Yeni hikayem ile karşınızdayım. Umarım beğenirsiniz. Bölümler kısa olabilir ama haftada birkaç bölüm koymayı düşünüyorum. İyi okumalar... (Medyadaki Almina)
Selam ben Almina 20 yaşındayım. 3 yıl önce hayatım tamamen değişti. İlk önce 3 yıl öncesini anlatmakla başlamak istiyorum.
3 YIL ÖNCE
Sabah erkenden kalktım. Çünkü bugün en sevdiğim. Hatta ablam yerine koyduğum kuzenim Cansu'nun doğum günü. Bugün bizimkiler ona güzel bir parti hazırlayacaklar ve onu oyalama görevi de bana ait. Hemen üstümü giyinip aşağı indim ve bizimkilere haber verdikten sonra evden çıktım. Birkaç ev aşağımızda oturan amcamın evine gittim. Kapıyı yengem Mehtap açtı ve Cansu'nun hala uyuduğunu söyledi. Hemen Cansu'nun odasına gittim sessizce kapıyı açtım ve bir anda üstüne atladım. İsteksizce uyandı ve bana baktı. Ama durumu hiç iyi değildi sanki hasta gibiydi. Gözleri kanlanmış ve göz altları şişmişti. Ne olduğunu sorduğumda yok bir şey dedi. Bende fazla ısrar etmedim. Nasıl olsa sonra öğrenirdim.
-Kalk bakalım uykucu bugün 19 yaşına giriyorsun biraz alışveriş yapalım.
-Tamam benim içinde iyi olur en azından kafam dağılır.
Bu arada Cansu benden 2 yaş büyük ama ona adıyla sesleniyorum. Oda hazırlandıktan sonra evden çıktık. ilk önce kahvaltı yapabileceğimiz bir kaffe'ye gittik.
Masaya oturduktan sonra
-Anlatacak mısın? olanları dedim.
-Hangi olanları?
-Bütün gece ağlamış olmalısın yoksa durduk yere niye şişsin gözlerin.
-Şu sana anlattığım ama hiç tanıştırmadığım sevgilim var ya ?
-Evet var ne olmuş?
-Artık yok.
- Nasıl yok.
-Dün gece beni tek bir mesajla terk etti. Ama ben onu çok seviyordum. dedi ve göz yaşlarını tutamadı.
-Öküz işte ne olacak takma kafana
-Takma kafana demesi kolay ama ben onu unutamam.
-Bir erkek için ağlamaya değmez.Hem bugün senin doğum günün neşelen biraz.
kahvaltımızı yaptıktan sonra büyük bir alışveriş merkezine gittik. Birkaç mağazayı dolaştıktan sonra bir mağazaya girdik ve aradığımız elbiseleri bulduk.
Cansu'nun kıyafeti
Almina'nın kıyafeti
Elbiseleri aldıktan sonra birkaç mağaza daha gezdik ve son girdiğimiz mağazadan çıkarken birde ne görelim. Cansuyu terk eden çocuk bir kızla el ele dolaşıyor. Cansu yine dayanamadı ve ağlamaya başladı. Bizi görmesinler diye Cansuyu hemen arabanın yanına götürdüm. Bu halde süremezdi. Biraz sakinleştikten sonra arabayı çalıştırdı. İlk önce bizim eve geldik hazırlanmak için. Hazırlanırken Cansu kendini biraz daha toparladı. Hazırlandıktan sonra onların evine gittik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN İNTİKAMI
ChickLit20 yaşında bir genç kız. Çok sevdiği ve ablası yerine koyduğu kuzeni Cansu'nun trajik ölümü üzerine ona bunu yapanlardan intikam almak için kendisine bir söz veriyor. Ama sözünü tutabilecek mi? Aşk mı? yoksa intikam hırsı mı? baskın gelecek... İYİ...