Klişeler-2

40 7 3
                                    

Evet önceki bölümlerde de paylaştım ama sizler değerli okuyucularım daha fazla istediniz.(burada yorum yok diğer hikayelerime yapıldı yorumlar) her neyse başlayalım.

Bazı klişe konular:

Mafya: Burada insanlar mafyanın gerçek anlamını bilmeden hikaye yazmaya çalışıyorlar. Hakkını verenlere sözüm yok. Ama şöyle söyleyeyim. O kadar çok varki... İnsanların artık okuyası gelmiyor.

Üvey ağabey: İlk yazıldığında büyük ilgi gören ve sürekli kopyalandığı için sıkıcılaşan bir hikaye türümüz. Burada bir kız vardır. Onun annesi babası ayrıdır. Babası başka kadınla evlenir. Onun da bir erkek çocuğu vardır. Ne hikmetse her zaman kızdan büyüktür. Bu hiç değişmeden yazardan yazara aktarılır. Ve günümüze kadar okuyucuyu boğar. Tavsiyem yazmayın.

Zoraki evlilik: 2 önceki bölümde göstermiştim. Oraya bakarsanız anlarsınız şuan üşendim. (yazar hep üşendi.)

Vee +18: Arkadaşlar farkındasınızdır wattpad'in yaş ortalaması düşük. Siz küçük kardeşlerimize tecavüz vb. Kitapları yayınlarsanız ki (bu tür hikayeler yazan 12 yaşında) çocuğun psikolojisi bozulur. Ya millet Özgecan'ı unutmamışken siz bunu nasıl yazarsınız?! Bence wattpad buna çözüm getirmeli. İstediğinizi deyin. Benim görüşüm bu. Daha önce okumayanlar hikaye tam olarak şöyle.

Ben Şekil soyadım Çekil. Şuan bara gidiyorum... bla bla bla

Bardan çıktığımda sarhoşdum. Biri beni kaçırdı. Uyandığımda onun evindeydim. Elbisem hala üzerimdeydi. Odaya geldiğinde isminin bad olduğunu öğrendim. Ahh çok yakışıklı. Bana tecavüz edeceğini söyledi. Olamaz bu olamaz... Eğer kabul etmezsem öldüreceğini söyledi. Korkuyordum. Bla bla bla bla.

İntihar edeceğim. O bana sahip oldu, bedenimi kirletti. Yaşayamazdım... Bla bla bla.

2 hafta sonra:

Olamaz ona aşık oluyordum. Ama olamazdım. Bla bla bla.

İnsan tecavüzcüsüne nasıl aşık olur?
Aklım almıyor. Ya 10 yaşındaki kız tecavüzcüm gelsede aşık olsam dese. Böyle şeyleri iyi şeyler gibi göstermeyin. Benim kanım donuyor.

Neyse daha yazacaktım ama ileri gitmek istemiyorum. Bir sonraki yazımı yazım hataları olarak yazmayı planlıyorum. Kendinize iyi bakın. Hoşçakalın...

Yazar Olmak Ne Gerektirir? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin