KavárnaPovídali jsme si, zeptal jsem se ,,odkud jses přestěhovala?" ona se napila svého kafe a řekla, ,,z Karlových Varů" Vypadala nervózní jako kdyby se něčeho bála.
,, víš oni mě na škole šikanovali".
Řekla se slzou v očích. Položil jsem svojí ruku na její drobnou menší ručku a zašeptal že to bude dobrý. Ona se na mě podívala a vykouzlil se jí úsměv na tváři, já jsem jí usměv oplatil.
Povídali jsme si o různých věcech, čas plynul a už jsme neměli co pít. Zvedl jsem se ze židle, a šel zaplatit.... Samozdřejmě jsem jí pozval. Taky se zvedla a šla pomalými krůčky ke mně, já jsem se k ní otočil a usmál se, ona se taky usmála a začervenala se. Spolu jsme odcházeli z kavárny, už byl večer a tma. Svítili jenom noční lampy a krásný výrazný měsíc. Procházeli jsme se, a najednou jsem slyšel svůj telefon jak mi zvoní.... ,,to je máma" řekl jsem neklidně. Zvedl jsem to....... ,,Kde jseš? " zařvala do telefonu, vůbec bych se nedivil kdyby to slyšela i Laura. Řekl jsem zklesle že už jdu, hned po tom mi to máma tipla. ,,Už musím jít" řekl jsem smutně a zamračil se. Laura se na mě podívala a pousmála se......
Protože to máme stejnou cestou, tak jsem ji zrovna doprovodil. Už jsme byli u jejich dveří, stála tam. Byla tak roztomilá.......
Chvíli jsme se na sebe divali, a pak se to stalo.... Nahnul jsem se k ní abych jí věnoval malý polibek na pusu, myslel jsem že uškubne ale to se nestalo.. Z malé polibku se vyklubalo líbání..Doufám že se vám zatím mé kapitoly líbily 😍😘 určitě se dočkáte dalších...... ❤
ČTEŠ
The Boy
RomanceJmenuju se Luke. Je mi 15 let a bydlím v Praze.. Někteří lidé si mysli že nemám city, a já tomu po dlouhé době začal věřit. Moje rodiče na mě pořád nadávají jakej jsem debil, a přitom jsem nic neudělal.