Dobra, teraz to opowiadanie

47 4 3
                                    

W celu zmniejszenia skojarzeń, związanych z osobami musiałam troszkę przekształcić tekst, ale spoko, głupota została.

Tu jest opisane jak zauroczyłam się w jakimś chłopaku w 4 klasie. Przejdźmy do jego opisu (też przekształcam).  Znałam go z widzenia, ale nigdy nie widziałam w nim niezwykłego. W końcu jednak przyjrzałam się mu dobrze. Ma bujne, blond i lekko proste włosy. Oczy zielone, delikatny zarościk.  już w 4 klasie? zarościk, głupkowatość i niedojrzałość 11 letnich chłopców to złe połączenie ;/ Chłopak, jak na uwodziciela przystało jest szczupły i niewysoki. uwodziciel. mmm... Lubi błyszczeć co okazało się na konkursie na najlepszy strój. posypał się brokatem lub inną błyszczącą mazią ( ͡° ͜ʖ ͡°)?  Był przebrany za dziewczynę. peeeedaaaa....Na zwyczajny strój miał założony fartuszek, biust wypchany, tyłek chyba też.  przecież,,, ah nieważne ;'/ Do tego kitki i makijaż..... Najpiękniejsza dziewczyna jaką kiedykolwiek widziałam. Hahahahaha Regis i jej przemyślenia. Założę się, że pisałam to w łóżku przed snem. Aureliusz fałszywe imię, spoko był oczywiście w centrum uwagi. Najlepsze było to, że ciągle się uśmiechał. Konkurs był ostatnią szansą do zobaczenia się przed feriami. Gdy wróciłam do domu czułam się fatalnie. Z początku nie znałam powodu. Teraz wiem *w tym miejscu narysowałam złamane serce xd*. Wiele rzeczy nie mogę też pojąć, Chłopaki są bardzo fajni ale co widzą w dziewczynach? cycki, dupa, kasa co innego? My nie żartujemy tak jak oni. Co gorsza zdałam sobie sprawę niedawno, że nikt nie miałby podstaw, żeby się we mnie zakochać. OMG!!!! MASAKRA TOTALNA!!! OGŁASZAM ŻAŁOBĘ NARODOWĄ!!! W REGIS NIKT NIE CHCIAŁ SIĘ ZAKOCHAĆ JAK BYŁA W 4 KLASIE :(((((( Dla tego źle się czuję.  Niczym nie mogę się zająć. Chcę do szkoły!!!!!1!!! nie Regis, ty nie jesteś normalna...


Dzięki Kochani ( a tak wg to czemu ja Was tak nazywam? ;p). To był ostatni rozdział książki, moje stare opowiadania już się skończyły ...





Ale, niedługo Was zaproszę do nowej książki, którą będę pisać z przyjaciółką. Ale ciiii, więcej nie spojleruję <3

Moje Stare Opowieści :&quot;) Czyli O Czym Regis Myślała Za MłoduOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz