Babası'nın Ağzından ;
Gereksiz alarmı kapatarak güne başladım.Canan uyanmış olmalı herhalde çünkü aşağıdan sesler geliyordu.Ben de elimi yüzümü yıkayıp, çıkacaktım.Bugün önemli bir gün.Kızımın hayatı için her şey.Onun için her şeyi yaparım,yapıyorum da.
"Dinçer kahvaltı yapmayacak mısın ? " Açıkçası öyle çok güzel aile ilişkilerimiz yok.Eşim tam bir iş manyağı işi her şeyden önce geliyor. Berfu ve ben ne kadar bu durumdan hoşlanmasak da Canan'a artık bu saatten sonra ikimizde engel olamayacağımızı biliyorduk.
" Hayır,canım bugün çok önemli işlerim var. Siz kahvaltınızı yapın." Canan'ı öpüp çıktım .Berfu hala uyuyordu. Tam bir panda. Baba-kız ilişkimiz gerçekten kuvvetliydi. Canan'a oranla Berfu ile daha çok ilgileniyorum.Bu durumdan rahatsız değilim ama Berfu benim sergilediğim davranışların birazını da annesinden beklediğini adım gibi biliyordum.En yakın sürede Canan ile bu konuda konuşmam gerekiyordu. Kızımın artık mutlu olmasını her şeyden çok istiyorum.
Sonunda beklediğim kişi arıyordu. Ortağım Ceyhun Arın'nın oğlu Çınar Arın.
" Alo, Çınar nasılsın ? "
" İyiyim,Dinçer amca sen nasılsın ? "
" İyiyim. Konuştuklarımızı unutmadın dimi ? İstersen üstünden bir kez daha teğet geçelim."
" Hayır, her şey aklımda. Akşam görüşürüz."
" Görüşürüz."
Berfu'nun Ağzından;
Saat 12.00'da kalkarak her geçen gün rekorumu kırıyordum adeta.Uykuya çok düşkünüm.Resmen aşığım. Evde yine tektim. Babam ve annem sabah erkenden işe gitmiş olmalılar. Mutfağa gidip bir tane sandviç yaptım ve televizyonun karşısına geçtim.Birkaç saat öyle takıldıktan sonra annem geldi.Ciddi anlamda şaşırmıştım. Annem eve erken gelmişti. İnanılmaz. Büyük bir ihtimal akşam için hazırlık yapacağı için erken gelme teşvikinde bulundu.
" Kızım senin ile birlikte akşam için yemek hazırlayalım mı ? " Demesi ile ağzım 'o' şeklini almıştı bile. Annem kızım demişti.Onu geçtim yemek yapma teklifinde bulunmuştu.Galiba kafasına saksı düşmüştü. Güvenemiyorum.
" Gulyabaniymişim gibi bakma bana Berfu. Tamam pek anne-kız ilişkimiz olmadı bu zamana kadar ama bu saatten sonra neden olmasın ? Cidden bunun için çabalayacağım kızım. Senin de çabalamanı istiyorum. Şimdi bana yardım edecek misin ?
" Tamam." Diyebilmiştim sadece hala şokun etkisindeydim. Umarım her şey güzel olur. Tek isteğim bu.
Annem ile akşam ki misafirler için yaprak sarması, poğaça, kurabiye ve birçok çeşit yemekler yapmıştık. Bu bana gerçekten iyi gelmişti. Uzun zamandır içten ve samimi bir şekilde 'anneciğim' dedim. Çok nadir gülen ben şuan etrafa gülücükler saçıyordum resmen. Bu mutluluğun etkisi ile akşam için hazırlanmaya başladım. Siyah v yaka bol bir tişört ve siyah bir pantolon giydim. Gözlerime de hafif siyah kalem çektim. Fazla abartıya gerek yoktu. Zaten çok makyaj seven birisi de değilim. Her türlü aynıydım zaten değişen bir şey olmadığı için gerek de duymuyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANLAŞMA
ChickLitHer şey bu anlaşmaya bağlı. Hayatımın geri kalan süresinde mutlu bir yaşam sürmek istiyorsam bu anlaşmayı kabul edecektim ya da bu hayata kendimi soyutlayıp , her şeyden vazgeçecektim.