On to chápe?

161 10 2
                                    

... Furry vyhlásil ze se koná schůze ať jsme za 20 minut dole. Ja ležela na pokoji u Tonyho a spala, on se šel prevliknout. Když se vrátil tak mi dal pusu na tvář a řekl ze jde na tu schůzi, že me omluví. Usmála jsem se na něj a dala mu taky pusu ne na tvář ale normální a poděkovala jsem mu, pak odešel. Přišel dolů kde byl/a Natasha Steve Clint Wanda A Vision. Všichni seděli a čekali na Furryho a me. Furry přišel a zeptal se kde jsem, Tony řekl že spím a není mi dobře. Steve a Natasha se na sebe podívali, a pak na Tonyho a neco si řekly. Schůze skončila Tony šel zpátky za mnou ja nelezela v posteli ale vařila jsem mu pozdní snídani spíš takový obet ( vajíčka to je jediný jídlo co vtuhle chvíli umím 😂). Řekl ať se vrátím zpátky do postele, podivala jsme se na něj a řekla jsem mu ze jsem v pohode. Vzal me do náručí a pak me začal libat, položil me na postel a líbal me dal. Přestala jsem a řekla mu ze uz nechci kluka na jednu noc po minulé zkušenosti. Řekl že je mu to jasný a vlastně me chápe. On to chápe? myslela jsem ze kdyby se tohle někdy stalo tak spíš Tony by byl ten zlej ale asi jsem se v Steveovi zmilila. Ale bylo mi to jedno at si suka s kým chce. Ja mám Tonyho, super ,,kamaráda 😘" . Který mi zatím pomáhá jak psychicky tak i fyzicky. Ale nechtěla jsem se do něj zamilovat ale asi už bylo pozdě, byla jsem zamilovaná do svého zachránce". Ja ležela v posteli a Tony byl ve sprse, ja ho asi fakt miluju ale co budu dělat když se s ním vyspim budu za devku tak jak říkal Steve. Ale nemohla jsem si pomoct tak jsem to chtěla udělat jako náhodu když jse sprchoval, potichu jsem mu vzala připravený ručník. Když vypnul vodu věděla jsem co teď přijde. Zavolal me jestli mu nemůžu podat ručník. Rozzarila jsem se štěstím, a řekla se sarkastickym podtonem ,, ale nebude to pohorsovani" začal se smát a poprosil me znova. ,,Dobře tedy tady ho máš" když jsem tam přišla dělala jsem že mám zakryty obličej, on řekl hele už jsme se spolu libali a ja už te viděl polonahou tak je asi jedno jestli me uvidíš teď ty. Odkrila jsem oči podala mu ručník a chuť na to se s ním vyspat me přešla, začala jsem ho brát jako kamaráda. Sex byl teď někde jinde. Odpoledne jsem už chtěla jít na svůj pokoj ale Tony me nechtěl pustit ,, vážně se o me bojí " řekla jsem si v duchu. Odešla jsem do pokoje a on řekl ať na sebe dám pozor a jsem opatrná. Přišla jsem na pokoj a sedla jsi na postel. Někdo zatukal otevřela jsem a hádejte kdo to byl.... Natasha. Co tady chceš? řekla jsem ji, vysvětlit ti to co jse stalo. Mně je to jedno takže vypadni sukej si se Stevem mně je to fuk! Odešla lehce naštvaná. Hned po ni dovnitř vletěl Steve. Bála jsem se ho chtěla jsem utict pryč ale on me zase chytl a chtěl mi zase servat triko ale přišel tam Tony a začali se prát... Občanská Válka 😂 né dělám si srandu. Chvíli se prali najednou Tony spadl do bezvědomí...

Když To Nevýjde 💛/ Avengers Story (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat