Cand nu stii ce inseamna dragostea, te gandesti ca este o chestie, un sentiment, maxim o traire, nicidecum o situatie in care esti aruncat fara cea mai mica atentionare, fara un manual sau fara niste reguli dupa care poti supravietui sau macar te poti ghida. Cel putin asa a fost pentru mine.
Nu cred ca are rost sa mai zic ca eu nu stiam ce inseamna dragostea cand te-am intalnit. A fost ceva cu adevarat clicheic dar parca te iubeam de cand ma stiam. Asa mi-am inceput eu vara, cu tine.
Cum zice si Chirila "Fericirea este ceva care nu se atinge niciodata, dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.". Daca iti amintesti asa ne-am si intalnit. Lucrai la un centru de inchiriat biciclete, iar eu aveam nevoie de o bicicleta ca sa alerg cu o prietena, in timp ce ea mergea pe bicicleta, iar eu alergam cu ficatul in mana aproape, dar asta nu era important atunci. Cred ca mereu mi-au placut tipii rai care fumeaza, au pierce-uri sau par periculosi si cumva tu te potriveai atat de bine in acest tipar. Mi-a placut cum mi-ai zambit, m-ai facut sa ma simt ca o retardata care se uita la o vedeta. Nici nu te cunosteam dar aveam nevoie sa iti dau un nume, un sens in viata mea si fiindca semanai cu Heath Ledger ti-am dat porecla Hif. Eram cu Irina pe afara si ea imi zicea ca probabil sunt prea mica pentru tine, ca esti o influenta proasta si ca o sa iti bati joc de mine. Nu am crezut-o.
Zilnic cand treceam pe langa baraca voastra galbena imi faceai cu mana si eu roseam ca proasta. M-ai intoxicat cu aceste gesturi mici, mi-ai distrus increderea cu un singur zambet, m-ai facut sa ma reapuc de fumat,de baut si m-ai facut sa ma intreb daca sunt destul de slaba, daca arat destul de bine, daca sunt prea infumurata sau daca pur si simplu era destul de "cool" sa stau cu tine.
Eram mult mai mica ca tine, dar tu ma faceai sa ma simt ca si cand as fi avut 5 ani. N-am stiut in ce ma bag, dar pur si simplu straluceai in comparatie cu restul tipilor si m-ai fermecat, stiu ca suna invechit dar numai la tine ma gandeam mereu, iar apoi m-ai aruncat ca pe o tigara fumata pana la filtru, o tigara Lucky Strike daca iti mai aduci aminte.
CITEȘTI
Ne vedem joi
RomanceImi lipsesti mereu, dar tu nu ma vezi pentru ca m-ai dat afara din viata ta atat de usor, parca nici nu ne-am fi cunoscut.