Ash.

16 3 2
                                    

ATENTIE ACEST CAPITOL CONTINE SCENE +18 DECI CEI CARE CITITI SI AVETI MAI PUTIN DE 18...EU V-A ATENTIONEZ .

Pentru cei care citesc acest Capitol va spun lecutra placuta. Si sper sa nu crede-ti ca am exagerat..

era Ren.

Ren:Hei inca esti întreaga?
Eu:Da. Nu am baut decat suc. Tu mai esti intreg?
Ren:Da.
Eu:Cat ai băut?
Ren:2 pahare.

Zâmbesc iar el face la fel apoi isi pune mana pe obrazul meu.

Eu:Ren.. De ce i-ai pus pe doctori sa ma mintă atunci ca nu ai mai rezistat ?
Ren:Nu am fost eu. La mine a venit doctorul si mi-a spus ca ai plecat si te-ai despărţit de mine. Si mai încolo am aflat ca acel doctor era prieten cu un fost coleg de clasa si l-a pus sa iti zica chestia aia.
Eu:Nenorocitu!
Ren:Te-am cautat peste tot si uite ca te-am gasit.
Eu:Mi-a fost dor de tine...
Ren:Si mie de tine..

Il aud pe Minhyun cum il striga pe Ren.

Minhyun :Ren te asteapta iubitaaa!

Eu:Iubită?

Ren:Lasa-ma sa iti explic.

Eu; Am auzit destule.

Ren:Dar..

Eu:Pa Ren.

Plec de langa el si ma duc in salon si ma asez pe canapea si las unele lacrimi sa imi cada pe obraji.

Ren.

Eu:Frate ce-i cu gluma asta proasta? Ce iubita visezi? Cate pahare ai baut?
Minhyun:8.
Eu:Pai mersi domnule bautura din cauza ta Selena nu mai vorbeste cu mine!
Minhyun:Las-o pe aia. E o parasuta. Sunt altele mai bune ca ea chiar aici.
Eu:Ai noroc ca esti beat si stiu ca ceea ce zici e din cauza bauturii ca altfel erai vânat deja!

Cobor jos si o vad pe Selena ca sta pe canapea cu capul sprijinit pe mana si plangand.

Merg spre ea iar ea vrea sa se ridice dar imi pun mainile in jurul ei si imi pozitionez piciorul astfel in cat sa nu poata pleca.

Selena:Lasa-ma sa plec!
Eu: Nu! Ce a spus Minhyun nu e adevarat! Nu am iubita! A baut 8 pahare nici macar el nu stie ce zice.

Selena.

Nu are iubita? Ma uit in ochii lui si pot vedea sinceritate . Nu stiu ce sa fac.. Sunt prinsa intre Ash si Ren.. Stau pur si simplu si ma uit in ochi lui iar el începe sa ma sarute. Nu stiu de ce dar i-am răspuns la sărut.

Eu:Ren nu! Au trecut doi ani! Imi pare rau dar s-a terninat!

Ma ridic de pe canapea si ies pe usa. Chem un taxi si merg la mine acasa. O sa vin dimineata dupa Sera. Intru pe usa si il vad pe Ash.

Eu:Ce dracu mai cauti si tu aici?

Ash:Esti bine? Nu pot sa cred!

Eu:Ce iti pasa tie daca is bine sau nu?

Ash:Selena simt ceva pentru tine..

Eu:Tu ce?

Ash:Simt ceva pentru tine..

Acum ca ma gandesc mai bine si eu simt ceva pentru el.

Eu:Si eu simt ceva pentru tine... Cred..

Se apropie de mine si ma saruta.

Ash:Ce ai spune sa ne distram puţin?

Dupa cateva zeci de secunde în care m-am decis ce sa spun am răspuns hotărâtă.

Eu:Mi-ar plăcea.

Imi zambeste si imi sărută creştetul.

