Z môjho krásneho spánku ma zobudí budík. Uhgr ak ja tú vec nenávidím! Dnes je môj prvý deň v novej škole. Či sa bojím? Ani nie iba že tam nikoho nepoznám.. Ani jedna jediná osoba..
"Lena za 15 minút ideme do školy tak makaj!" ozval sa môj starší brat Jake.
15 minút!!! Si zo mňa robí prdel! Rýchlo som vošla do kúpeľky a zpravila rannú hygienu a potom som sa jemne nalíčila vlasy som si dala do drdolu. Prišla som k šatníku a tam som sa obliekla. Crop Top s potlačou Mickey Mouse, šedé roztrhané džíny a na to predĺžený svetrík. Zobrala som tašku a išla do kuchyne.Tam ma už čakal Jake.
"No hurá šípková princezná!" povedal.
"Aj ja ťa rada vidím" pretočila som očami.
"No tak poďme, lebo nestihneme" ani som nestihla odpovedať a už ma tlačil z dverí.
"Počkaj pako! Nie som obutá ty debil! Povedala som. Nechal mi cestičku aby som cez neho prešla. Obula som si Adidas Superstar.
A išla som
Celú cestu sme boli ticho. Keď sme zastali pred školou iba ma rýchlo objal a utekla preč. Pozrela som sa na hodiny a tam mi ukazovalo 8:00 . Ouu nestíham. Rýchlo vstúpim do školy a hladám 2.C. Našla som ju asi až za 5 minút, čo som blúdila po škole.Potichšie som zaklopala a vošla do triedy. Stalo sa to najhoršie čo som čakala. Všetky pohľady skončili na mne.
" Slečna Winternová meškáte!" povedal profesor. Ehm až teraz som si všimla aký sexy je! Uhgr nie! Nemôžem sa tu pozerať po sexy profesoroch. "Chcete sa nám predstaviť?" pomali som kývla hlavou na znak Nie. "Dobre tak sa posadťe k pánovi Sharronowi" ulázal na chlapca v poslednej lavici. Všimla som si aj vraždiaci pohľad jednej blondíny typu Ten je môj dotkneš sa ho a umrieš! Posadila som sa a potom si vytiahla veci na hodinu. Mali sme tuším Dejepis.
"Ahoj babe, ja som Zac" Uhgr, daľší sukničkár.
Pozrela som sa na ňho a od ignorovala som ho. Nech sa chlapec naučí ako ma bude volať. Celú hodinu som iba rozmýšľala ako zapadnem.. Budem sa snažiť nájsť kamarátky. No neviem či sa mi to podarí. Konečne zazvonilo. Prišla za mnou jedna blondska.
"Ahoj ja som Carol" povedala a usmiala sa.
"Ahoj ja som Lena" odpovedala som a hneď sa k nám niekto pridal.
"Takže Lena.." otočila som sa a ten spolusediaci si oblízol peru.Fuj!! "Tak čo na mňa hovoríš?? Babe? Povzdychol.
"Čo si o tebe myslím? Ak nie si od narodenia postihnutý tak si strašný retard." povedala som a Carol sa tam dusila od smiechu. Ja som jej chytila ruku a ťahala na WCká.
Takže prvý diel tu!
Hádam to bude niekto čítať 😄
Poteší každý jeden votes alebo comments 😊tak na budúce.
Alooha! 🎆🌈⛅
YOU ARE READING
I Need You
Teen FictionJeden najpopulárnejší chalan na škole, ktorý si môže vybrať zo všetkých dievčat na škole. Jedno nové dievča ktoré ho nenávidí.. Zmení sa to?? #láska VS. #nenávisť