**Lena**
Wat moet je. zeg ik met tranen in mijn ogen.
ik wil graag iets even vragen aan mason. zegt hij geirriteerd.
liv pakt mijn arm om mij even mee te nemen dat ik er niet nog erger van gekwets raak.
**Mason**
Wat is er? vraag ik
wat was dat waarom knuffelde je die chick opeens? vraagt hij
alle jongens zijn er nu bij gaan staan en kijken mij vragend aan ik weet dat jackson nooit zo blij is met jongens die hun prooien afpakken oftewel jongens die zijn meisjes afpakken en al helemaal niet zijn vrienden.
Die chick is mijn zusje. zeg ik kort af
o zins waneer heb jij een zusje? vraagt hij grijnzend wat betekent dat hij weet dat hij nog een kans maakt maar dat laat ik niet zomaar toe.
zins gisteren ze is mijn stiefzusje ook al noem ik haar liever niet zo maar ze is gister bij ons in getrokken wat betekent dat zij je buurmeisje is. zeg ik
Dit wordt nog leuk. zegt hij
Ik weet dat ik nu niet zo beschermend kan zijn als hij er bij is.maar straks gaat hij denken dat ik een of andere rare freak ben en alleen maar haar wil beschermen.
Prima. zeg ik en loop dan met de groep naar een lokaal waar we moesten nablijven want dat gebeurd vaak.
**Lena**
liv en ik lopen naar mijn kluisje om de goede boeken er in te doen en de goede er weer uit te halen. daarna lopen we naar de wc om ons nog even op te frisse we hebben nu les met iedereen van liv haar vrienden groep. als ze ons zien stel ik mijn voor het zijn twee jongens genaamd Blake en Conner gelukkig zijn zij wel normale jongens en er loopt nog een meisje bij genaamd Kyra.
als we langzaam naar het lokaal lopen loopt opeens conner naast mij de rest loopt voor ons.
Hey is er iets je lijkt best wel verdrietig? vraagt hij
Ik knik en probeer mijn tranen in te houden.
Ja jackson probeerde mij te zoenen. zeg ik
hij kijkt geschrokken en kijkt dan medelevend. ik zal maar uitkijken want liv is er als een keer ingetrapt. zegt hij.
dat wist ik helemaal niet wat zielig. zeg ik
Mason is het zelfde dus kijk maar uit ook bij de rest want ze zijn bijna allemaal even erg behalve noah en james. zegt hij
Ik moet lachen omdat hij mij waarschuwt voor mason.
met mason komt het wel goed ik denk niet dat hij dat gaat doen. zeg ik
ik meen het het is geen grapje. zegt hij
Weet ik. zeg ik
waarom lach je dan? vraagt hij
Hij is mijn stiefbroer dus dat komt dan wel goed. zeg ik
O haha. nu moet hij ook lachen. iedereen kijkt ons aan en we lopen weer verder als we bij het lokaal zijn lopen langs het nablijf lokaal waar de jongens allemaal staan.
Conner trekt mij aan de andere kant dus aan de kant waar geen jongens staan. de jongens kijken mij allemaal aan en mason kijkt een beetje bezorgd mmaar geeft dan een glimlach.
ik lach terug en loop door naar mijn lokaal waar ik en liv naast elkaar gaan zitten.
mevrouw masflied wordt opeens onderbroken door een bons op de deur. ze roept binnen. jackson komt in de deur opening staan en kijkt dan naar mij en zegt dan iets tegen mevrouw masflied en zij knikt. ze pakt iets uit het kastje en loopt dan naar jackson die daarna gelukkig het lokaal weer uit loopt.
Als ik het lokaal uit loop naar mijn kluisje schrik ik van.......
----------------------------------------------------------------------
Hey emily hier ik zeg even voor de duidelijk dat er alleen foto's komen van de hoofdpersonage's dus verwacht er geen 20 ofzo ik hoop dat jullie het tot nu toe leuk vinden en ik ga ook proberen om iets langere hoofdstukken te schrijven dus ongeveer van 1500 woorden dat is al iets beter dan 500 of 700.
XXX Emily
----------------------------------------------------------------------
JE LEEST
Next Door
Romansaeen meisje genaamd Lena haar moeder vindt een vriend in california. waardoor ze al haar beste vrienden in new york achter moet laten. nu gaat ze een leven tegen moet met best veel jongens. ( best een cliché badboy verhaal maar naar mijn mening toch...