2.

106 11 4
                                    

"Woah! Ty si šialená vieš o tom!!!" povedala Carol cez smiech.

"Chlapec smolu ja nie som na sukničkárov..." povedala som a povzdychla som si "Vieš som tu prvý deň a tu na domnou slintá nejaký debil" povedala som... Vtedy iba Carol vybuchla do smiechu.

Čo je na tom také smiešne, že poviem pravdu? Ách ja asi nikdy nepochopím blondíny... (Nič proti blondýnam!! MIER! ✌👌☀)

"Ehm niečo smiešne??" už som o tom nepremýšľala a rýchlo sa opýtala.

"Ouu sorry, ty to tu ešte nepoznáš... Vieš povedala si nie druhému najpopulárnejšiemu a najkrajšiemu chalanovi na škole. Ale to je v pohode ešte si neposlala do riti Nicolasa.." kto je do pekla Nicolas?

Nič som nestihla povedať, a už ma nie kam ťahala.

"Tákže Lena, poukážem ti to tu.." oka takže lekcia od Carol...

Crrrrrnnnnn

O môj bože veď už skončila prestávka.. Zatiaľ čo Carol niečo mlela som rýchlo bežala do triedy. V mojej lavici sedel už... Ehmm ako sa volal?? Jáj Zac.

"Lena! Ahoj, pôjdeš prosím cez prestávku so mnou chcem ťa predstaviť mojej parte!" zaškeril sa.

Aha tak teda okej...

"Ahoj, ehm Zac okej ale nič nebudeš skúšať rozumel si??" Povedala som a zvýraznila slová nič nebudeš skúšať.

Zac poh:

"Ahoj, ehm Zac okej ale nič nebudeš skúšať rozumel si??" povedala trochu namysleno..

Ako okej babe, ja nič skúšať nebudem ale neručím za Nicka.. Povedal som si v hlave a jej som iba prikývol.. To má za to. Dievčatko nevie že do mňa si nikdo začínať nebude.

Celú hodinu som sa nudil ja pes... Musí to byť ešte dlho??

Crrrrrnnnnn

"Konečne!!!" zvrieskol som na celú triedu.

Lena poh:

"Konečne!!!" bohaa ten týpek sa necíti?? Alebo to je somár prvej triedy?? To drúhe skôr. Odpovedala som na moju otázku.

Ani som ai neuvedomovala ale už ma Zac ťahal niekde..

Kde ma vlastne ťahal som sa nedozvedela.. Teda až kým sme prišli ku východu a tam stáli asi tý "krásny chlapci"

"Ahoj zlato" ozval sa...

Takže Hello!

Nová časť tu! 🍉🍉🍉
Myslíte že kto sa Lene pozdravil??❄⛄
V búducej časti sa všetko dozviete..😝😝
Ouu a aby som nezabudla hore je Lena!☝👯 Áno je to Grande..

Takže to bude asi šecko a potešili by votes alebo comments...💑💋💜

Alóha 🌈🌈⛅

I Need You Where stories live. Discover now