Mutlu Olmayı Hak Ediyorsun

65 5 7
                                    

Derince içime çektim kokuyu. Bu temiz havayı. Burayı özlemiştim. Uzun zamandır gelmiyordum. Uçuruma doğru yürüdüm ve en uca oturup ayaklarımı sarkıttım. Canım bir şeye sıkkın olduğunda hep buraya gelirdim. Kimseler olmazdı. İstediğim gibi ağlar, bağırır, çağırırdım. Babam öleli 5 sene oldu. Ve annem bu gün bana yeni biriyle tanıştığını, uzun zamandır görüşüyor olduklarını ve evlenmeye karar verdiklerini söyledi. Ne diyeceğimi bilemedim. Babamı nasıl bu kadar hızlı unutabilir, aklım almıyor. Ama o daha genç bir kadın, 35 yaşında . Annemler erken evlenmişler ve erkenden de çocuk yapmışlar. Gözümden bir damla yaş süzüldü. Yine babamın ölümü gelmişti aklıma.

" Yeterrrr!!!"

" Yeter artık."

" Daha ne kadar güçlü durabilirim."

Arkadan bana iki çift kolun sarılmasıyla gelenin Rüzgar ve İrem olduğunu anlamam çok uzun sürmedi. Burayı bir tek onlara söylemiştim.

" Güçlü olmalısın Gece ben ve İrem varız. Her zaman yanındayız. Bunu biliyorsun değil mi?"

" Biliyorum Rüzgar. İyiki varsınız."

Diyerek ikisine de sarıldım.

" Ne olduğunu anlatmak ister misin Gece?"

" Bir şey yok İrem."

İrem ve Rüzgar bana inekle evleniyorum demişim gibi baktı.

" Hadi ama Gece anlat işte."

" Annem evleniyor çocuklar."

" Ne!? "

" Annem evleniyor dedim."

" Hadi ama Gece komik değildi."

" Çok ciddiyim İrem."

Rüzgar'a göre İrem baya bir tepki vermişti.

" Bana sorarsan Gece buna sevinmelisin. Çünkü Hayat teyze daha çok genç bir kadın ve mutlu olmayı hak ediyor. Babandan sonra birini sevmesi çok iyi bir haber. Bence anneni onaylamalısın."

İrem hala şoktan çıkamadığı için Rüzgar'la konuşuyorduk.

" Haklısın Rüzgar, ama benim babam öldükten sonraki yıkılışımı en iyi siz biliyorsunuz. Babamdan sonra başka birisi biraz garip gelir. Ama deniyeceğim."

" Tamam öyleyse önce İrem'i kendine getirelim sonrada.."

Aynı anda ;

" EĞLENCE TİMEEE!!! "

Diye bağırdık. Ama önce İrem'in kendine gelmesi gerekliydi. Ben de tokadı geçirdim yüzüne.

" Gece sen bittin kızımmm!!"
diye bağırarak arkamdan koşmaya başladı. Biz böyle koşuştururken Rüzgar ikimizide tuttuğu gibi arabasına attı. Ben hemen öne binip İrem'e piç smile attım ve önüme döndüm. Buraya taksiyle geldiğim için arabam evdeydi ve bu iyi olmuştu.

" Rüzgar seni çok seviyorum biliyorsun değil mi..?"

" Biliyorum Gece biliyorum sevilmiycek çocuk muyum ben yani eee ne istiyorsun yine ?"

" Lunaparka gidelim mi ? Nolur Rüzgar yalvarırım."

" Off.. Hayır desem susmazsın o yüzden evet hem eğleniriz, küçük hanım için kaçamak yapalım biraz."

" Oley be! Eee kimin kankası işte benim kankam, heyt be canım yaa."

Bu arada ben size kendimden bahsediyim 17 yaşındayım. Adım Gece. Gece Kara.. 5 yıl önce babamı gözlerimin önünde kanlar içinde bir trafik kazasında kaybettim. Rüzgar ve İrem'le doğduğumuzdan beri tanışıyoruz ve kardeş gibiyiz. Benim iyi ve kötü zamanlarımda hep onlar yanımdaydı. Onlar benim öz kardeşim gibiler. Rüzgar bizden bir yaş büyük, İrem'le aynı yaştayız. Beraber tuttuğumuz üçümüzün bir villası bile var. Bir tane köpeğim var. İsmi benim tersime gündüz. Bir golden ve sapsarı. Daha yeni aldığım için 2 aylık ve minnacık. Öyle işte. Ve lunaparka geldik. Bayadır bu kadar eğlenmemiştim açıkçası. Pamuk şekerimi Rüzgar'ın kafasına geçirdiğimde ki yüz ifadesi görülmeye değerdi. İrem'in de üstüne kola dökünce tam oldu ve eve dönmemiz gerektiğini anladık. Zile basınca kapıyı hizmetli Ayşe sultan açtı.

