Capitolul 1 – Noi inceputuri
Totul a inceput cu terminarea scolii si inceperea examenului .
Apropo, eu sunt Yuki si personajele , cu care o sa va intalniti pe parcursul acestei carti sunt : Myuki , Kaname , Brady , Mayoung si Zero.
Zero este fostul meu prieten , care invata si acum la Mircea, impreuna cu prietena mea Anca . El este un baiat brunet, care are ochii verzi-caprui cu niste gene lungi usor ridicate . El de fel este foarte , dar foarte narcisist , enervant cateodata si umpic nesimtit . Chiar si asa a fost un prieten bun .
Mayoung este cea mai buna prietenea a mea . Ea se pricepe la multe chestii : la dans, la cantat , la a fi o ascultatoare buna si la a imi fi prietena . Mayoung are parul brunet-saten cu suvite blonde , ochii caprui cu genele usor lasate . Chiar daca cateodata face fite si se enerveaza repede , este o buna prietena care ma ajuta in orice.
Kaname si Brady G. sunt doi frati care au luat nota maxima la balet ca si mine . Amandoi au parul brunet si lung , Brady avand ochii verzi , iar Kaname avand ochii albastri ca si cerul . Despre cei doi nu stiu foarte multe , dar stiu doar ca sunt amuzanti , bine claditi , care vor invata cu mine la Liceul de Arte ’’Regina Maria’’. Din diferite situatii , mie mi se par foarte misteriosi . Oare ce o fi cu ei … ?
Pe Suzuki nu-l cunosc foarte bine , deoarece l-am cunoscut acum 2 saptamani . Din ceea ce am observat , Suzuki este fostul iubit al lui Myuki , care s-a purtat oribil cu ea . Ma bucur doar ca nu am avut si eu aceeasi soarta cu Zero .
Myuki , cine ar putea sa nu o recunoasca ? Myuki este foarte usor de recunoscut , doar prin simplul ei talent << NEBUNIA>> ;)) . Myuki este cea mai buna prietena a mea , care de curand s-a luat dupa toate fitoasele si s-a vopsit bruneta . Hmmmm……… nu-i sta prea rau . Pe Myuki o iubesc ca si pe Mayoung , deoarece nu pot sa aleg intre ele . Chiar daca amandoua nu se prea inteleg , ele nu-si pot da seama cat de multe lucruri au in comun . In fine…… fiecare cum isi aleg prietenii . Corect ? Eu una nu o sa renunt la niciuna .
In fine . Toate ca toate , vara s-a dus impreuna cu examenul si hopul lui . A venit din nou toamna cu portile licelor deschise si cu frunzele ei ruginii si rosii in care cateodata galbenul patrunde usor printre aceste 2 culori si face ca frunza sa devina sclipitoare ca si aurul
A doua zi cand deja ne dadu-se doamna diriginta orarul , dadusem peste Myuki . Parca un fior imi trecuse prin tot corpul . Ce o fi cu acest fior ? Acest fior il simteam ca si o vraja . Din ce ma apropiam de Myuki il simteam mai tare si mai tare , pana cand.........
- O, Yuki imi cer scuze ca am dat peste tine , nu te-am vazut, vorbeam cu Suzuki la telefon si eram cu capul in nori si nu mi-am dat seama .
Fiorul disparuse ? Cum si de ce ? Oare ca am auzit de Suzuki?
-Nu-i nimic , si eu eram cu capul in nori . Ce faci ?
-Bine, tu ?
-Bine , uite ……admiram desenele !
-Foarte...
Nici bine nu apucase sa-si termine cuvantul ca s-a si suna . Ne-am imbratisat cu drag si am plecat in clasa . La ore nu ma puteam concentra deloc , deoarece iar incepusem sa simt acel fior . Din nou , oare ce o fi cu el ???
Cum am ajuns acasa, am luat telefonul in mana si l-am sunat pe Zero , deoarece el era cu ciudateniile astea si stia sa-mi dea orice raspuns .
-Alo, Zero ?
-Noooo, stra stra stra stra bunicatu , ce este?
-Ce tipi la mine ? Nu stii sa zici ’’buna’’ sau ’’ce faci’’ sau ma rog….
-Scuze am nervi … K
-Nu-i nimic , auzi am o intrbare despre chestii magice si paranormale……
-Ok… ia zi ! a zis el interesat.
-Deci , fi antena (asa glumim noi)! Astazi la scoala mi s-a intamplat ceva straniu . Cand treceam pe langa Diana sau cand imi dadeam seama ca e aproape , parca simteam un fior de magie…… ^ _-
-De magie? Ha ha ha , Yuki ce nostima ai fost !
-Nu glumesc idiotule ! Vorbesc serios , dar de ce ma mai chinui eu cu tine , eram sigura ca nu o sa ma ajuti , si ca o sa razi de mine …L
-Bine , gata , scuze ! Am o intrebare simpla ’’Cati ani ai?’’
-Cincisperzece … De parca nu ai stii . De ce?
-Pentru ca ...... si vezi ca nu mai ai voie sa mai spui la nimeni !
-Am inteles !
-Deja de la 13 ani ti se ascutesc diferite simturi !
-Stiam asta … :O
-Bine , Bine , dar de ce am avut fiorii aceia ?
-Deoarece , poti localiza alte persoane magice ca de exemplu varcolaci , vampiri etc , prin diferite simturi ...
-Aaaaaaa, merci moolt ! Hai ca o sun si pe Myuki .
-Bine, ai grija cum ii spui ca sa aibe ce sa spuna la toata lumea ! K
-Bine !