1. bölüm

611 21 11
                                    

BYUN BAEKHYUN.
Byun holdingin başına geçmeye zorlanıyordu ailesi tarafından ama baekhyun hiçbir zaman holdingin başına geçmeyi istemiyordu. Çünkü baekhyun un bir hayali vardı.

ŞARKICI OLMAK.
-
-
*Baekhyun'un ağzından*
18 yaşımı doldurduktan sonra kendi param ile kendi evime çıkmıştım. Ailem her eve çağırdıklarında eve gidiyordum ve her zaman kavga etmiş bir şekilde tekrardan kendi evime geliyordum. Babam Korenin en iyi şirketlerinden biri olan BYUN holdingin ceo'suydu. Artık yaşlandığı için benim şirketin başına geçmemi istiyordu. Ama benim umrumda bile değildi şirket. Benim tek istediğim şey şarkıcı olmaktı. Küçüklüğümden bu yana hep şarkıcı olmak istemiştim. Fakat şarkıcı olmamı ailem istemiyodu neymiş BYUN holdingin başkanının oğlu şarkıcı olamazmış. Peh komik.
**
**
**
Yine güne aynı şekilde uyandım. Baş ağrısı. Son 2 haftadan beri hep başımın ağrısı yüzünden uyanıyordum çok sevdiğim uykumdan. Yataktan kalkıp yavaş adımlar ile lavaboya gidip rutin şeyleri yaptım. İşimi bitirdikten sonra üzerime rahat kıyafetler giyip evimin içinde ki prova odasına gidip ses provası yapmaya başladım. Aylardır günlerim aynı geçiyor çünkü  2 ay sonra SM ENTERTAİNMENT şirketinin seçmeleri vardı ve ben herkesten gizli seçmelere girecegim.  Seçim bitene kadar sesime ve bedenime çok iyi bakmam gerekiyor.  Aniden başına giren ağrı ile yere düşer. Başını tutar.
-ahhh lanet olsun!
Ayağa kalkıp çekmecede olan ağrı kesiciyi alıp su ile yutar.
Aradan yarım saat geçtikten sonra baş ağrısı geçmiştir. Prova odasından çıkıp odasına gider ve yatağının üstünde ki telefonunu, cüzdanını ve arabanın anahtarını alıp cebine koyar ve evden çıkar. Arabasına binip çalıştığı kafeye gider. Evet çalışıyordu çünkü ailesine kendi ayaklarının üzerinde durduğunu göstermek istiyordu. Soyunma odasına gidip önlüğünü giyer ve servisler yapmaya başlar.

(y/n)
Merhaba. bu benim ilk ficim  o yüzden yazmakta acemiyim. Eğer yazım yanlışım varsa affola.
İyi tatiller. :)

 :)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
CHANBAEK AŞKI (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin