Verdriet

74 0 1
                                    

Als bijna iedereen zit begint de leraar met praten.

'Goedenmiddag allemaal we hebben vandaag een nieuwe leerling' zegt meneer young.

hij kijkt mij aan en ik wordt rood want ik heb door dat iedereen kijkt.

'kom je maar voorstellen' zegt hij.

ik sta op en loop naar voor.

ik ben lena en ben 17 jaar.

en lena wat zijn je hobby's

ik speel piano, ik skate graag en ik doe aan dansen.

Oke dan mag je weer gaan zitten zegt hij dan ik gehoorzaam en ga op mijn stoel zitten naast liv. gaat het vraagt ze. ik knik. zeker weten. ik knik weer. ik kijk om mij heen en zie dat een paar jongens naar mijn staren. jij bent jongens gelieft zeg. ik wordt rood.

Jongens opletten nu. zegt meneer young bulderend door het lokaal.

alle jongens kijken direct naar het bord.

Tringggg

de bel gaat ik pak mijn spullen bij elkaar en loop het lokaal uit naar mijn kluisje we hadden net twee uur achter elkaar wiskunde en het was heel saai.

als ik bij mij kluisje sta komt liv naar mij toe ik ga even naar de wc zegt ze ik knik en ga nog even door. als ik klaar ben ga ik naar de aula zoek rond naar liv en merk dan dat ze nog steeds op de wc is dus daar loop ik naar toe ik draai mij om en loop naar de wc.

**Mason**

'Hey gasten en nog iemand gevonden?' vraagt ik

'Ja gast maar ja he je weet hoe snel het gaat dus nu zoek ik alweer een nieuwe.' zegt een jongen genaamt Jackson. 'en ik heb er nu een op het oog'

iedereen kijkt waar hij naar toe kijkt. maar het is lena wat mason niet door heeft dus hij zegt.

'Ik zou er maar snel achter aan gaan want jij bent niet de enige' zegt mason

en Jackson weet niet hoe snel hij weg moet zien te komen om hem eens aan haar voor te stellen.

**Lena**

Als ik bijna bij de wc ben wordt ik door een jongen tegen de muur gedrukt en vast gehouden. en? zegt hij. jij bent? ik weet nu 100% zeker dat ik angst uit straal. als hij maar 5 cm van mijn lippen af is komt liv naar buiten.

liv schrikt maar zegt dan iets want daarna kijkt ze boos naar hem.

'rot op jackson' zegt liv woedend.

'Schatje' zegt hij dan.

de tranen springen uit mijn ogen.

'noem me niet zo en laat haar los kijk wat je met haar doet' zegt liv nog steeds boos.

'Ja en' hij laat mij los en loopt grijnzend weg.

ik zak de grond in en begin nog harder te huilen terwijl liv mij probeert te troosten.

**Mason**

'Die zitten zo wie zo nu te zoenen' zegt een gast genaamd Gabriel

'Ja inderdaad' zeg ik' kijk wie we daar hebben als het niet Jackson is' zeg ik

'die chick begon gewoon te janken en toen werd ze gered door Liv die mij direct weg stuurde' zegt Jackson

de jongens kijken allemaal meelevend want hun doen dit soms alleen om er bij te horen maar ik in Jackson geven er niks om.

'en ga je haar niet troosten' zegt Noah.

ik en Jackson beginnen te lachen en hij kijkt beschaamd

'dan doe ik dat wel' zegt Noah die vervolgens weg loopt naar dat meisje toe.

**Lena**

opeens komt een jongen naar ons toe lopen.

'hey gaat het ' zegt hij 'die gast is een vriend van mij hij kan soms echt een zak zijn' zegt hij 'o hey liv' zegt hij.

'Hai noah' zegt ze een beetje geïrriteerd.

hij steeks zijn hand op om mij recht op te trekken een die pak ik aan.

'trek je niks van hem aan dit doet hij altijd zorg dat je sterk blijft als hij dit nog eens doet en trap er niet in' zegt hij

noah zegt hij

lena zeg ik

kom ik zou niet te veel laten merken dat je er heel veel mee zit zegt hij

liv geeft mij een knuffel en we lopen richting de aula als we binnen zijn loopt noah richting zijn groepje waar mason blijkbaar ook bij hoord.

**Mason**

'ik weet bijna zeker dat noah haar nu aan de haal haakt' zegt jackson

iedereen moet lachen

'daar is hij dan hoor' zegt gabriel.

als ik zie welk meisje het is verdwijnt mijn lach en loop ik direct naar haar toe.

de jongens kijken mij allemaal aan.

'Lena' zeg ik

ze heeft nog steeds tranen in haar ogen staan.

ze geeft mij een knuffel en ik geef haar ook een knuffel.

liv staat er verbaasd bij

het komt goed ik wist niet dat jij het was. zeg ik

maakt niks uit . zegt ze met tranen in haar ogen.

opeens staad jackson achter ons.

---------------------------------------------------------------------------

Hey emily hier er komen weer foto's aan nu dus let op

xxx Emily

Dit is Jackson hij is 18 en hij is een badboy dus hij gebruikt meisjes en dumt ze dan weer

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dit is Jackson hij is 18 en hij is een badboy dus hij gebruikt meisjes en dumt ze dan weer.




Next DoorWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu