Pokemon Avı

55 6 6
                                    

Maggie hemen üzerine en sevdiği grup olan Green Day'in tişörtü altına da siyah bi şort giyindi, çantasını hazırladı içine su ve bir sürü aburcubur doldurdu poke topunu da almayı unutmadı.Telefonunu cebine koydu ve kapıya geldi ayağına en sevdiği mor Vans'larını giyindi.Telefonunu eline aldı ve oyunu açtı ve "pokemon avı başlasın" dedi.Kapıdan çıktı ve haritada ilk pokemonun gösterildiği yere doğru ilerledi çok da uzakta değildi.Pokemonun olduğu yer şansa bak ki birinin evininin bahçesindeydi bahçe kapısını ittirdi ama kapı açılmadı Maggie etrafına baktı ve hiçkimsenin olmadığından emin olduktan sonra bahçenin kapısından bahçeye atladı sonra hemen pokemonun yanına gidip onu yakaladı.Bahçe kapısından atlayıp diğer pokemonu aramaya başladı bunun için biraz yürümesi lazımdı ve hava çok sıcaktı Avusturalya'da tipik bir gün daha.Maggie ikinci pokemonun bulunduğu yere gitti Tanrı'ya şükür ki bu sefer bi bahçede değildi o pokemonu da yakaladıktan sonra ara vermeye karar verdi çantasından suyu çıkarıp içti sıcaktan dolayı terlemişti çantasından toka çıkarıp saçını bağladı acıkmamıştı ama çantasından cips çıkarıp yemeye başladı cipsini bitirdikten sonra diğer pokemonu yakalamak için telefonunu eline aldı ayağa kalktı ve pokemonun olduğu yere doğru gitti tam pokemonu yakalıyıcakken birine çarptı, bu kişiye sinirlenmişti çünkü pokemon kaçmıştı tam kızmak için başını kaldırdı vekarşısındaki taş gibi oğlanı gördü yemyeşil gözleriyle Maggie'nin  gözlerinin içine bakıp "İyi misin" diye sordu.

Michael geldi 💜

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 13, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Pokemon Go-Michael CliffordHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin