2.Bölüm-Bitch Mother-

353 13 1
                                    

"Şimdi,beni takip et." dedi ve benden ayrılarak yürümeye başladı.Bende çaresizce onun peşinden ilerlemeye başladım.O sırada telefonum çalmaya başladı.Bu Ash'in melodisiydi.Aklınıza gelebildim demek küçük hanım ! Ama hey,1 dakika.Telefon üzerimde veya çantamda yok ? Başımı üzerimden kaldırıp Zayn'e baktım.Elinde telefonumu sallayark sırıtıyordu.Telefonumu birden yere attı ve "Telefon yok." dedi.Ne yani ? O-o telefonda benim annemle olan resimlerim vardı ! Önünde bittim ve bağırarak konuştum."Sen ne yapyığını sanıyorsun ya ! O telefonda benim annemle resimlerim vardı !"  o ise benim aksime daha sakince konuştu."Sürtük annenle mi ? Önemli olduğunu sanmıyorum ufaklık." "Benim.Annem.Sürtük.Değil !" dedim te yüzüne tokat attım.Bir milim bile oynamayan yüzü kasılmıştı.Yani,çenesi.Gözleri kapkaraydı.Boynundaki damarlar belirginleşmişti ve tam anlamıyla burnundan soluyordu.Ve ben anlatamayacağımdan çok korkuyordum.Yüzümde hissettiğim keskin acıyla yere yığıldım.

O,bana TOKAT atmıştı !

Gözlerim kararırken geldi ve önüme eğilerek kulağıma fısıldadı."Uslu kız ol demiştim ufaklık." sonrası zaten karanlık..

****

"Dostum ne zamandır bir kıza el kaldıracak kadar şerefsiz oldun ?" dedi bir ses.Yumuşak bir zeminde olduğumu hissediyordum.Gözlerimi açamıyordum ama herşeyi tüm netliği ile duyabiliyordum."Sus Liam.Hak etti." dedi Zayn.Hayır,hak etmedim.Tokadı hak etmedim ! Adının Liam olduğunu öğrendiğim çocuk konuştu."Zayn,gerçekten ona nasıl vurdun ? Bir bebek kadar savunmasız."  ben bebek kadar savunmasız değilim ! "Liam sus dedim.O,annesinin babamla sevgili olup annemle babamı ayırdığını biliyor mu ? Hayır ! Annesinin melek olduğunu sanıyor.Ama o bir sürtük !"dedi sert bir tonla Zayn.Ne ! Annem bir sürtük mü ? Gerçekten bir evliliği mi bozmuşş ? Tanrım o kadından nefret ediyorum.Artık o benim annem ddeğil ! Gözlerimi açtım ve yerimden doğrulup Zayn'e sarıldım."Sana vurmamalıydım Zayn.Sen haklıydın.Affet beni lütfen." dedim.Ne sarılışıma karşılık veriyordu ne de bir şey diyordu. ayrıldım."Sen,duydun mu ?" dedi.Şaşkın olduğu çok belliydi."Duydum,hepsini duydum.Çok çok özür dilerim." dedim.Liam denen çocuk bir anda odadan çıktı."Önemli değil.Ama bir daha uslu kız olmalısın ufaklık." dedi.Ah,o da benden özür dileyebilirdi."Peki eve ne zaman gideceğim ?" dedim.Sırıttı ve "Yeni evine hoşgeldin ufaklık." dedi.Yeni evim mi ? "Benim bir evim var zaten ve oraya gitmek istiyorum ayrıca Ashley çok merak etmiştir." gözlerini devirdi."Anlamıyorsun Kimmy.Orayı unut.Artık burada yaşayacaksın.Ashley,Jonas,Sam hiçbiri yok.Louis, Harry, Eleanour, Niall, Liam ve ben varım.Anlatabildim mi ?"  cevap vermeme izin vermeden konuştu."Eğer bir mahkum hayatı yaşamak istemiyorsan dediklerimi yap.Yoksa görüp görebileceğin tek yer bu oda olur." diyerek odadan çıktı.Kendimi yatağa attım ve Ahh ! Kafamı yatağın başına çarptım ! Ben zaten şanslı olsam burda ne işim olur ki ! Kafayı yiyeceğim ! Bir suçlunun evindeyim,ne bekliyorsunuz ki !!

Mörörbööööö !! Şu an babamın ofisindeyim ve hazır internet bulmuşken yazıyınm dedim.Beğendinizmi ?? Diğer bölüm yorumu içinn :

ZaynlenaİsMyLife'a çok teşkürr.Zaten bir o yorum yapıyor.Teşekkürler canısıı.

Sınır : 3Vote 2Yorum Sizi seviyormm :))

Fighter Malik (Zelena FanFic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin