3. Kapitola

56 4 1
                                    

Setkání

Samozdřejmě tam byla, měla kratší sukni, rozpuštěné vlasy a crop top. O přestávce jsem sebral odvahu a šel za ní..... Zeptal jsem se, ,,ty jsi tu nová, že jo?".... ,,Ano" Odpověděla... Usmála se na mě, já jsem jí úsměv oplatil. ,,jsem Laura" řekla ,,já Luke" těší mě. Nechceš třeba po škole někam zajít? Ona se jen usmála a řekla ,,jasně" ,,crrrrrrrrr" zvoní..... ,,Tak teda po škole" ujistil jsem se. A šel si sednout do lavice. Přišla učitelka, a všichni se postavily... ,,sedněte si" řekla svým křiklavým hlasem.
..................................................................................

Po škole jsem čekal na Lauru, a dočkal se... Šli jsme parkem a povídali si. Pak jsem se jí zeptal, ,,nechceš jít na kafe?" ona: ,,Klidně" tak jsme šli.
Konečně jsme po delší době došli do kavárny. Já si obědnal Expresso a Laura Café latté.... Jak si obědnávala vypadala nádherně, asi jsem se zamiloval.....
Povídali jsme si, zeptal jsem se.... ,,odkud jses přestěhovala?" ona se napila svého kafe a řekla, ,,z Karlových Varů" Vypadala nervózní, jako kdyby se něčeho bála. ,,víš,oni mě na škole šikanovali".
Řekla se slzou v očích. Položil jsem svojí ruku na její drobnou menší ručku a zašeptal, ,,to bude dobrý" ona se na mě podívala a vykouzlil se jí úsměv, já jsem se taky usmál.

The BoyKde žijí příběhy. Začni objevovat