Bölüm 2

14 2 1
                                    


Hayatının en heyecanlı,dolu dolu geçmesini istediğin yıllarının anlamadığın bi şekilde kararmaya başlamasıyla gözlerini açtığını düşün.

16,17 ve 18 yaşlarımın bana güzel anılar bırakmasını isterdim şanslıysam belki hayatımda önemli olabilecek bir kaç dost ve bir tane de 17 yaşında unutulmaz bir aşkımın olmasını isterdim neden mi 17 ? çünkü kalbiniz asla 17 yaşınızda olduğunuz kadar cesur olamaz ama olmadı,olamazdı da.Hayatımın en berbat 3 yılıydı merak etmeyin ilerde bir şeyler düzelmiyor hayatım hala berbat kendınızı kandırmayın.

Bulutların turuncuya yüz tuttugu bir öğlendi uyuyordum uykumun aniden bölünmesiyle kardeşime beş dakika daha demem bir olmuştu.Yastığa kafamı koydugumda merdivenlerden gelen bir ses ile irkilmem bir oldu.Sanki biri birini boğuyordu bağırma sesleriyle yatagımdan kalktım kalkarken kafamı ranzaya vurmuştum küçük kardeşim az ötede

-Abla sana demedim mi kalk diye ?????

-Noluyo yaa

yalın ayak merdivene koşmuştum henüz ayılamadıgım için gözümde ki çapağı bile silememiştim o yuzden önümü de göremiyordum ama bagıran kişinin annem oldugunu anlayabılıyordum merdivene cıktıgımda annemı sakınlestırmeye calıstım ama nafile neden boyle yaptıgını bıle bılmıyordum sadece bagırmasını engellemeye calısıyordum.Beni ürküterek yataktan kaldıran sesın ne oldugunu cozebılmıstım kapının önünde duran çöp kovasının duvardan duvara çakılması sonucu kırılmasıydı her yer çöp olmuştu ortalık leş gibi kokuyordu.Susturamamıstım hala bagırmaya devam edıyordu komşular merdivene çıkmıs ne oldugunu anlamaya calısıyorlardı.

Annemin bagırması - Bu kova götünüze mi girdi çok mu geliyo size diye bagırıyordu ...

Annemi eve zar zor soktum yan komşumuzda annemın dagıtmıs oldugu copleri toplamaya calısıyordu

-Hayıır bırak kalsın bu ınsanlar ıyılıkten anlamıyor bok içinde dursunlar demesi sonucunda komşumuz sessizce geri çekildi.

-Sigaramı getir hemen

-Tamam anne

-Çakmak ver

-Al , ne oldugunu anlatıcak mısın ?

-Sus bi de sizinle ugraşmayayım ..!

Dolaptan kolonyo alıp annemin bileklerini ovmaya başladım balkona çıkıp konuşmaya başladık

-Evet dinliyorum sakinleştiysen anlat artık

-Yukarıdaki komşular kapının önünde duran çöp kovasını kapının önüne tekmelediler bende öyle tekmelenmez böyle tekmelenir dedim

-Anladım, niye merdiveni kapatmıyor ki yanından geçemiyolar mi ?

-iyilik yaramıyor kızım illa çöpü bim poşetine koyup merdivene suyunu akıtacaksın onlar öylesinden anlar!

-Neyse tamam anne iç sen sigaranı odamdayım ben.

1.66 boylarında gözleri çekik kumral uzun saçlı ve tavuk götü kadar beyaz tenli bir kızım.Büyük çekik gözlü ,saçları inatçı ve simsiyah olan 9 yaşında bir kız kardeşe sahibim. En çok üzüldüğüm de ben uyurken kardeşimin gözünden yaş akmaksızın abuk subuk olaylarla ugrasması uyumamalıydım...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 13, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Çözülemeyen SorunlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin