Meraklısına Hikaye ve Kitap önerileri:
Wattpad üzerinden:
1- Buzun Fısıltısı (Nemesision)
Tanıtım:
Soğuk bir kasım günü rastladım ona. Bir bankta oturmuş, kollarını dizlerine yaslamış, hüzün ve boş vermişlik karışımı bir tavırla sigarasını içiyordu. Derin bir nefes alışını izledim sigarasından. Dumanı ciğerlerinde tutuşunu ve aynı boş vermişlikle yavaşça dışarı üfleyişini. Bana saatlerdir ona bakıyormuşum gibi geliyordu ancak onu izleyişim, sadece bir nefes sürmüştü. Üflediği duman havaya karışırken, onu izlediğimi fark etmiş olacak ki, bakışlarını yavaşça kaldırdı ve bana baktı. Gözlerinde bir anlam yakalamaya çalıştım ama tek görebildiğim bomboş bakan gözlerdi. Aynı kasım ayının bana çağrıştırdığı soğukluktaki buz mavisi gözler, kalbimi dondurdu.
"Sana ihtiyacım varmış, bilmiyordum."
Onlar birbirini hiç tanımadan birlikte uyuyan, ailelerinin kara bir bulut gibi üzerilerine çöktüğü hayatlarında birbirlerine ihtiyaç duyan iki genç.
"Sanki bu dünyaya beni iyileştirmek için gelmişsin gibi."
Arkadaşlıkların, aşk üçgenlerinin, kayıpların ve acıların arasında verilen bir mücadelenin hikayesi.
2- Gizlenmiş Anılarda Sen (busra_ari)
Tanıtım:
"Bizim hikayemizde kötü çocuk, masum kıza yer yok. Bizim hikayemizde iki yürek var. İkisi de birbirinden yaralı. O iki yürek kanat çırpıyor altın rengi kafesin içinde. İkisi de karşılıklı ama adım atan yok. Yüreklerin arkasında tertemiz kalpler barınıyor. Temiz kalpleri, dünyanın yalanlarıyla kirli. Bir yürek hayata gözlerini yumsa diğeri enkazda kalacak. Birisi maviye, diğeri kahverengiye âşık. Mavi, laciverte gömülürken; kahverengi, siyaha büründü."
'Ve seni hissediyorum, damarlarımda dolaşıyorsun.'
---
Kelimeler içimde birikip cümlelerimde çığlıklarını atarken boğazımda ki düğümü yok saymaya çalışıyordum her geçen gün. Hayatımın her anında düşüyordum. Ben kalkmaya çalıştıkça bu sefer darbe alıp uçurumdan yuvarlanıyordum. Tutunacak dalım olsa bile inceydi. Silahın namlusu çokta uzakta değildi. Her an o soğuk metali alnımda hissedecektim sanki. Ruhum alev alırken bedenim dünya üzerindeki tüm soğukluğa yer verecekti. Tüm bunları hissetmemin bir çok nedeni vardı. Ben mükemmeliği, ihtişamın en gözde ismini, kusursuzluğu, sadece bir bedene toplanmış soyut anlamda sonsuzluk içerisinde olanı sevmiştim. Doğruya gidiş yolları farklıydı, ben ise kararsızlıkla değil kalbimle seçtiğim yoldaydım. Aslında bulunduğum yol ne doğru ne yanlıştı zannımca. Araftı benimkisi. Sanki olduğum yerden göründüğü kadarıyla gideceğim yer cenetti ama ileri adım atsam ona doğru cehenneme yol alırdım. O su damlasıydı da ben okyanustum. O olmadan olmazdım.
---
'Asıl kurtuluş ölümdür. Beden ruhun zindanı, ölüm ise ruhun özgürlük bekçisidir.'
3- LIGHT ME UP » derek hale (alecoholic)
Bu hikaye Teen Wolf severler için daha çok.
Tanıtım:
Umutların suya düşerse, ne yaparsın?
"Onları kurtarmaya çalışırım tabii ki de!" dediğini duyar gibiyim.
Bunu nasıl yaparsın? Daha çok umut edersin. İnanırsın. Gerçekten bunu gönülden yaparsın. İstersin, direnirsin. Umutlarına bürünüp, düştüğün sudan kurtulmak için yüzmeyi denersin.
Peki ya umutların, yüzmeyi bilmiyorsa?
4- Türküm Oğlum Ben( ZeynepSudeQ7)
Tanıtım:
Ben her zaman mutlu görünüyorum, neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey beklemiyorum. Beklentiler, daima acı verir. Hayat kısa, hayatınızı sevin. Mutlu olun, gülümseyin, ve hatırlayın; konuşmadan önce dinleyin... Yazmadan önce düşünün... Dua etmeden önce bağışlayın... İncitmeden önce hissedin... Nefret etmeden önce sevin... Ve ölmeden önce yaşayın!
✘✘✘✘✘✘
"Dünyada herkesin parmak izinin farklı olması, sana kimsenin benim gibi dokunamayacağının kanıtıdır, velet."
✘✘✘✘✘✘
Öyle anlar olur ki, hiçbir şey olmamış gibi, gülümseyerek yoluna devam eder insan. Buna pes etmek değil, olgunlaşmak denir.
✘✘✘✘✘✘
"Evet küfrediyorum. Çok çabuk sinirleniyorum. Bazen çocukca davranıyorum. Aşırı derecede saçmaladığım zamanlar oluyor. Ama aramızdaki fark ne, biliyor musun;Ben kimsenin kalbini bilerek kırmam."
5- OSİAS (ESA153)
Tanıtım:
Güçlü olduğumu söylediler,
Ölümsüz olduğumu söylediler,
Karanlığın, kötülüğün şekil bulmuş hali olduğumu söylediler;
Tüm insanları yaptıklarımdan, benden korktuklarını söylediler;Hatta şeytanın bile benden korktuğunu söylediler.Ama kimse asla tam olarak olayı anlamamıştı. Ben Osias White'tım. Gelecek, geçmiş, şimdi hepsini değiştirebilirdim. Melezlerin , Arodux halkının, insanların...yani 25 kentilyon canlının hayatı benim elimdeydi. Not: Öldürdüğüm 4,5 milyar hesabın dışındadır.
Neyse neyse bir cümleyle özetlemem gerekirse:
Bir zahmet bunların hepsini söyleyecekler!
SİZİN WATTPAD KİTABI ÖNERİNİZ VARSA BU CÜMLENİN YORUM KISMINA YAZIN, OKUYACAĞIM.
NORMAL KİTAP:
Seriler;
1- Hush Hush Serisi
2- Labirent Serisi
3- Gece Evi Serisi
4- Alacakaranlık Serisi
5- The 100 Serisi
6- Tatlı Şeytan Serisi
7- Kızıl Kraliçe serisi
8- After Serisi
Tek kitaplar;
1- Tehlikeli Yalanlar (Becca Fitzpatrick)
2- Trendeki Kız
3- Cadı Avcısı (Tek diye biliyorum)
4- Çirkin Aşk
6- Senden Önce Ben & Senden Sonra Ben
7- Alaska'nın Peşinde
8- Aynı Yıldızın Altında
9- Mucize
O kadar yazdım, önerdim. Oy ve yorumsuz olmaz *-*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Watty Kesitler 2
RandomWatty Kesitler'in devamı. Sizinde sevilen kitaplardan sevdiğiniz kesitler varsa mesaj yoluyla bana gönderebilirsiniz. Kapak için busra_ari'ya teşekkürler.