Derin..

2 0 1
                                    

Aman canım Ada'dır. Ben okulda alırım onun ifadesini, bu uykusuzlukla nasıl ayakta kalabileceksem. Her neyse fransızca dersinde uyuklarım biraz. Hemen bir duşa girdim, soğuk su çok iyi gelmişti. Kahve suyu koydum o olana kadar da giyinsem iyi olur. Üçer beşer adımlarla basamakları atlayıp odama daldım, dolabımı açtım hmmm yine o koku bu ara çok sık oluyor bu. Kot pantolon, kolsuz sarı bir gömlek hmm ve wanslarım süper üçlü olmuştu. Gömleğin göbeğini bağladım belime kadar uzanan saçlarımı saldım güneş gözlüğümü arabanın anahtarını kitaplarımı evet her şey tamam. Kahveyi hazırlayıp ufak termosa döktüm. kapıyı kitleyip arabaya doğru ilerledim. Sileceğe takılmış bir not ve gül vardı. Notta 

           Sevgilim seni seviyorum. Beni AFFET. Benim gibi eşeklerde hata yapar..
yazıyordu. Notu ve Gülü arabanın arka koltuğuna attım. Keyifli bir gün olacaktı sanki içim kıpır kıpır olmuştu durduk yere. Adaların evinin önüne geldim, kornaya bastım. Hanım efendi koşar adımlarla arabaya bindi.

-Ne bu halin senin hazırlanmak için bir saatin vardı Ada şu haline bak uyumaya devam ettin değil mi?

-Ama Melek ben çok yorgundum, hem beni bu halimlede sev seveceksen bak şimdi okula varana kadar adriana yanımda halt etmiş olacak. dedi. bana melek diyince ensemden bir ürperti geldi, aman neyse canım rüya görmüşümdür belkide. 

-Evet kardeşim arabayı yeni yıkattım eğer pudra falan dökersen seni öldürürüm haberin olsun. 

A-Melek sen neden makyaj yapmadın tamam güzelsinde ruh gibisin hatun şu haline bir bak morgtan kaçırılmış ölünün yanında farkın yok.

-Ada ben makyaj sevmiyorum bilmiyor musun? En son lise mezuniyetinde yapmıştım. 

A-Azıcık bak kendine bak Karya eniştem elindekinin değerini iyice anlasın.

-Ne demek bu senin olanlardan haberin var mıydı yani? derken frene asılmamla rimel adanın tüm gözünü simsiyah yapmıştı.

A-N'oluyor be manyak mısın kızım sen ne oldu ne haberi gözüm çıkıyordu burda!

-Özür dilerim ben şey dün gece Karya'nın beni aldattığını öğrendim de.

A-Nasııl!?!?

-Baya beni aldatıyormuş. Beni bir türlü ailesiyle tanıştırmıyordu ya kızı falan tanıştırmış. Mesajlarını yakaladım.

A-Salak mı bu çocuk niye silmemiş mesajları?

-O da ne demek be silseymişte haberim bile olmasamıymış. hem ben onun telefonunu asla karştırmam yani karıştırmazdım ona güvenerek silmemiş. 

A-Nasılsın peki?

-İyiyim şu aralar biraz tuhaf şeyler yaşıyorum. Garip şeyler, içimdeki boşluk büyüyor gibi...

     Evet boşluk o boşluk sanki beni içine çekiyordu. boğuyordu ama ne garip ki boşluğumla mutluydum. huzurluydum. Yalnız  ve tek başıma böyle daha iyiyim. okulun otoparkına park ettim. Otoparktaki herkes bir yere bakıyordu. İstemsiz olarak kafamı çevirdim. BMW X6 ve içinden çıkan süper ötesi yakışıklı bir çocuk bu çocuk bu okula fazlaydı hatta bu gezegene bile Ada bana bakıp.

A-Bak tabi hanımefendi manitan da yok ohh güzelsin de, ama bir şey diyeyim mi Çok YAKIŞIRSINIZ BEE 

-Ada saçmalama zengin piçidir. dedim ama çocuk yakışıklıydı tamam ama garip bir şey vardı karnıma kramp sokan, imkansız ama şuanda yüzlerce insan içinde göz göze geldik. Kafamı çeviremedim. Oha gözleri o gözler su gibi mavi delici bir maviydi. Bana bakıyordu. hafifçe gülümsedi. Kafamı çevirdim Adanın ağzı sonuna kadar açık ağzı ve şaşkın ifadesiyle karşı karşıya geldim.

-Sus ve ağzını bile açma çabuk derse. Ada kafasını sallayıp sınıfa doğru gitti. Derslerimiz ayrıydı. Benim dersim biyoloji sınıfındaydı. Sınıfa girdim ve ortalarda bir yere oturdum. HAH! Çok güzel Karya! Ne güzel ne işi var bunun burda bu gün dersi yoktu. Yanıma oturdu. 

-Ne işin var senin burda. Dersin yok sanıyordum. Ayrıca kalk yanımdan.!

K-Notumu buldun mu?

-Buldum ve attım umrumda bile değilsin defol git artık.

K-Bak bu kadar kolay bitemez SEN benimsin bu değişmeyecek.

-Karya kalk yanımdan derse çok meraklıysan başka bir sıraya otur.

K-Şimdi gidiyorum ama bitmedi. Seni seviyorum sevgilim..

Allahım! bu çocuk beni sinir etmeye başlamıştı artık. Hoca sınıfa gelebilmişti sonunda yanındaki o çocuk? Yok artık hahah bu çocuk bizim sınıfta he? Bu kadar boş yer varken benim yanıma oturmaz her halde. Bütün kızlar kurt gibi çocuğun yanına oturmasını bekliyordu. gözlerini bana dikmiş bakıyordu. Ürkmelimiyim? Hoca yeni öğrencimizi tanıştırıyordu.

H-Evet arkadaşlar bu yeni arkadaşımız Fransa'dan geliyor. adı Derin MER. Evet Derinciğim istediğin yere geçebilirsin. 
   Şaka mı bu benim yanıma geliyordu. Ne güzel bütün kızların ezeli düşmanı olacaktım. Yaklaştı.. Yaklaştı.. 

D-Oturabilir miyim? Oha sesi çok güzeldi ve türkçeyi ne kadar düzgün konuşuyordu.

-Tabiki. derin bir nefes aldım ve kayboldum sanırım yine o koku.. Ama bu koku?? Derin'den geliyordu. bu kokuyu ilk defa birinden gelirken hissediyordum. Çocukluğumdan beri beni kovalayan bu koku??

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 14, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BERABERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin