EPISODE-2
ႏွင္းေတြရိုက္ကာ... ေရခဲေတာင္ အလား အလြန္ ေအးခဲေနသည့္... ဂူႀကီးတစ္ဂူထဲတြင္ ေမွာ္ဆရာမ တစ္ေယာက္ ဒဏ္ရာေတြနွင့္ လဲက် ေနသည္......
ထိုေမွာ္ဆရာမကား အသက္ 500 ရွိျပီ ျဖစ္ေသာ္ လည္း ငယ္ရြယ္ကာ လွပေနေသးသည့္ အသက္ 20 အရြယ္ခန္႔မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ လိုပင္.........
ေမွာ္ဆရာမ၏ ခႏၶာကုိယ္တစ္ကုိယ္လံုးဒဏ္ရာ ဒဏ္ခ်က္ေတြနွင့္ ျပည့္နက္ေနျပီး... အျပာေရာင္ ေရခဲေက်ာက္ျဖာႀကီးတစ္ခုေပၚတြင္ လွဲေလွာင္း ေနသည္......
ထို႔ေနာက္ သူမသည္... ေက်ာက္တိုင္တစ္ခု ေပၚတြင္ေရးဆဲြထားသည့္ ကနုတ္ပံုသဏၰာန္ စာမ်ားကုိ ဖတ္ကာ......
ေမွာ္ဆရာမ- ဒီေန႔ကစျပီး က်ြန္ုပ္ရဲ႕ ေနာက္ဆံုး ေန႔ အထိ ေမွာ္အစြမ္းေတြ က်ြနု္ပ္ရဲ႕ အေသြး အသားထဲ... စီးဆင္းပါေစေသာ္ *Shout*
သူမေျပာလို႔လည္း ျပီးေရာ ဒဏ္ရာမ်ား တျဖည္း ျဖည္းေပ်ာက္ကာ... သူမလက္ထဲသို႔ မီးကဲ႔သုို႔ရဲေနေသာ ဓားတစ္ေခ်ာင္း အလို အေလ်ာက္ ေရာက္လာေလသည္...... ျပီးေနာက္ သူမ ျဖည္းျဖည္းခ်င္းမတ္တပ္ထရပ္ကာ... ဂူအျပင္ကုိ ႀကည့္လိုက္ျပီး......
ထို႔ေနာက္ သူမ အသံတိမ္ေလးျဖင့္ တီးတိုး ေရရြတ္လိုက္သည္......
ေမွာ္ဆရာမ-*whisper* အဲ႔ဒီအရာ စတင္ေနျပီ
-----------------
သစ္ပင္ပန္းပင္မ်ားျဖင့္ စိမ္းစိုကာ... သာယာ လွပေသာ ကုန္းျမင့္ ေဒသေလးတစ္ခုတြင္...
ေကာင္မေလး တစ္ေယာက္ျမင္းကုိ ဒုန္းစိုင္း စီးကာ သူ႔အိမ္သို႔ အေျပးေလးျပန္လာျပီး ... အိမ္ထဲသို႔ အေျပးတပိုင္းနွင့္ဝင္သြားသည္Girl- ေတာနက္ပုိင္းထိသြားခဲ႔ရတယ္. ဒါေပမယ့္ ဦးေလးေျပာတဲ႔ အဲဒီ ဂ်င္စင္းကုိရခဲ႔တယ္...
အဲဒီေကာင္မေလးရဲ႕ ဦးေလးျဖစ္သူက... သူ႔တူမ ပုခံုးကုိ အသာအယာပုတ္လိုက္ျပီး အိပ္ရာေပၚ လွဲေနေသာ ညီမျဖစ္သူကုိ ႀကည့္လိုက္ရင္း...
Uncle- အခုဘာမွအသံုးမဝင္မွာဘဲ ေႀကာက္ တယ္... မင္းတို႔ႏွစ္ေယာက္ကုိထားခဲ႔တယ္... စကားေျပာႀကဦးေပါ့...
YOU ARE READING
THE SHANNARA: CHRONICLES
FanfictionMain: Yoona Jessica & other snsd members Yoonsic (fanfic) The Shannara: Chronicles သည္ CJ ၏ စိတ္ကူးသတ္သတ္သာျဖစ္ေသာ Soshi fanfic တစ္ပုဒ္သာ ျဖစ္ပါသည္......