(2) 26.10.

52 2 2
                                    

.Za ním šel Liam, který se rozhlížel okolo sebe, naše oči se střetly a on se tak hezky usmál, načež jsem mu musela oplatit úsměv i já.

---------------------------------------------------------------

 Byla jsem ráda, že tam jsem, ale k čemu mi to bylo, když se s nima nemohu bavit.

Divím se, že se tu Liam vůbec ukázal, když to není ani týden, co se rozešli s Danielle. Pokud ho sem ale dotáhli kluci, tak je to jedině dobře, aby přišel na jiné myšelnky.

"Tak jak to jde" objevil se najednou barman u okénka. "Mimochodem, jsem Mark" představili jsme se.

"Noo, jak vidíš nic moc, nevím co tu mám dělat." řekla jsem a v hlavně mi prolétla myšlenka, že bych to vzdala.

"Počkej, já mám nápad. Kolik je tam holek?" zeptal se."Ehm... 5?" nechápala jsem, co má na mysli.

"A kluků?" zeptal se znovu. "Noo, tak to už bude horší, těch je tu dost" odpověděla jsem.

Najednou někam zmizel a vrátil se po pár minutách s mikrofonem v ruce.

"Takže, dámy a pánové, omluvte mě, že vás teď ruším, ale mám tu pro vás na odlehčení takovou zábavu. Všechny dámy, pojďte prosím ke mě" řekl a my jsme se všechny sešly u něho.

"No a až teď odejdu, pustím vám sem hudbu a po pánech chci, aby si obsadili tyto slečny a něco málo si zatančili" myslím, že už vím co má za lubem a pokud to vyjde, budu mu vděčná. Jakmile odešel, všichni mu zatleskali a začala hrát hudba. Dvě holky už byly zabrané. K další přišel Niall a najednou se někdo objevil u mě. "Smím prosit?" řekl Liam.

"Jasně" odpověděla jsem a darovala mu jeden úsměv. Když jsem se koukla, pro poslední slečnu si došel Louis, takže se mohlo začít tancovat.

"Ehm, já jsem Liam" prolomil ticho mezi námi. "Miranda, těší mě. I když já vás znám, kdo taky ne" zasmáli jsme se.

"Copak tu dělá tak krásná slečna sama?" zeptal se. Nemůžu mu přece říct, noo víš, čekám tu na vás, abych jednoho z vás mohla svést a být s ním až do konce života. Nebo, jsem vaše další uječená fanynka, kterých tu okolo je dost, chci aby jste se mi podepsali na prsa.

"Čekám, až se tu objeví tak pěkní kluci jako vy" plácla jsem. Vlastně to ani lež nebyla.

"Mmm, v tom případě, nechceš se přidat k našemu stolu?" zeptal se a já uvnitř jásala.

"Podívej se, kolik vás tam je. Nebude to vadit?" snažila jsem se, abych nevypadala opravdu jako šílená fanynka, která čapne každou příležitost.

"Jasně že ne" řekl a krásně se usmál.

Najednou začal ploužák. "Nechceš mě už vyměnit?" zeptal se. Nevím, jestli to mělo být tak, že už se mnou nechce tancovat, ale ostatní dvojice už se vyměnily, tak si možná myslel, že chci zkusit jiného tanečníka.

"A víš že ani nee?" usmála jsem se.

"To je dobře, já taky ne" řekl a začali jsme znovu tančit, tentokrát už pomaleji. Jeho ruce sjely na mé boky, já jsem mu své obmotala okolo krku a hlavu mu položila na hruď.

"nevadí?" zeptala jsem se. "Vůbec ne" řekl a jeho ruka sjela trochu níž, tedy na můj zadek. Nevím, jestli bych měla něco namítat, ale mě se to líbilo. Po dalších ploužácích mi došlo, že je Mark pouští asi naschvál. Byla už jsem z toho celkem unavená, tak mě Liam zavedl k nim ke stolu.

"Lidi, tohle je Miranda" představil mě a kluci postupně vstávali a představili se mi. Posadila jsem se mezi Liama a Louise, ale to jsem neměla dělat, protože naproti mě seděl Zayn s Edem a já jsem z nich nemohla spustit oči.

Zayn si mě možná všiml, tak se na mě občas podíval a já se snažila se tam přestat koukat, ale marně.

"Tak jak se vám líbí v New Yorku?" zeptala jsem se jich. Každý na to měl svůj názor, Ale v podstatě všem se tu líbilo. Od Harryho jsem se dozvěděla, že je tu skoro každý měsíc, když mají volno.

"A kdepak bydlíš ty?" zeptal se Harry. "Asi půl hodiny odsud" odpověděla jsem. "To by jsi neměla tolik pít, jsi tu autem?" zeptal se zvědavý a starostlivý Liam.

"No jo sakra, přivezla mě sem mamka a nakázala mi být do půlnoci doma, a ani nevím, jak se tam dostanu" řekla jsem trochu vyděšeně, při pohledu na hodiny, které ukazovaly pět minut po půlnoci.

"Tak to by sis měla pospíšit" řekl Liam. "Ale prd, já tu zůstanu, jen nevím, jak se vrátím domů" řekla jsem.

"To pak nějak vyřešíme" dodal Liam.

Kluci pořád vyzvídali, já samozřejmě taky, ani jsem nevěděla, že už jsou skoro 3 ráno. Občas jsme si šli zatancovat, nejvíc se k tomu měl Niall, jenže s ním nešlo tancovat v klidu, protože on při tom dělal strašné kraviny.

Všichni jsme byli celkem opilí, což mě překvapilo, protože já nepiju a četla jsem, že Liam taky ne a ten byl taky docela dost.

"No kluci, vidím že se skvěle bavíte, ale už by jstě měli přestat a měli by jsme jet na hotel" přišel po chvíli Paul.

"Dej nám ještě chvílii" přemlouval ho totálně opilý Zayn.

Jdu na záchod" řekla jsem a odpojila se od stolu.

Když jsem se na sebe podívala do zrcadla, vypadala jsem už opravdu hodně opile.

"Tak co, jak si to tam s nima užíváš?" ozvalo se za mnou a aníž bych se otočila, tak jsem poznala, že je to Claire.

"A víš že skvěle? Sedím s nima u stolu, tancovala jsem se všema, Liam mi řekl, krásná slečna, no prostě skvělej večer. Copak ty tam v baru děláš?" snažila jsem se jí vyprávět co nejvíc a bylo vidět, jak se jí krabatí obličej ze závisti. Nic neřekla a odešla, ještě za sebou pořádně práskla dveřmi.

Když vyjdu ze záchoda, někdo mě stiskne za ruku a zatáhne zpátky dovnitř a já se bráním, v domění, že je to Claire.

"Psssst" přiloží mi prst na ústa, když si uvědomím, že je to Liam.

"Liame, co tu děláš?" jsem vyděšená, nechci aby ho někdo viděl na holčičích záchodech. I přesto že jsem opilá, pořád vím, co dělám.

"Přišel jsem za tebou, co když už se nikdy neuvidíme? Ty jsi z Ameriky, já z Anglie" řekne smutně.

"Prosimtě, uvidíme určitě, ale není to něco, kvůli čemu by jsi měl být smutnej" řekla jsem mu a pohladila ho po vlasech.

"No a kdyby jsme se náhodou neviděli, nechci na dnešek zapomenout" začne mi sahat pod triko.

"Liame jsi opilý a zítra by jsi toho litoval." snažím se ho zastavit.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 26, 2013 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

LOSTKde žijí příběhy. Začni objevovat