-baba ben İstanbula gitmek istemiyorum burda benim bir duzenim var.
-biliyorum ama isle alakali gitmek zorundayiz
1 hafta sonra
-tamam baba geldik istanbula peki simdi
-simdi yeni okul yeni arkadaslar
-ya ne arkadasi benim arkadasim yok ve olmuyucak.
-oyle soyleme pisman olursun sonra. Hem gorucez. Ben senin kayitlarini yaptirdim iki gun sonra okul basliyo.
-tamam baba tamam. Zaten beni dinleyen yok ki..
2 gun sonra
-kizim. Hadi kalk okula gidiyosun
-ya anne simdi orda salak salak insanlarla tanisicam. Napiyim ben onlari
-kizim bak lutfen boyle yapma. Babanin isi yuzunden. Hem sen kac okul deyisdin bir okul da deyissen ne olur?
-sorunda o zaten. bu 9cu okul ve ben biktim bundan.
-tamam tamam hadi kalk
-of of offf
***kalkar kiyafetletini giyer. Arabayla okula giderler. Mudur okuyacagi sinifi gosterir. Sinifa girer.
-selam
-selam
-bir dakika beni dinlermisiniz
-tabii dinliyoruz... Arkadaslar bir dinleyelim
-ismim JASMİN. ve artik bu sinifda okuyucam.
-hos geldin. Gec bir yerde otur
***cocuklar iyi davranmisti. Bir cocuk kendi sirasini ona verib kendisi arkaya gecdi. Gecip oturdu. Bir kizin yaninda oturdu. Yanindaki kiz arkadadlariyla konusuyodu. Sonra Jasmine bakti
-merhaba, hos geldin
-merhaba hos buldum
-benim ismim GUL
-Benimkide Jasmin
-umarim anlasiriz
-umarim
***jasmin ilk gunu sinif arkadaslariyla tanismakla gecirdi. Eve gitdi bir sey soylemedi. Oteki gun jasmin okula gitdiginde sinif arkadaslari ona oyle davraniyoduki sanki yeni degilde 1 ci sinifdan ayni sinifda okuyodular. Bu jasmine degisik gelmisdi. Okudugu hic bir okulda boyle olmamisdi. Bu jasmini mutlu etmisdi... Amma bir hafta sonra dusunceleri degisdi. Cunki sinifda kizlar ve 1kac erkek onun hakkinda ireli geri konusuyodu. Jasmin bunlari duymus ve hakikaten cok uzulmusdu. Aslinda biliyodu böyle bir seyle karsilacagini. Ama yinede kotu olmusdu... Bu olaydan bir ay gecmisdi. Artik kimse jasmin hakkinda kotu konusmuyodu.. Jasminle arkadas olmuslardi... Jasminde onlarla babasi hakli cikmisdi bu okul baskaydi.
1 yıl sonra
*** bir yil bundan once istemsizce geldigi bu okula jasmin simdi can atarak gitmisdi. Gulle cok iyi arkadas olmuslardi. Jasmin derslerindede iyiydi. Sinifi iyi notlarla gecmisdi.okul acilmisdi ve baslamasindan 1 ay geciyodu. Jasmin gulle sinifa gidiyodu. Ve kolidorda birini gordu.......
Arkadaslar ilk bolum bu kadar umarim beyenirsiniz ilk defa yaziyorum. Beyendiyseniz vote , yorum yaparsaniz sevinirim. Simdiden tesekkurler