MISS FELIKS

115 9 3
                                    

 PERSONAJE  PRINCIPALE:

Erszebeth/Elisabeta=Ungaria(hetalia) 

Feliks=Polonia(hetalia)


Intr-o zi insorita de duminica, Elisabeta a venit acasa la prietenul sau polonez girly. Cand a ajuns in dreptul unei case roz ,care se afla in spatele unui ponei maro cu doua pete albe si cu niste ochi mari si blanzi, ea a sunat la usa.

Feliks i-a spus ca usa e deschisa , sa intre si  sa astepte pe hol. Dupa 5 min de asteptat Elisabeta l-a vazut pe acesta ca poarta o rochie cu maneci umflate scurte mov cu un decolteu mediu in U partea de sus a acesteia fiind roz , partea abdomenului fiind siclam , iar cea de jos fiind alba. Partea de jos a rochiei era putin umflata si venea pana la jumatatea distantei dintre fund si genunchi ,iar la brau era legat cu o esarfa violet ,care avea rolul evidentierii taliei.

-Buna , Feliks!...esti asa de dragut in rochia asta ca imi vine sa te iau in brate,spuse ea rosind cu privirea  mai ales pe picioarele delicate  si pe fata de adolescenta a lui .Cu ce ocazie te-ai imbracat asa?

-Ia loc , draga, sa iti povestesc! Eram cu Gilbert (Prusia) si cu Toris (Lituania) acasa si Gilbert a pus un  gen daca castig concursul de frumusete din seara asta , atunci el imi va face curat in casa gen o saptamana si imi va cara sacosele de cumparaturi , iar daca nu o saptamana eu va trebui sa port o rochie  gen de menajera si sa fac ce vrea el timp de 4 zile el putand sa-mi faca  gen ce vrea el. Toris  mi-a sugerat sa refuz , dar din mandrie am acceptat.

-Of, Feliks! Ce- ai scris pe formularul de inscriere?

-Nume:Adela Lukasiewicz  ; Varsta: 19 ani ;inaltime :1,62m; tip de silueta :dreptunghi ; zi de nastere : 11 noiembrie ; par: blond,drept si mediu; ochi: verzi. ... Vor fi trei probe: prima -prezentarea si mersul ; a doua-talentele  si a treia -costumele de baie.  ... Eliza, te rog sa conduci tu masina.

Dupa primele doua probe, Feliks se gandea daca sa poarte un costum intreg sau in doua piese. Cand le-a vazut pe celelalte concurente cu costum  in 2 piese s-a decis sa ia si el (sau ea) asa.

Pe scena se remarca cu un sutien bleu cu push-up, cu modele argintii si cu bretele mov  ,iar in partea de jos cu un slip tot bleu , care ii acoperea marea parte din fund,cu o fustita de culoarea  turcuaz, care ii acoperea zona unde se vedea cu ce l-a inzestrat mama natura cam in totalitate. Cu alte cuvinte, celelalte participante purtau costume relativ simple de baie.

Elisabeta a auzit ca femeia si un barbat din juriu au hotarat sa ii inmaneze premiul de 1000000 de euro Adelei . Cand celalalt barbat din juriu  si-a dat seama ca Adela nu e femeie , s-a decis sa le spuna asta si colegilor sai din juriu, dar dintr-o data  in calea lui a aparut Eliza , ea avand un zambet malefic si tigaia cu care il lovea de obicei pe Gilbert. Aceasta i-a spus ca se vede de la o posta ca Adela e de sex feminin , ca el e un idiot si ca daca nu alege pe Adela ca castigatoare, atunci capul lui va face cunostiinta cu tigaia ei s ca il va bate fara mila. De teama , barbatul nu le-a mai spus asta.

Castigatoarea a fost Adela. Cand el si-a luat cecul, Erszebeth i-a facut o poza . Feliks i-a multumit pentru ajutor, iar ea i-a raspuns ca merita din plin.

Dupa asta , cei 2 prieteni s-au intors la Feliks acasa . El l-a sunat pe Gilbert si i-a spus ca de maine la ora  8 sa se prezinte la el acasa ca are sacose de carat si haine de platit, apoi i-a trimis poza cu cecul.

Cei 2 s-au servit cu niste pahare de sampanie . Eliza s-a prefacut ca era beata si l-a intins pe Feliks pe pat ,apoi s-a jucat cu limba si cu buzele pe gatul , bratele, pieptul, abdomenul,spatele si in partea interioara a coapselor acestuia. El era in culmea exazului , iar ea il sorbea din priviri. 

Dupa asta, s-au asezat in pat si s-au uitat pe laptopul ei la un film SF. Polonezul a adormit pe pieptul ei ,iar  aceasta a inchis laptopul si s-a culcat imbratisandu-l pe prietenul ei , o mana de-a ei atingand posteriorul acestuia.


Scrierile mele de fantezieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum