frunte și îmi pun mana pe brațul lui . Urcam încet scările pentru a nu cădea . Sincera sa fiu tocurile pe care m-a obligat Danielle sa le i-au sunt cam înalte .
Ajunși la ușă Harry bate . La ușă apare un băiat brunet cu ochii albaștri și cu un zâmbet uriaș pe fata , presupun ca el era Louis . Era îmbrăcat lejer , o pereche de blugi negri și un tricou de aceeași culoare .Lo- Harry prietene ce mai faci ?
H- Bine .
Lo- Cine e bunaciunea asta?*ranjind*
H- E colega mea de camera , Anna.
Lo- Mă bucur sa te cunosc .
Louis se apropie de mine și mă îmbrățișează strâns timp de câteva secunde .
Lo- Frate dacă tu nu o vrei sa știi ca o i-au eu .
S- Tomlinson! Sperii fata !Din mulțime își face apariția o fata roșcat de aceeași înălțime cu mine . Era slaba și purta o rochie neagra și pantofi roșii .
S- Scuze pentru cele spuse de iubitul meu . E cam beat *soptind ultima parte*
Lo- Puțin beat ? Nu-s deloc beat ! *Clatindandu - se*
S - Eu sunt Sisi, apropo .
-Anna ,incântată .
Louis îi da o palma iubitei lui și fuge în mulțime urmată de aceasta . Îl aud pe Harry razand . Era cel mai frumos ras pe care îl auzisem vreodată .
Ce tot zic ?! Nu nu nu ! Nu e un ras frumos e ...e oribil !
Ce dracu!? Nu mă pot îndrăgostii de el!*****
Stăteam toți în cerc . Eu , Lucy , Danielle , Niall , Zayn , Sisi, Louis , Harry și încă un bait și dau fete fata . Pe băiat îl chema Liam și avea o N brațe o fata iar în brațele lui Harry stătea o blonda tunată ce îl sărută de zor .
Am ales sa me jucăm adevăr sau provocare . Sisi învârte sticla și pica la Danielle .S- Adevăr sau provocare?
D- Provocare .
S - Te provoc sa bei 10 pahare de Tequilla.
Zis și făcut . Cat timp Danielle își făcea provocare, Louis a învârtit sticla și a picat la mine .
Lo- Adevăr sau provocare păpușă ?
Dacă alegeam adevăr Luis m-ar fi întrebat chestii banale . Dacă alegeam provocare mă punea sa beau ceva alcool sua da fac altceva.
- Provocare .
Se uita la mine ranjind , de parcă știa ca asta am sa spun .
Lo- Te provoc sa te duci intr-o camera cu Harry pentru 10 minute .
Harry se dezlipește de blonda și se uita la mine ranjind . Sisi îmi întinde o sticla de alcool.
- I-a o gura . Sa te ții tare . Arata -I ca nu ești ca restul .
Iau o gura din băutură incolora și simt ca mă arde pe gat . Harry mă i-a de mana și iese din cerc .
R- Iubitule sa vi repede !
D- Mai taci tarfo! *Beata*
H- E în ordine Rebeka , poți pleca .
Harry mă trage prin mulțime și pe scări pana la etaj . Intra intr-o camera și mă lipește de ușa . Începe sa mă sarute pe gat framantandu-mi câte o bucățică din piele cu dinții . Scot fără sa vreau un geamăt de placere , el ranjind.
Mâinile lui se mișcau încet pe spatele meu, iar ale mele era pe pieptul lui .
- Harry.
Încerc sa-l opresc dar fără folos așa ca mă gândesc sa zic mai tare .
-Harry !*impingandu-l*
Se depărtează câțiva centimetri de mine și mă privește confuz .
-Nu mă mai sărută .
H- De ce ?*ofticat*
-Îți amintesc ca ai jos o iubita care te așteaptă .
H- Rebeka ? Ea nu e iubita mea . Eu n-am iubita . Ea doar îmi tine se urat .
- Eu nu sunt jucăria ta Harry ! Cine știe ce pedofil ești ! Eu nu sunt ca restul fetelor cu care te joci pentru o noapte ! Te folosești de toate pentru a-ti satisface plăcerile di apoi le lași balta !
H- Nu-s pedofil ! Și la drq ce e cu tine ! Nu știi absolut nimic despre mine ! O sa te fac sa regreți tot ce ai zis iubito!
Iese nervos din camera trântind ușa . Mai stau câteva minute di color și eu .
S- Ce i-ai făcut lui Harry ? A ieșit nervos pe ușa .
- Doar i-am zis ca nu sunt ca restul târfelor lui .
Sisi îmi zâmbește victorios . Mă suc spre bucătărie și încep sa beau tot ce îmi da Louis . Eram destul de beata dar încă mă țineam pe picioare .
Încep sa dansez prin mulțime . Simt doua mâini în jurul meu și mă întorc . Era Hector ....
CITEȘTI
Colegi de cameră
FanfictionViața ei a fost una dura . Anna punandu-şi toate speranțele intr-o facultate care îi promitea un viitor frumos pe care ea și-l dorește nespus . Toate visele însă îi sunt distruse de o singura persoana , băiatul de care se va indragosti nebunește...