5.Bölüm

8 0 2
                                    

MEDYA BİRAY VE YAĞMURUN GİYDİKLERİ

Yeni bir gune kapimin alacakli gibi çalınmasıyla uyandım. Korkak adımlarla kapıya ilerledim. Delikten baktığımda bunun yağmur olduğunu gördüm. Yahu saat daha 5

"Aç artık şu kapıyı ağaç oldum be"

Toparlanıp hemen kapıyı açtım. Karşımda pijamalariyla ve makyajsız bir adet yağmur duruyordu. Açıkçası dünkü güzellikten eser yoktu.

" Hadi çıkalım"

" Bekle hazırlanıp geliyorum"

Kolumdan tutarak beni arabaya sürüklemeye başladı. Anahtarımı alarak beni suruklemesine izin verdim.

Abisi gibi fazlasıyla hızlı araba kullanıyordu. Kısa sürede evlerine gelmiştik. Kapıyı sessizce açıp içeri girdi. Tabi peşinden bende.

Odasına girip yatağa uzandı. Başına suyun içindeki bezi koydu. Yüzüne elindeki pudradan sürdü. Ve yananlarına allık sürdü. Şu an cidden hastaya benziyordu. Kısa surede içeri yiğit girdi.

" abi çok hastayım. Bu gün işe gitmesem olurmu?"

"İyi sem bilirsin. Rapor getirmediğin sürece ücretli izin. Hadi biray sen hazırlan çıkalım"

" Olmaaaazzz biray bana bakıcak. Annesinin özel tarifli çorbasını yapıcakmış"

" İyi dediklerim onun içinde geçerli ama bu numarayı yemediğimi biliyorsun yağmur yeni numaralar bul artık. Saat 3 te toplantı var  ona yetişin yeter."

Dedi ve tam odadan çıkıcakken yağmur bir yalan daha uydurup kredi kartını aldı. Yağız bey sabır çekip odadan ayrıldı.

"Ben bu gün annemin yanına gitmek istiyorum. Dün işten geç çıktığım için gidememiştim. Annemin de yanına ugrasak olurmu? " diye sordum çekingen bir tavırla. Bizim şu an işte olmamız gerekiyordu. Işte değilsek annemin yanına gitmeye de vaktim olurdu heralde.

"Tamam ilk oraya gideriz. Ardından alışvariş" dedi sevinçle el çırparken

" Alışveriş?"

"Ya kızım annemle konuştuk dün gece seni anlattım falan durumu anlattım anneni falan annen iyileşene kadar bizde kalıcalsın. Annen iyileşince nişanlanıcaksınız. Nişandan sonra da burda kalırsın sana teras katı ayırdım en güzel yeri oraya birşeyler alıcaz bırde şu üstüne başına çeki düzen vermemiz gerek. " dediklerini anlamam sanırım 2-3 dakika sürmüştü. Ardından "hadi hazırlanalım" diye konuşmamı engelledi. Hayır hayır. Burda kalamazdım. Bu tam bir saçmalık. Biz yiğit ile sadece oyun oynuyoruz.

" Yağmurbu sadece bir oyun. Anneme ve annenlere karşı çıkıyoruz gibi yapıyoruz bunu sende biliyorsun burda kalamam. He-"

"Çok fazla konuşuyorsun. Sen sadece dediklerimi yap gerisini bana bırak."
Diyerek tekrar konuşmamı engelledi.

--------------

"Anne bak bu yağmur yağızınn kız kardeşi" dedim gülümseyerek. Annem günden güne iyiye gidiyordu. Hatta doktor kanseri tamamen yenebileceğini söyledi. Tabi bu küçük bir şans. Ama yinede mutlu olmam için yetti.

"Duyduğuma göre 2 gün içinde çıkıyormussunuz. Öncekikle şunu diyim mercan anne biray artık bizde kalıcak çünkü annem ve babam öyle istiyor. İstersen sende kalabilirsin çok değil 1 ay sonra nişan olucak. Bizim orada sevgili olma durumu pek hoş karşılanmaz. Bu yüzden nişanlı olmaları daha iyi."
Annem hayatta onlarda kalmama izin vermez kendisi de kalmaz. Azıcık tanıyorsam annem izin vermez.

Senin Yerin KalbimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin