49

717 48 5
                                    

Em desperto amb un mal de cap increïble, aquests dies no he fet res més que plorar i la veritat és esgotador. El camí a l'institut era com sempre. Passava per els mateixos carrers cada dia, parava al mateix semàfor que sense saber el perquè sempre estava en vermell.
Abans d'arribar a l'institut m'arriba un missatge i com que sóc tant summament adicte al mòbil, l'haig de mirar. Veig de qui es tracte i rebufo amb força.
//Contacte// Desconegut

Desconegut
Ho sento! Ahir vaig tenir un imprevist! Com t'ho puc compensar?

No penso contestar-li, si ho faig corro el risc d'enamorar-me més.
Entro a l'institut i vaig cap a la taquilla. Busco el número 38 i poso la contrasenya 3949. La taquilla s'obre d'un clic i deixa caure un sobre vermell. L'obro amb cura i veig una foto d'una captura de pantalla, és de el primer cop que aquell noi desconegut i jo vam parlar. Rere hi ha una nota enganxada.

"A les 10 al pati de fora"

No s'havia si anar-hi o no. Finalment em decideixo que si... Va! Que hi podem perdre?
A les 10, tal i com diu la nota. Quan arribo fora veig la silueta de l'àngel.

-Ets el noi desconegut? -Li pregunto, ell somriu i nega amb el cap.

-No, sóc el seu portaveu, ell et volia demanar perdó, i diu que no es veu en cor de dir-te qui és. Ho sento Jodd

*****

Halou<3

Ja sabeu qui es el Desconegut? JAJAJAJAJ JA VEUREEEUUUU<3

besituuuus

Xènia la menja Pizza

//Contacte// DesconegutWhere stories live. Discover now