" Ayşe sultan ben geldim! "

" Hoş geldin kızım annen salonda pek düşünceli görünüyordu ama bir git bak istersen hiç bir şey de yemedi."

" Peki Ayşe sultan sağol. "

Annemin yanına gittiğimde beni fark etmemişti. Baya dalgın görünüyordu.

" Anne ben geldim. "

" Hoş geldin kızım. Bak istemiyorsan bu evlilik olmaz. Senin düşüncelerin benim için de önem.."

Annemin lafını ben böldüm.

" Hayır anne bu evliliğin olmasını istiyorum. Düşündüm de daha çok gençsin. Mutlu olmayı hak ediyorsun."

Annemin gözleri parladı. Demek ki adamı baya bir seviyormuş.

" Kızım çok teşekkür ederim. O zaman ben arayıp haber veriyim. Yarın bir yemeğe çıkarız ailecek. He ayrıca bir de erkek kardeşin var. "

Ne?! Bir de küçük erkek bir veletle mi uğraşacaktım? WTF ama neyse ben genelde Rüzgar ve İrem'le ortak olan villamızda kalırım.

" Tamam anne ben yatmaya çıkıyorum çok yoruldum. İyi geceler. "

" İyi geceler kızım. "

Odama çıkıp önce kısa bir duşa girdim. Daha sonra çıkıp siyah iç çamaşırlarımı ve siyah askılı üstümden ve siyah şortumdan oluşan pijamalarımı giydim. Saçlarımı kuruttum ve kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım.

********************************

Birinin odama girdiğini fark ettim ama uykuma devam ettim.

" Gece hadi kalk kızım. "

" hıhımm."

" Gece! "

" Fuck you bitch. Karpuz gibi götün var zaten ! "

Siktir. Şimdi sıçtım. Odaya annem gelmişti. Götüme uçan terlikle yerimden sıçradım kaçıyım derken ayaklarıma dolanan örtü sayesinde yerle öpüşmem bir oldu.

" Ne biçim konuşuyorsun sen annenle! İyi gelme, ben de sana hazırladığım nutellalı krepleri kendim yerim. "

" Ne!? Nutellalı krep mi?! Kalktım bile. Valla geliyom. Ayaktayım bak!. "

Direk ayağa kalktım. Hadi ama dostum, ben nutellalı krep bağımlısıyım. Annem işini iyi biliyor. Ayağa kalkmamla tekrar yere yapışmam bir oldu. Off şu örtü, hemen örtüden kurtulup yüzümü yıkadım ve dağınık saçım artı pijamalarımla hiç vakit kaybetmeden aşağıya indim. Nutellalı kreplerimi miğdeme indirdim.

" Anne bu gün ki yemek kaçta? Ona göre hazırlanacağım da. "

" 19:00' da tatlım. "

" Peki anne. Ben odama çıkıyorum. "

Saatlerce kitap okudum. Arkadaşlarımla mesajlaştım. Ve sonunda saat 17:30 oldu. Hazırlanmaya başlasam iyi olur. Güzel bir fiziğim var. Hatta bir kaç markaya modellik bile yaptım. Beyaz çok hoş bir elbise giydim. Siyah topuklularımı ve siyah çantamı da alınca çok yakışmıştı. ( multimedyada var.)
Saçlarımı düzleştirip uçlarını bukle bukle yaptım. Makyaja geçince de göz altlarıma kapatıcı sürdüm. Eyeliner çekip rimel sürdüm. Bordo ruj sürünce de her şey tamamdı.

" Anne ben hazırım. "

" Tamam tatlım hadi çıkalım. "

" Tamam anne. "

Arabaya bindik ve şöförümüz Ahmet amcaya gideceğimiz yeri söyledik. Annemin evleneceği adamı çok merak ediyorum. Bir de oğlu çıktı ya off. Asla o velete bakmam haberleri olsun şimdiden. Merak ediyorum ama daha yarım saatlik bir yolumuz var. En iyisi müzik dinlemek.

Arkadaşlar bu ikinci kitabım umarım beğenirsiniz vote verirseniz çok sevinirim. Sizi seviyorum..

I Have a DreamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin