Capitolul 2 – Prietenia dintre sirene si adolescenti
Sirenele ne-au invitat in lumea lor si bucurosi am acceptat . Acum problema era cum inotam in apa si sa avem si oxigen pentru toata noaptea . Sirenele aveau un secret . Acela era : Daca o sirena saruta un om pe obraz il poate transforma in siren sau in sirena pana in momentul iesirii la suprafata . Astfel sirenele ne puteau transforma pe noi fetele in sirene , iar pe baieti in sireni .
In momentul cand am vrut sa intram in apa o pacla misterioasa si stralucitoare de culoare alba a aparut ca prin magie . Acea pacla se transformase intr-un om fantoma
-Cine este asta , Yuuki ? a intrebat Myuki.
-Seful puterilor voastre !
-Se vede cine dobandeste darul cunoasterii ! a spus Kaname .
-Dragilor fiti atenti , acum dupa ce ati salvat lumea de monstrii va ofer posibilitatea sa va schimbati puterea sau sa vi-o pastrati .
Toti am ales inafra de Myuki si de mine . Brady si-a pastrat-o , Kaname si-a pastrat-o , Zero si-a pastrat-o , Anca si-a pastrat-o .. Cand seful a ajuns la Diana si la mine , noi i-am raspuns :
-Nu vream sa va suparam , dar noi vrem sa ramanem niste oameni normali .
-Bine , dar va va fi destul de greu sa va inegrati printre ei , deoarece doi sunt vampiri , unul e magician , iar una dintre fete e clarvazatoare.
-Nu conteaza , o sa reusim noi . Intr-un fel ....
-Pe langa puteri va ofer si un castel cu 2 parti . Partea de Est si Partea de Vest .
-De ce 2 parti ?
-Ca sa aveti spatiu mai mult !
-Ooooo multumiim ...
Dupa ce am discutat cu copii am decis sa stam doar intr-o singura parte a castelului , fiecare avand cate o camera , iar in cealalta parte sa stam cu musafirii cand o sa ne viziteze
In sfarsit terminasem si cate o sirena ne-a transformat pe fiecare . Toata seara ne-am petrecut-o in adancuri . Distrandu-ne cu delfinii mancand pe saturate jucandu-ne cu calutii si facand concursuri de inot . A fost o seara minunata . Imprieteninu-ne atat de mult cu sirenele si sirenii , am decis sa-i luam si pe ei in castel . Deoarece in partea de jos aveam o piscina imensa , care facea legatura cu mare . si astfel puteam sa stam cu totii .
Spunandu-i tatei prin ce aventura am trecut , s-a suparat umpic , dar dupa aceea a decis sa ne lase pe cont propriu , sa vedem si noi ce inseamna viata de adult . Am acceptat bucurosi cu conditia sa stea si el cu noi . Dintr-o data tata s-a ridicat in picioare si a zis :
-Bine stau , dar cu conditatia sa ii anuntam si pe ceilalti parinti .
-Bine ! Noi stam in partea de est iar voi in cea de vest .
-Bine , mai ramane un lucru de facut . Trebuie sa vorbesc cu parintii lui Mayoung si cu parintii lui Myuki , deoarece ei nu stiu nimic despre toata situatia .
Dupa o discutie indelungata cu parintii lui Myuki si cu a lui Mayoung au fost de acord numai cu conditia ca toti parintii sa stea in castel in partea de vest . Fiecare parte avea cate doua bucatarii si cate 3 bai . Chiar daca partea de est avea mai multe camere decat partea de vest , parintii au fost bucurosi sa stea acolo .