Scufita Rosie - versiunea APH

86 9 8
                                    

Intr-o noapte Liechtenstein i-a zis fratelui sau, Elvetia ca nu poate dormi . Elvetia i-a adus un pahar cu apa ,apoi i-a spus povestea Scufita Rosie. 

Cand a adormit, el a invelit-o si a sarutat-o pe frunte . Dupa aceea, s-a intors la el in camera, unde a dormit bustean.

Si de aici Incepe visul ei:

"Scufita Belgia i-a spus Mamei Ucraina ca se va duce la bunica ei sa-i aduca rosiile , pastele si vinul. Mama i-a zis sa nu mearga pe un drum pe care nu-l stie, iar Belgia si-a luat  pelerina si rucsacul rosu  si a plecat.

Pe la jumatatea drumului , aceasta a luat un fruct mic si mov , dar Lupul Olanda a lovit-o peste mana inainte ca ea sa apuce sa ia o muscatura, zicandu-i ca fructele acelea sunt otravitoare. 

Aceasta i-a multumit pentru atentionare si s-a prezentat:

-Eu sunt  Belgia , numita si Scufita Rosie.

- Ce ai in rucsac ?

- Merinde pentru bunica.

- Se va insera si se va face frig. Te duc eu la bunica ta pe o cale mai scurta.

- Desigur. Multumesc, Lupule -

-Olanda. Striga-ma Olanda, te rog.

Cei doi au luat-o spre casa bunicii. Cand au ajuns acolo Scufita Rosie a mai cules cateva flori pentru bunica sa , in timp ce lupul s-a imbracat in hainele bunicii si se aseaza in patul ei.

Cand Belgia ajunge in dormitor vine la bunica si ii pune intrebari:

- Dar de ce ai urechi asa mari?

- Ca sa te aud mai bine.

- Dar de ce ai brate asa de puternice?

- Ca sa te imbratisez mai puternic.

-Olanda, tu esti? 

- Hai sa fiu cinstit! Eu sunt. 

Cei doi au rosit, uitandu-se  unul la altul si s-au sarutat. Dintr-o data a aparut Bunica Romano cu o pusca in brate.

- Lasa-mi nepoata in pace ca am o pusca si nu mie teama s-o folosesc!

-Buna , bunico! Nu-ti face griji ! El mi-a salvat viata si m-a adus aici. Nu-l omori!

- Daca asa e , atunci il las in viata, dar voi fii cu ochii pe el. 

- Multumesc , buni! Aduc imediat vinul , rosile si pastele . La cina vom avea paste cu sos de rosii.

Peste putin timp a venit Vanatorul Spania sa-si ia pusca inapoi de la Romano. 

- Un lup! Va salvez eu.* a indreptat pistolul spre Olanda*

- Bastardule! Nici sa nu te gandesti sa-l impusti pe eroul nepoatei mele!

- Bine?

- Am facut pastele si sosul de rosii. Asezati-va la masa , a spus Belgia.

Dupa cina , Scufita a dormit cu lupul , iar Vanatorul cu bunica.

In ziua urmatoare , Belgia s-a intors acasa."

Dimineata , cand Elvetia si-a servit sora cu o cana de lapte , aceasta i-a povestit visul de azi noapte. El i-a sugerat ca dupa micul dejun sa se duca impreuna sa-i ia un costum de Scufita Rosie , apoi sa se duca la cinema sa vada cea mai noua versiune a acestei povesti , iar ea s-a bucurat de propunere.

La film au venit si Austria si Ungaria. Liechtenstein a stat intre Ungaria si Elvetia, care era in stanga lui Roderich.

Dupa film , cei 4  s-au dus la Austria acasa unde au baut niste ceai . Roderich i-a aratat lui Lili cum se canta la pian in timp ce Vash si Elisabeta au luat cate o prajitura.

La noapte , fetele au dormit intr-o camera , iar baietii in alta camera.

* Povestea e inspirata dintr-o poza cu Tomato Gang imbracati ca personaje din Scufita Rosie.




Scrierile mele de fantezieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum