Bölüm 1

9 0 0
                                    

Perde arkası gülüşlerim saklıydı fotograflarda.Küçüklügümden beri böyleyim "Fotojenik" Bir kizim.Şu an uyuyorum.Derin bir uykuda uyanmamin imkani yok.Hatta bahsi bile geçmez.Boşverin bunu...

Kafam darmaduman.Ellerimde türlü serum denilen ucubecikler.Söyleyin bana,nefes mi alinir bu odada.Denek miyim ben? Yok canım denek falan degilimdir.Buraya gelme amacim sadece kacip gitmek.Kurtulmakti.Yüzüme şırınga suyu sıçradi.Uyaniyor falan miydim ben?

^Doktor.Denek'ten tepki alabiliyoruz^

^Denek beyni hakkindaki bilgileri analiz edin.Raporlari istiyorum^

^Hemen efendim^

Ne yani? Ben uyaniyor muydum denek miydim.Düsündüklerim dogru olamazdi herhalde.Pusuya yatip hasta bakicinin gitmesini bekledim.Serumu yapip cikti.Yer miydim ben oyle ucube seylerin vucuduma girmesini.Bir cirpida atip mavi ve korkutucu odanin isigini kapattim.Simdi zifiri karanlikti.Sakladigim telefonumu yatagimin altindan cikarttim.Sarjim azdi ama isimi biraz olsa da görebilirdi.

David'den 3 arama vardi.Ve 1 mesaj.

David

Oda'nin sifresi 7890
Acele etmen lazim! Sakin yakalanma!! Seninkiler geliyor lia dikkatli ol.Kendini hic ele verme!
Dosyalar ile yemekhaneye bekliyoruz.Odandaki flexin altinda.

Odamdaki flexin altinda ne vardi bilmiyordum.Tam tahmin ettigim gibi.Bana komple kurmuslardi.David'i bayıltıp telefonundan mesaj atmislar.

Ama david gizli odadan hic cikmiyordu.Nasil olur ki?

Kafamdaki sorulari silip perdeyi aralayip baktim.Kapida iki nobetci duruyordu.Onlari alt edip gecmem lazimdi oda tam korku filminden alinmis bir basyapit gibiydi dolabin icinde igneler duruyordu ve bilmedigim ilaclari.Igneden ilaci gecirdim.Cesaretimi toplayip kapiyi acacaktim ki kapi acildi hemen bayilmis numarasi yaptim ve konusmalara kulak actim.

^David Rey, adli vakanin arkadasi akilli cikti.Dosyalari alip saklamis,su an baygin odaya yerlestirmemiz gerek kapiyi sakin kilitlemeyin yeni nobetciler her yarim saat kontrol ediyorlar.^

^David Rey,bir tür vakoplazim hastasi.Hafizasi beyin böceklerine yerlestirdirildi.Bundan sonra bize karsi calisacak askerlerden birisi olacak.Vakoplazim hastaligindan dolayi 2 gün boyunca hastahanemizde kalacakO yuzden lia labella'nin kacmasina sakin izin vermeyin.David'i kurtarmak icin elinden geleni yapacaktir.^

^Peki efendim.^

Kucaklandigimi hissettim ve gozumu hafif araladim odama geri donmustum.Lanet olasi bogazimdan bir sivi geldigini hissettim.Elimi agzima götürdüm ve kan geldigini anlamam zor olmadi hemen yan tarafimda bulunan yardim butonuna bastim.Haber gelmeyince de Guvenlik gorevlilerini cagirmaya karar verdim.

"Bana yardim edin!"

Bagirmamla kapiyi acmalari bir oldu ve hemsire bana kizgin bir ates püskürten suratla bakti.

^Ne yapmaya calisiyorsun? ! Biz 911 acil servis degiliz.Hele hele cocuklarin hatsiz telefonlardan aradiklari hic degil!^

^Hey bogazimdan kan geliyor olmali!^

^Buna inanacagimi mi saniyorsun kucuk şirret!?^

Hemen yanimda duran peceteyi alip agzimin icine hafifce tiktim ve cikardim.

^Lanet olsun! Denek beyin kaybi yasiyor.David!^

^David Rey.O benim arkadasim o nasil buraya geldi?^

David gelmisti.Beni kucagina alip sedyeye yatirdi hemsireyle birlikte beni tekerlekli sandalyeye tasidilar.

^Bırakin beni! David ! Senin sorunun ne dostum? Beni cabuk bu deli hastahanesinden cikar.^

YABANCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin