Sabah sabah koşuyorum. Niye olcak tabiki okula. Kıyafetimin düğmesini bağlıyıp çıktım. Okula vardım. Ayy ben kendimi söylemedim. Ben Deniz. Doğa bana maviş der bende ona şirine. Okuyunca anlarsınız kim kim.
"Mavişşşş gel buraya canikom" aha seslendi şirine"Geldim şirinem" geldiğimde bir grupla karşılaştım. Şirinede yanlarında oturuyordu 4 kişiydiler.O gurupla tanıştım. Rüzgar, Poyraz, Canmış. Kızlar ise Masal ile Şirinem 4kişiydiler dediğim de doğa yı da ekledim. Rüzgar masalla ,Doğa ise poyraza dik dik bakıyordu. Anlamiyorum ki niye bakıyor. Baktığımda şu Canın bana baktığını fark ettim niye bakıyo anlamadım ya ne garip bişey bu dimi.
+di!
-o neydi gızzz
+benim ben
-off baybay içses.Can bana bakmayı kesip tostunu yemeye koyuldu. İnsanca ye tabağın yarısı kırıntı oldu.Bana baktığımda üstüm kırıntı olduğunu fark ettim. Ben olsam bende bakardım offf be ne değişik insanım neyse. Derse girdik ders Din Bilgisi'ydi. Sınavlar açıklandı. 68 almışım. Gavur muyum ya? Dinsiz imansız çıktık.
Şirine bana laf koydu"Gavur musun ne biçim sınav notu bu"dedi. Bana can gülmesini tutarak baktığını gördüm ve diğerlerinin de öyle. "Durmayın gülün çünkü tutamıyosunuz zaten"dedim. Ben onlara gülün demiştim gülün. Onlar anırıyordular. Can "Ahahahha gavur ahahahhahahahhahdhjsgs muhshshshshsh" he yavrum ondan. Allahım yarabbim. Neyse okul bitti, çıktık. Eve doğru koşarak gidiyordum. Madalyalarım bile var ve 10 tane kupam. Niye mi koşuyorum bu sefer. Diyetteyim. Arkamdan korna sesleri gelince yolda olduğumu unuttum ve kaldırıma atladım. Ve bu sefer daha güçlü korna çaldı sinirle oraya taş atıyodum ki onun Can olduğunu fark ettim. " Ne oldu?"dedim. "Akşama benle davete gelirmisin?"dediğine şaşırsamda "Tamam"dedim. O bana kazanmışcasına bakıyordu.Eve geldim annem maraton yapar gibi koşturup bişeyler hazırlıyordu. Odama yolladı 3 ayakkabı 1 elbise vardı elbise lacivert mini bir elbiseydi. 3 ayakkabıdan birini seçip dayımın kızının nişanına gidicektik. 3 ü seçtim. Giyfim gidiyodum ki Can'ı unuttum. O bana seni bir davete götürcem demişti dimi
+di!
-off
+onn
-onbir
+birdirbir sıkıldım artık yaa sen Cana ne diyceğini düşün.
Aynen haa nediycem ben neyse aradım ve
"Can ben gelemiyorum dayımın kızının nişanına gidicektik.
"Pfff peki bende seni bir nişana götürcektim bi yakınımın nehse bb" gözlerine baktığımda biraz kırgın olduğunu gördüm. Gittim. Ve birden Canı gördüm oha yaa biz canla uzak akrabamıyız şimdi...Can piste çıkıp "Bu şarkı nişanlanacak olan çifte ve Denize gelsin"dedi. Şarkı İlhan Şeşen -Gördüğüme sevindim.
Görmesem daha iyiydi
Seni orada,o gece
Aradan yıllar geçti
Silinmedin hafızamdan.
Her gece gibi bir geceydi . Seni görene kadar.
Birer birer çıktılar yerlerinden hatıralarrrrr
Hatıralaarrrr unutulmazzz
Duygularıma esir oluyorumm seni görünce,
İnsan bin kere mi yanıyor bir kere sevince
Ruh bedenden ayrılıyor çekimine girdi
Bir kere yandım ama canım gördüğüme sevindimAğlıycak gibi oldum yemin ederim. Oradan hızla çıktım. Bi kafe vardı girdim bi nescafe içtim. Sokakta Can'ı gördüm arkası dönüktü ona yavaşça gidip gözlerini kapattım." Ben kimim?"dedim. "Nerden biliyim kimsin" dedi uyuz yaa."tahmin yürüt!"dedim. "Ezgi,kumsal,masal" "Hayır" offfladı. Sonra açrım gözlerini beni görünce şaşırdı. "Bana kırgın mısın?"dedim kafasını sağa sola salladı. Çok biliyosun sen. Hem ben niye ona böyle soruları soruyosam. Ayağa kalkıp eve gittim.
Pijamalarımı giydim tabii benimkiler öyle tatlı değil yıldızli şort ve askılı gri ve beyaz çizgili. Cama taş attılar. Baktım, ayyy saf Şirinemmiş. Aşağı indim ve "Ne oldu şirine" "Unutmuş olamazsın" "Neyi?" "Doğum günü partisini" ayyy ben onu unutmuştum şimdi bu bizim bi okul arkimizin d.günüydü. Adı Melek. "Ben hediye almadım neyse onun yerine şarkı söylerim" "Aynen knk" giysileri seçicektik. O seçmiş bana gösterdi onu giyerim aslında yaa.
*********
Bu ilk kitabım bu yüzden yorumlarınızla yola çıkıcam ne derseniz çoğunluğa göre yapıcam. Anlayışınız için tşk ederim şimdiden... ☺☺☺ Bu arada hergün 1 bölüm yazıcam ya da 1 ve ya 2 günde 1 bölüm eklemeye çalışıcam...