Ma i-a in brate si urca cu mine pe scari si intram in camera mea. Inchide usa si ma pune in pat el fiind deasupra mea. Începe iara sa ma sarute. Il las sa imi exploreze lacasul umed iar el conduce totul. E prima data cand se ajunge atat de departe si stiu ca se poate ajunge si mai departe... Dar il vreau atat de mult si din cate vad si el ma vrea pe mine. Ii dau tricoul jos iar el imi da topul jos. Facem la fel si cu restul hainelor care erau pe undeva pe jos acum. Ma uit atenta la el si zâmbesc. Începe sa ma sarute pasional. Imi duc mana pe spatele lui atingandu-i unul din tatuaje.Mainile lui se plimbau pe spatele meu. Ma saruta de la maxilar pana la gat si ma musca de zona sensibila unde se putea simti pulsul scap un mic geamat iar el zambeste. Acum puteam sa ii simt fiecare muschi. Sarutarile lui coboara mai jos pana la pieptul meu. Imi i-a unul din sani in gura si strange usor. Ii ridic capul aducandu-l dinnou la buzele mele. Imi pun mainile in capul lui si incep sa strang usor parul in mana. Vine la urechea mea si incepe sa imi rosteasca numele si sa ma muste de lobul urechii.
Incep iarasi sa gem si incep sa il sarut pe gat lasandu-i un mic semn.Ma saruta pe buze apoi imi duce mana dreapta pe abdomenul lui iar cea stanga pe spate. Simteam ca innebuneam. Dorinta de al avea era tot mai mare. introduce doua degete inauntrul meu eu scotand niste sunete de toata frumusetea.Hormonii isi faceau de cap in intregul meu corp .Imi spune sa fac tot ce imi trece prin cap asa ca exact asta fac.Ma pun deasupra lui si incep sa ii ling usor sfarcurile.Incep sa fac mici cercuri invizibile cu limba in jurul lor. Il sarut pe abdomen si fac cerculete cu degetele.Il musc in unele zone lasand mici semne. Corpul lui nu mai avea nici un secret pentru mine si nici al meu pentru el.
Eu:Ash, te vreau! Acum!
Ash:Cum spui tu printesa.

Se pozitioneaza deasupra mea si simt cum intra usor in mine. Am simtit acea durere imensa iar in cateva secunde acea durere s-a transformat in placere. Usor a inceput sa faca miscari de du-te vino ducandu-ma pe culmiile extzului. Se apropie si ma saruta facandu-ma sa gem infundat. Mi-am pus mainile pe spatele lui lasandu-i urme rosii. Placerea era tot mai mare. Se puteau vedea usor picaturile de transpiratie de pe corpurile noastre.E official din aceasta seara eu sunt doar a lui iar el doar al meu. Incep sa ii spun numele. Gemetele noastre erau tot mai multe. Obosim asa ca el se trantes-te langa mine in pat iar eu ma pun pe mana lui si punem patura pe noi.
Ma saruta pe frunte si imi spune :Incepand din seara asta tu esti doar a mea iar eu doar al tau.

Il sarut apoi imi pun mana pe pieptul lui si inchid ochii adormind.

Dimineata.
Ma trezesc din cauza luminii care intra in camera. Deschid ochii larg si vad ca sunt pe pieptul lui Ash. Ma ridic usor si il privesc zambind incontinu.

Mi se face foame asa ca vreau sa ma ridic dar dintr-o data ma prinde de incheietura si ma trage langa el luandu-ma in brate.

Ash:Deja ma parasesti?
Eu:Nu. Nu te-as parasi niciodata.Trebuie sa ma duc sa o i-au pe Serafina.
Ash:Unde-i Serafina?
Eu:La niste baieti acasa,in camera cu unul.
Ash:Pe asta vreau sa o vad.

Luam amandoi hainele de aseara pe noi si iesim afara din casa, luam masina si pornim spre casa lui Wonho. Cand intram il vad pe Wonho fara tricou si ca sta pe telefon iar Sera doarme.

Ma duc langa Serafina si o misc putin. Se trezeste si ii spun sa se uite in spate. Vroia sa tipe dar i-am pus mana la gura. Se ridica in fund si ii zâmbeşte lui Wonho.

Eu cu Serafina mergem in alta camera pentru a fi singure.

Eu:Sera ce ai patit?

Sera:Nu s-a întâmplat nimic aseara nu?

Eu:Nu

Sera:Hiu,ce bine!

Usa se deschide privirile noastre intreptandu-se spre persoana care a intrat

Imi pare rau daca e prea exagerat s-au prea plicitisitor, ma voi stradui mai mult data viitoare.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 26, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Eu Ploaia Tu FulgeruUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum