~deel 4~

8 0 2
                                    

Olivia's pov
Ik word wakker en het eerste wat ik hoor is...
Tuut tuut tuut tuut
Een berichtje van Jason zo lief.
"Hyee, goedemorgen goed geslapen lieve schat? Vond het gisterenavond leuk! Xx-J" ohhn zo'n lief berichtje.
"Hyee, GM ja hoor jij schat? Ik ook moeten we meer doen! Xx-O"

Ik leg mijn gsm op het nachtkastje en ga naar mijn badkamer. Ik hou van warme douches dus sta ik er altijd super lang onder (haha).  Eenmaal ik klaar ben trek ik een zwarte jeansbroek met scheuren en een wit topje aan en mijn Superstars natuurlijk. Ik ontbijt en vertrek naar school. Als ik op school ben kijk ik altijd eerst naar de leerkrachten die afweging zijn en het zijn er vandaag 3 yass(Frans Nederlands en aardrijkskunde). Ik ga om het bankje zitten waar Louise zit ik ga naast Jason zitten en geef hem een kus...

Jason's pov
"He Olivia kan ik je even spreken?" "Ja, tuurlijk!" We gaan op een bankje zitten een beetje verder van Louise en de rest. "He als ik vanavond niet terug stuur is het omdat mijn moeder iemand heeft leren kennen en ik ga vanavond naar een restaurant met hem en zijn dochter." Zeg ik. "Oh dat is helemaal niet erg ik ga vanavond ook naar ren restaurant mijn vader heeft ook iemand leren kenen haha toevallig zeg"

Even later in het restaurant
"Huh mam wat doet Olivia hier?" "Dat weet ik niet hoor..." Antwoord ze. De man dag met ons heeft afgesproken is de vader van Olivia?!?!

Olivia's pov
"We gaan doen alsof we elkaar NIET kennen! Xx-O"
"Oke is goed. Xx-J"
Ik schud Jason zijn hand. Het voelt raar om hem niet te kunnen knuffelen. Maar ja... "Dus dit is Daya en haar zoon Jason" zeg mijn vader zacht tegen me "Dus dit is Marc en zijn dochter Olivia" zegt Daya zacht tegen Jason. Het was heel gezellig we hebben veel gebabbeld en veel gegeten het was er heel lekker. We betalen de rekening en mijn vader en Daya zeggen "Is het goed dat we bij elkaar blijven slapen? Het is toch vrijdag en jullie kunnen dan eens uitslapen" "Is goed" zeggen Jason en ik enthousiast in koor. Jason en ik zitten de hele tijd op mijn jammer te praten enzo en Daya en mijn vader doen hetzelfde maar dan op hun kamer. Het is best grappig. Het was 00:00 en Daya kwam binnen om te zeggen dat we gaan slapen. Jason geeft me nog een kus(als ze weg is) en gaat dan naar de logeerkamer. Ik kan niet wachten tot we weer dicht bij elkaar zijn. Ik luister nog wat muziek en word dan moe. Een paar minuten later doe ik mijn pyjama aan en stuur nog een berichtje naar Jason "slaap zacht schat kan niet wachten tot morgen love you💘". Nog geen minuut later krijg ik al antwoord "slaapwel schat kan ook niet wachten love you to💘" en dan val ik in slaap.

--------------------------------------------
Misschien niet het beste hoofdstukje maar misschien wel spannend... Ik heb hem lang proberen te maken hopelijk lang genoeg... Blijf zeker verder lezen er kunnen nog spannende dingen gebeuren...
Daag xoxo

Another teen storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu