FİNAL ^ KESİTLER

2.2K 143 66
                                    

BERDEL (seh-naz)

Rezan'ın iç çektiğini duydu. Gülümsemiş midir diye merak etti açıkçası. Yanına geldiği için sevinmiş midir?

"Mizgin." dedi ömür dolu bir sesle.

"İçtiğin her sigara ömründen 11 dakika seni benden alıyor." dedi kaşları kırışırken. "Bunu bana yapmaya ne hakkın var?"

"Seni görmediğim her saniye, her dakika için de benim ömrümden 11 dakika gidiyor." dedi karısına dönüp yüzünü avuç içine alırken alnına öpücüğünü koydu. "Peki, senin bunu bana yapmaya ne hakkın var?"

"Görmemek ile sigarayı bir tutamazsın. Sigara sana zarar veriyor..."

Rezan gülümseyerek karısının sözünü kesti. "Seni görmediğim her zaman benim kalbim de bana zarar veriyor."

"Ne güzel seviyorsun beni."

"Güzel seven sensin kadın!"


--------------


Sahte Güz (prensesingunlugu)


"Çünkü bir kez karanlığa alıştığında güneş gözünü acıtır." dedikten sonra ileriye bakmaktan vazgeçip bakışlarını gözlerime çevirdi. İleriye bakarken daha az şey görüyormuş gibiydi şimdi bakışları. Anlamlı ve dikkatli... "Ama sen bilemezsin. Karanlıktan korktuğun için hiç sığınmadın."

-------------

Gözlük (nNevah)


Aşk, dudakları yukarıya doğru kıvrılırken gözlerinin içerisindeki hayalleri, o hayallerin içerisinde kendini görebilmekmiş meğer.


----------------

Yabancı (oz_yildirim)

"Güvendiğin adam olmak isterdim."

"Sen zaten o adamsın."

----------------


Benimle Yan (prensesingunlugu)

"Gün gelir devran döner, horoz domalır tavuk gömer."

----------


Kötü Çocuk (BusraKck)

O gittiğinde tüm karanlığını benden alıp gitmişti. Beyazın tamamını benden söküp aldığı gibi.

Şimdi...

Şimdi ben gride boğuluyorum.

----------

Adaya Düşen Meteor (CameronunPrensesi )

"Normalde bu saatte Augustus Waters gelse, bak çıtayı o kadar yükseltiyorum siz düşünün, "Okay?" dese 'Başlarım okeyine yürü git kendi mahallende oyna' diyip yollayacak insanım ama bu parlak göz beni ne hale getirdi."

---------------

Karanlık Aşk (tubutubu)

"Abi hurim olcaksa Effy gibi olsun."

Bakışlarımı Cem'e çevirdiğimde Bora "Huri cennette olur Cem. Biz cehennemde yanacağımıza göre, seni anca Esra pataklar" deyip kahkaha atmaya başlayınca Esra gözlerini kıstı.

------------

Tenimdeki İmza (yazardayazar)

"Derimde, kanımda, hücrelerimde... Her yerde sen varsın, kaçamıyorum."

------------

Solucan (ZeynepSey)

Bazı insanlar vardır; bedeni kusurludur fakat ruhu o kadar güzeldir ki bedeninin tüm kusurlarını unutturur.

------------

4N1K (MishaPM)

"Canını yakmaktan korkuyorum, Alikuş..."

"Bak," dedi elimi tutup göğsünün soluna götürürken. Usulca sargıda ki yarasının üzerinde gezdirdi parmağımı. "Sen dokununca acımıyor."

-----------------

İçinde Bir Sen (Binnurnigiz)

"Senin yüzünden yılan kapısından bile geçmeye yüzüm olmayacağı cenneti, cehennemin içinde yaşıyorum."

------------------


Ölüme Fısıldayan Adam (MishaPM)

"Yalan söyledim."

"Fark ettim."

"Fark etmedin, yalan söyleme."

"Tamam tamam. Yalan söyledim."

--------------

Aydeniz Döngüsü (MissBollywood)

"Bir daha sakın kendini tehlikeye atma. Orada alevler seni yaksaydı, benim alevim tüm dünyayı yakardı."



Bu zamana kadar hep Watty Kesitleri takip eden güzel insanlar,

hepinize teşekkür ederim. Sevdiğiniz, sevdiğimiz kitaplardan kesitler paylaşarak okuyup bitirdiğimiz o bölümleri aklımızda tekrar canlandırmak için elimden geleni yaptım. Bazılarınız okuduklarınızı anılarınızda yeşertirken bazılarınıza tavsiye hikaye oldu.

Çoğu zaman hakaret yedim. Ama olsundu... Ben zaten bir kaybedenim.

Hepinizi seviyorum <3

Bu arada not düşeyim şuraya;


Sadece bir kaç hikayede takılı kalmayın. Bu hikayeler de bir zamanlar tanınmayan şah eserlerdi. Hepsi milyonlarca yüreklerde yer edindi.

Şimdi ise sıra keşfedilmemişlerde.

Güzel yazarlar tanıyın, tozlu raflarda altlara saklanmış o sayfaları çekin ve kalbinize bastırın. Çünkü bu platformda emeği ile yazan binlerce, milyonlarca kişi var. Hepsi sizi bekliyor. Siz bir kutuyu açmadan bilemezsiniz içinde ne olacağını. Böyle düşünün. Belki hayatınıza yöne verecek bir çok hikaye bulacaksınız. Belki hepsinden daha değerli gelecek keşfedeceğiniz yeni hikayeler.

Dedim ya... şimdi sıra onlarda.

Onları da tanıyın. Onlara da şans verin. Eminim burada bir çok kalem bekliyor.


Kendinize iyi bakııın <3 *-* :*

Watty Kesitler 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin