Elimdeki dosyalari masaya atip onu dusunmeye basladim sevdigim kadini dudaklari beyaz teninin uzerinde dagilan kahverengi saclari guldugunde ortaya cikan gamzesi ve herseyden cok yillardir kaybolmayan gozundeki parilti.
Telefonumu elime alip bir mesaj yazdim
Aksam seni yemege cikaracagim beni bekle sana buyuk bir suprizim var jess.
Mesayim bitmesine ragmen hala mesajima cevap vermemisti aramaya karar verdim ama telefonu kapaliydi ofisteki arkadaslarima veda edip arabama bindim yol boyunca onu duusundum liseden beri beraberdik ailem yoktu o benim ailem olmustu o bana kol kanat germistive herseyden cok o benim hayallerimi susleyen kadindi arabayi guzel bir taki magazasinin onunde durdurup telefonuma baktim hala aramamisti ve ya mesaj atmamisti .
B
uyrun efendum
Ben buyuk bir tektas istiyorum narin ve estetik olsun.
Takicinin gosterdigi modeller arasindan en guzelini secmistim guzel bir kutuya koydurttuktan sonra parasini odedim ve takicidan ciktim adimlarim yavasladi gozlerim bulaniklasti elena benim patronumla kafede yemek yiyor ve opusuyorlardi.
Hic bir sey soyleyemedim eve gittim ve gelmesini bekledim gelmedi.
Sabah yatagimin yaninda bana gulumsyerek bakiyordu gamzesi cikmisti teni bembeyazdi yuzu soluklasti.
-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başkalarının Hayati
Teen FictionBiz dört kişiydik siwon, jess, David, Chris Ve biz nasıl mı bir araya geldik ?