Üvey Kardeşimle Şişe Çevirmece

87 1 3
                                    

Multimedya : Gece Kara ve Bulut Aksoy
-----------------------------------------
Sonunda üvey babam ve üvey velet kardeşimle tanışçağımız restoranta geldik. İçeri girip bir adamın oturduğu masaya doğru ilerledik. Adamın arkası dönük olduğu için yüzünü göremiyordum. Sandalyeler uzun olduğu için yanındaki veletle ilgi hiç bir fikrim yok çünkü boydan kaybettiği için sandalyelerin uzunluğundan göremiyordum. Masaya ilerledik ve adam bizi fark edince kalktı.

" Merhaba ben Deniz Aksoy. Sende Gece Kara olmalısın. "

" Evet. Memnun oldum. "

" Bende Gece'cim. "

Bir eksiklik vardı ama ne? Tamam buldum, oğlu yoktu. Oturunca sormayı planlıyorum. Annemle de sarıldılar ve oturduk.

" Şey.. Annem bir oğlunuz olduğunu söylemişti ama gelmedi mi? "

" Yok Gece'cim gelicek o sonradan gelmeyi istedi birazdan gelir şöförümüz getircekti de. "

" Peki. "

5 dk boyunca annemler konuştu. Ve bir çocuk masaya doğru yöneldi. Oha abi buranın garsonları bu kadar yakışıklıysa ben hep gelirim buraya. İlk ben mi sipariş versem diye düşündüm de kabalık olmasın ilk onlar versin. Suyuma doğru uzanıp içmeye başladım. Bu sırada garson geldi.

" Merhaba baba. "

" Hoşgeldin Bulut. "

Baba mı?! Benim üvey kardeşim bu mu!! Pardon üvey abim!!? İçtiğim su boğazıma takıldı ve öksürmeye başladım. Sonunda öksürmem durunca rahatladım.

" Anne sen bana üvey kardeş dedin bir adet velet yani ama bu velet filan değil yanlışlık olmasın garsondur bu ya değil mi? "

Biz çocukla birbirimize bakarken çocuk konuştu.

" Aynı soru senin için de geçerli baba."

Allahım o nasıl güzel bir sestir ya. Neyse saçmalamıyım.

" Evet kızım aslında üvey abin oluyor. "

" Anne üvey baba dedin tamam dedim ama ben üvey abi filan istemiyorum anladın mı beni !? "

Bağırarak restoranttan çıktım. Ağlıyordum. İlk önce bir büfeye uğradım. Üç şişe jack daniels alıp büfeden çıktım. Sahile inip kumların üstüne oturdum. İlk şişeyi elime alıp kafama diktim. İkinci şişeyide dikince hafif sarhoş olmaya başladım. Ve üçüncü şişeyide kafama diktiğimde artık kahkaha atmaya başlamıştım. Kahkahalarım hıçkırığa dönüştü ve ağlamaya başladım. Bedenim bu gün yaşadıklarımı kaldıramadığı için kendimi uykuya bıraktım. Birinin beni kucakladığını hissettim ama sarhoşluğunda etkisiyle kıpırdamaya gücüm yoktu. Ve kendimi uykuya bıraktım.
________________________

BULUT'UN AĞZINDAN :

Gece resttoranttan çıkınca bende onu takip etmeye başladım. İlk başta bir büfeye girdi. Bende onu dışarıda bekledim. Daha sonra sahile inip kumların üstüne oturdu. Elindeki siyah torbadan bir tane jack daniels çıkardı. Ve iki şişe daha kafasına dikince alkol etkisini göstermeye başladı. Kahka atarken birden ağlamaya başladi ve orda sızdı. Bende kucaklayıp babamla kaldığım eve götürdüm. Aslında kendi evime götürmeyi tercih ederdim ama annesi de bizde kalıyor. Neyse zaten benim odama çıkarırım şimdi onlar sızmıştır. Bu güzellik için çok kötü planlarım var. Biraz kötü davranıp ondan kurtulabilirim. Arabama gelince Gece'yi yanıma oturtup kemerini bağladım ve bende şöför koltuğuna geçip eve doğru sürmeye başladım. Eve gelince Gece'yi kucaklayıp evin bahçesine girdim. Kendi anahtarlarımla kapıyı açıp içeri geçince babamların çoktan yattığını fark ettim. Gece'yi de odama çıkardım ve kapıyı kilitleyip anahtarı sakladım. Geceyi yatağa yatırdım ve elbisesini çıkarttım. Aman tanrım keşke çıkarmasaydım çünkü bu kadar iyi bir vücut beklemiyordum ve böyle bir vücut karşısında yaramazlık yapmadan durabilirsem çok iyi olur. Kendi kıyafetlerimi de çıkartıp Gece'nin yanına uzandım. Hafif kıpırdandı ve gözlerini açtı. Hala sarhoştu belli ki.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 15, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

I Have a DreamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin