~deel 2~

22 2 2
                                    

Pov Olivia
Toen hij zijn lippen van de mijne haalde begon ik licht te blozen. Ik wist even niet wat er gebeurde, maar vond het wel leuk. Ik kom thuis en begin aan mijn huiswerk(ja al van de 1ste dag huiswerk kvind het ook niet leuk).
Ik open msn en stuur naar Louise
Ik: hoi xxx
Louise: hoi xxx
Ik: ik moet je iets vertellen... Xxx
Louise: wat?!?! Xxx
Ik: Jason en ik hebben afgesproken aan de parking z'n hij kuste me?! Xxx
Louise: OMG nee dat meen je niet?! Xxx
Ik: jawel ik wist zelf niet wat er gebeurde maar kvond het wel nog leuk xxx
Louise: OMG zijn jullie dan nu een koppel? Xxx
Ik: Kweet niet, maar ik moet gaan mijn vader komt bijna thuis doei xxx
Louise: oke daag xxx
Ik doe mijn laptop dicht en leg hem weg. Ik doe mijn pyjama aan en kruip onder de lakens. Ik hoor mijn vader thuis komen. "Slaapwel" roep ik. "Slaapwel" roept hij terug. Ik wil hem vandaag niet onder ogen komen... Ik probeer kn slaap te vallen maar ik kan niet stoppen met denken aan Jason. Na 1 uur val ik toch in slaap

Pov Jason
22u30
Ik lig op mijn bed te denken aan Olivia en aan de kus. Ik hoop dat het nu officieel is. Mijn moeder komt binnen en zegt "slaap lekker Jason" " slaapwel" antwoord ik terug. Ik doe mijn T-shirt uit en doe mijn schort aan. Ik probeer te slapen maar het lukt niet... Na een halfuur val ik uiteindelijk toch in slaap.

Volgende ochtend op school
Ik plaats mijn fiets in het fietsrek en ga naar de speelplaats. Ik zie Olivia zitten en geef haar een kus. Ik zie haar blozen en ik lach zacht. Ik zie mijn matties en ga naar hun toe.

Pov Olivia
OMG Jason kuste me weet oké nu is het echt officieel.
TRINGGGG!!!
Daar gaat de bel we hebben nu Nederlands en ik zit naast Louise. Wanneer de les gedaan is gaan we naar ons volgende lokaal. Dat is wiskunde en dan zit ik naast Jason. We zitten de hele les hand in hand. Gelukkig is onze leerkracht wiskunde leuk en laat het toe. Het is de enige leuke leerkracht op school. Na de les gaan we naar de speelplaats en de tijd vliegt voorbij.

15:45 einde schooldag
Ik ga naar Jason geef hem een kus en ga naar huis. Wanneer ik thuis kom zie ik dat mijn vader super blij is en een pak draagt?! "Waar ga je naar toe pap?" Vraag ik. "Ik heb een date" antwoord hij. Ik hoop dat hij touche heeft zodat hij mij niet meer afsnauwt zeg ik in mezelf. "Ik ben om 23u terug thuis." zegt hij "oké" antwoord ik.
-----------------------------------------
Hoe vinden jullie het al? En hoe zou Olivia's vader date gaan? Lees snel verder!!

Another teen storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu