Selin'den
"Abi eve herkezi topla çok önemli""İşim var selin sonra"
"Ya abi önemli diyorum işindemde önemli gerçekten"
"Neyle ilgili "
"Su" su dediğim anda telefonda bir sessizlik olmuştu.
"Abi?"
"Kapat geliyorum" işte herşeyi bu gün açıklıcaktım. Suyun hatırlamadığı 2 senede herşeyi bizdik. Kaza denizin arkadaşları yüzünden olmuştu. Düşmanları desek daha doğru olur. Su kafasına darbe aldığı için hafıza kaybı yaşadı. Deniz kendini suçlamaktan artık bitkin düşmüştü ve kaçtı. Suya çok değer veriyodu bıraktığı içkiye bile başladı gece evlere hiç gelmezdi. Buna tabiki bizde üzülmüştük.
"Noldu dalmışsın"
"Şey ben denizi aradım her şeyi söyliycem"
"Ne eminmisin kızım su hiçbirşey hatırlamıyor"
"Yapıcak bişey yok özlem. O benim öz abim gibi 2 seneden beri kahroldu gözümüzün önünde eridi resmen. Artık zamanı geldi suyuda ara gelsin"
"Sen delirmişsin"
"Ara dedim!"
"Tamam sakin ol biraz " kapı çalınca açmaya gittim. Mert,deniz ve berkay kapıda merakla bana bakıyolardı.
"Geçin" hepsi sırayla koltuklara oturdu.
"Anlat ne oldu"
"Sakin ol deniz bekle."
"Selin çağırdım" başımla onaylayıp söze girdim.
"Deniz bak anlatıcam ama sakin ol tamammı"
"Söyle"
"Su yaşıyor. Bizim sınıfta bu sitede yaşıyor. Birazdan gelicek lütfen bana kızma. Gördüğüm anda söylemem gerekirdi evet ama korktum"
"Abi bende okulda gördüm sana söylemedim çünkü emin olamadım ama hiç değişmemiş sadece alnında dikiş izi var oda kazadan kalmadır. " mertin söyledikleri denizi dahada şaşırtmış diğer yandan sevinç kaplamıştı. Ama bir sorun vardı. Su bize inanıcakmı?.
"Abi su bize inanıcakmı" kafasını ellerinin arasına aldı. Derin bir nefes alıp verdi.
"Bilmiyorum. O ne zaman gelicek"
"Birazdan burda olur sana söylemediğim için özür dilerim"
"Özür falan dilemeyin sırası değil ama sonra sorucam size" ben tırnaklarımı kemirirken sessiz ortamda yankılanan zil sesi hepimizi kapıya yöneltti. Kalkıp kapıyı açtım.
"Merha-ba "
"Geç lütfen" garip garip bakarak içeri girdi. Yazık lan kızın hiç bişeyden haberi yok.
"Özlem? Noldu?"
"Otur lütfen. Anlatıcam" telefonunu cebine koyup oturduğum yere oturdu.
"Şimdi çncelike telaş yapma tamammı?"
"Tamam" deniz yerinden kalkıp yukarı çıktı. Onu hiç birimiz anlayamazdık ama şu an kötüydü.
"Su bu sarışın mert diğeri berkay. Şimdi sen son 2 seneden bir şey hatırlamıyorum dedin ya işte o 2 senede o giden kişi denizle birlikteydin. Bizle beraberdin sürekli. Bize inanmayabilirsin nasıl inandırıcağımıda hiç bilmiyorum. Yaşamadığını sanmıştık deniz vicdan azabından içi içini yedi bizde üzüldük ama elimizden bir şey gelmedi. Seni okulda gördüğümde çok şaşırmıştım hayal falan sanmıştım ama gerçeksin. Aramıza yeniden katılıcakmısın? Bizimle devam etmek istermisin?"