EPISODE-1

903 65 18
                                    

Episode-1

သစ္ပင္ခ်ံဳႏြယ္ေပါင္းမ်ားစြာ ထူထပ္ကာ... စိမ္းစို သာယာလွသည့္ ေတာႀကီး တစ္ခုအတြင္းတြင္

ေကာင္မေလး တစ္ေယာက္ နွင့္ ေကာင္ေလး တစ္ေယာက္ ကိစၥတစ္ခု အတြက္ အလုပ္ရႈပ္ ေနႀကသည္......

ထိုေကာင္မေလး တစ္ေယာက္နွင့္ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္မွာ... Im Yoona နွင့္ Im Nickhun ......

သူတို႔နွစ္ေယာက္မွာ Yoona က ေရွ႕က အသား ကုန္ေျပးကာ...... Nickhun ကလည္း ေနာက္မွ ရွိသမ်ွအားသံုးကာ အသားကုန္ေျပးလိုက္ ေနသည္......

ေရွ႕က ေျပးသည့္ Yoona ဆိုသည့္ ေကာင္မေလးက... မ်က္လံုး ကုိ အဝတ္စျဖင့္ ပိတ္ကာ......

ထိုေတာႀကီး၏ ေတာင္ထိပ္မွ ေျမာက္ထိပ္ဆီသို႔ ေျပးလႊားေနေလသည္......

မ်က္လံုးကုိ စည္းထားရံုဘဲလား??

မဟုတ္ပါဘူး...... လက္နွစ္ဖက္လံုးကုိလည္း ေနာက္ကုိပစ္ထားျပီး ႀကိဳးနွင့္ စည္းထားသည္...

သေဘာကေတာ့... မ်က္လံုးကုိ အုပ္ထားတဲ႔ အဝတ္စကုိ ခ်ြတ္ပစ္လို႔မရေအာင္စည္းထား ျခင္း...

ေနာက္မွလိုက္သည့္ Nickhun ကေတာ့... ဒီအတိုင္း မ်က္လံုးကုိလည္း ဘာႏွင့္မ်ွ စည္းမထား... လက္ကုိလည္း ေနာက္ပစ္ကာ... ဘာႀကိဳးနွင့္မွ် ခ်ည္မထား အလြတ္လိုက္ေနျခင္း ......

ေဒါသထြက္ေနသည့္ ပံုစံမ်ိဳးနွင့္လိုက္ေနျခင္း...

ေရွ႕မွမ်က္လံုးကုိ အဝတ္နွင့္စည္းကာ ပိတ္ထား ေသာ Yoona က ခ်ဳိင့္ခြက္အက်ယ္ႀကီးရွိေသာ ေနရာသို႔အေရာက္ လွမ္းခုန္လိုက္ေတာ့ ဟိုဘက္ကုိမေရာက္ ေရာက္ခါနီးမွာပင္ ျပဳတ္က် သြားသည္.........

Yoona- shittt~~~

ေနာက္ကလိုက္လာေသာ Nickhun ကလည္း မွီလာကာ...... Yoona နားမေရာက္မီ ခ်ိဳင့္ခြက္ကုိ မေက်ာ္ခင္ အရွိန္ကုိ ေလ်ာ့လိုက္ကာ......

Nickhun- Yoona နင္ အသက္ရွင္ေန ေသးလား...

Yoona- *ရယ္လ်က္* of course......ဦးေလး... က်ြန္မ မေသေသးပါဘူး...... ဒါနဲ႔...... က်ြန္မ ဒီေန႔ည ခုန္ေက်ာ္ဖို႔ ဘယ္နွစ္ခု က်န္ေသးလဲ......

Nickhun- (သက္ျပင္းခ်ကာ) 5ခု...... နက္ျဖန္မွာ နင့္ရဲ႕ေျခလွမ္းေတြမွားရင္ နင့္ရဲ႕ ဘဝခရီးလမ္း က တိုေတာင္းလိမ့္မယ္......

THE SHANNARA: CHRONICLESWhere stories live. Discover now