Kimentünk a kertbe ahol csak mi voltunk.Álltunk ott szemtől szembe és vártam, hogy mit akar mondani.
-Miért?
Csak ennyit kérdezett.Értetlen fejemet látva folyatta a mondatát.
-Miért akartál leugrani onnan?
Hangja megremegett én pedig nem akartam elhinni, hogy egy fiú képes sírni.
Nem szólaltam meg, csak a cipőm körüli fűszálakat vizslattam.Lehajtott fejembe szinte lyukat égetett a tekintete.Kezével óvatosan megfogta az enyémet, ezért pedig össze rezzentem egy kicsit.
Nem szeretem ha hozzám nyúlnak.Mindig arra gondolok, hogy meg akarnak ütni.
Kezeiben az enyém már-már elveszett, és kezdtem abban kételkedni, hogy valaha látom még a mancsaimat.
-Ígérd meg nekem.-mondta.-Ígérd meg, hogy nem csinálsz többé ilyet.
Magamban a mondataira mindig válaszoltam, de ezeknek hangot nem adtam."Nem ígérhetek semmit."
Fejemet nemlegesen ráztam, hogy nem ígérem meg.Hisz eszem ágában sincs élni.
Hirtelen erősebben szorította meg a kezemet.Nagyon erősen.
Azt hittem, hogy megfog ütni, vagy eltöri őket.Ezért fel sikítottam.Nem engedett.
-Ígérd meg!-mondta hangosabban.
Hangunkra kiszaladtak a többiek, majd kiszabadítottak Ádi "kezei közül".
-Te normális vagy?!-rivallt rá Király.
Szalai pátyolgatta a kezemet, míg a társaság fele Ádit szidta, a másik a része pedig nem tudott mit csinálni.
Ádám az ölelésébe vont.Úgy érzem, hogy ő fog a legközelebb állni hozzám.Nem is.Ő lesz az egyetlen.
Felkísért a vendég szobába és leült velem szemben, és beszélni kezdett.
-Barbi nem mesélt rólam semmit, igaz?
Fejemet ráztam, hogy nem igazán.Csak a nevét tudom meg azt, hogy hogy néz ki.Ennyi.
-Hát...most nem kezdek el magamról bemutatót tartani.Inkább bármi másról, jó?
Bólintottam jelezve, hogy hallgatom.
-Ádi nem szokott ilyen...agresszív lenni.Ő csak egy normális gyerek.Legalábbis normális volt.-hangja gyengéd volt, de a következő pillanatban inkább kérlelő.-Figyelj, legalább köszönd meg neki, hogy megmentette az életedet.
-Azt hiszed ezzel nekem jobb lett?!-ordítottam rá.-Nincs hova mennem itt pedig nem maradhatok!Nincs senkim és semmim!Azt hiszed csak mert ismersz egy kicsit már rögtön barátok vagyunk?!-a barátok szót megnyomtam, hogy érezze mire gondolok.-Nekem nincsenek barátaim!Nem voltak, és nem is lesznek!Egyszerűen használhatatlan vagyok!-a hangomra már mindenki a szobában volt.Szuper.-Még mindig nem érted?!CSAK RONTOM A LEVEGŐT? HAGYNOTOK KELLETT VOLNA MEGHALNI!EGGYEL KEVESEBB PROBLÉMA LENNE A VILÁGON!-Gera megpróbált engem lefogni de erősen lelöktem magamról.-HAGYJATOK MÁR BÉKÉN!CSAK...Csak...-valaki lefogott és szavakat suttogott a fülembe.
Ádi...De hát engem senki nem tud lenyugtatni akkor neki miért sikerül?
-Ne ordibálj.-suttogta úgy, hogy csak én halljam.-Nem rontod a levegőt.
És még ezekhez hasonló szavak.Mikor már úgy vélték, hogy némileg meg nyugodtam, fellélegeztek.
Olyan suttogások hagyták el a szájukat mint például "Ezt meg, hogy?" "De hát neki miért nyugodott meg?" "Nekem nem maradt nyugodton neki meg igen?" és ilyenek.
YOU ARE READING
Hullócsillag -Nagy Ádám- SZÜNETEL
Fanfiction"-Érdeklődik valami iránt?-kérdeztem kétségbe esetten. -Igen. -Király!És mi az?-lelkesedtem fel. -A hullócsillagok..."