Začala jsem křičet ale on měl pokoj až nahoře takže me nikdo neslyšel a pak me ******. Ráno jsem se probudila v jeho posteli ležel vedle me a spal jako zabitý tak jsem se zkoušela zvednout tak abych ho neprobudila rychle jsem se zvedla a utekla ale slyšela jsem jak se probouzí tak jsem si rychle lehla zpátky. ,,Probudil se co budu dělat. Probudil se a zamkl me v koupelně. Brecela jsem křičela nic nepomohlo pak přišel dal mi pusu takovou jako na začátku upřímnou a hezkou, ze znechucenim jsem odtáhla hlavu a potom řekl ,,jak sis myslela ze te mám rad jsi jenom obyčejná DEVKA!" Nenáviděla jsem ho a už ani trochu milovala jako dřív... Měla jsem chuť ho zabít když pak tam přišla Natasha která ho začala libat nenáviděla jsem ji kopla jsem ji do nohy ,, ona se umí bránit jo?" s pohrdáním pronesla. Ja myslela že ji zabiju byla jsem tak naštvaná ze se ze me málem stal Hulk 😠. Začali to dělat bylo to vydet i přes dveře OMG. Bracela jsem nechtěla jsem aby se ze Steva stalo hnusný prasacky zvíře ale bylo pozde. Pak jsem si všimla Steveovych kalhot vedle mě, z kapsy koukal telefon vzala jsem ho a zavolala Tonymu. Řekla jsem mu že jsem u Steva ať přijde že me znásilnil, a teď si to rozdává s Natashou. Řekl že je hned tam a ať na sebe nenechám to prase už sahat, odpověděla jsem a čekala. Asi za čtvrt hodiny přišel ja zoufalá ležela v koupelně a klepala se, Steve a Natasha spali, prosel kolem nich hrozně potichu za mnou do koupely. Viděl me tam ležet polonahou ubrecenou, zoufalou. Řekl nechápu jak se ze Steva hodnyho miliho tichého spravedlivého kluka mohlo stát takový prasacky zvíře. Potom me opět potichu odved pric k němu na pokoj. Steve se probudil přišel do koupelny a ja byla pric, naštval se chtěl me najít ale najednou...
Jinak ****** znamená ošukal ale nechtěla jsem to tam psat 😂 doufám ze se vám fanfikce líbí.
ČTEŠ
Když To Nevýjde 💛/ Avengers Story (CZ)
FanfictionJe to vlastně příběh o jakoby mně s prostředí Avengers, plný breku úchyláren a trochu standy takže doufám ze si příběh užijete a ahoj ☺.