Hani olmasını istemediğin şeyler vardır. Ama ona mecbur eden kişiler vardır, artık biz onları unutmaya başlıyoruz yaptıkları değil yaptıkdırları acıtıyor kalbimizi. Bitsin istiyorsun mutlu olalım istiyorsun ama o bunu hep kötü anlıyor en sonunda dayanamayıp ters şeyler diyorsun sonra bir yalnızlık onun attığı fotoğraflar yaşadığın onca acı kendi başına sessiz bir odana hıçkıra hıçkıra ağlamana sebeb oluyor bilmiyorum bende onu yazdım bu satırlara ilk sevgimi sonra da içimdeki nefreti ona kusmamı hep kaybettik albayım. sevdik diye oynaması mı lazımdı hepsi bir yalandan itibaren aslında onu sevdiğimi yüzüne demiştim durması gerektiği yeri bilmedi sonucu çok kötü oldu hayatımda hep onun izi kalacak belki de ona aldığım çiçek vardı sırf yaprağı döküldü diye yenisi vericektim ama işte o ilk onu istedi sonradan bu sana değil dedim çünkü ona daha iyilerini vermek geliyordu içimden yaşadığım aşkı dudağında değil kalbinde duymak istedim vücudum vücuda değdiginde cinsel ilişki denen sapik şey değil aşk dediğimiz gururu yaşamak istedim o bunu çok gördü albayım gökteki tek yıldızı o olarak adlandırdım. Derin kurgular içinde yazdım ona olan herşeyi dökülen her gözyaşımı ona belli etmedim belki ona oynadığını söylememesi gerektiğini söyleyince derin bir hançer saplandı sonra içimdeki nefret ortaya çıktı sende ona aynı şeyleri söyle dedi kafam karışık albayım biz mi sevmeyi beceremedik o mu bunu kaldıramadı sessizce odama dönüp bunu sorgulamak yerine karşısına çıkıp hıçkıra hıçkıra ağlamak yerine bağıra bağıra seni seviyorum al bu canımı sende intikamını almış olursun demek istedim çok mu şey istedim... odama dönüp ağlamam korkumdan veya sinirimden değil onu çok sevipde kaybetmekten...