1.kapitola

22 5 2
                                    

CATHERINE

,, Ahoj kráska," oslovil ma jeden zo štvorice chalanov sediacich pri okne. Podišla som bližšie k nim a opýtala som sa: ,, Čo si dáte?" ,, Teba," odvetil hnedovlasý chlapec. Nevyzerali zle. Boli práveže pekní. Chlapec ktorý ma oslovil mal hnedé vlasy, modré oči a vypracované telo. Jeho svaly boli vidieť cez obtiahnuté tričko, ktoré mal na sebe. No ani ostatní nevyzerali zle. Chalan s čiernymi vlasmi a hnedými očami mal typický výzor badboya. Dopomáhali k tomu aj tetovania, ktoré mu vykúkali spod bieleho trička. Tretí chalan bol roztomilý blondiačik. Bol zlatý a to ma nejakým spôsobom na ňom zaujalo. A posledný chalan vyzeral asi najlepšie. Pekné črty tváre, plné pery a tetovania ktoré mu vykúkali spoza košele. Mal na nej rozopnuté prvé tri gombíky. ,, Niečo, čo je v ponuke?" ,, Tak štyri krát Perníkové late a k nemu muffiny," odvetil blondiačik. ,, Na teba si počkáme keď skončíš," žmurkol na mňa ten čo bol v košeli. Pousmiala som sa a kráčala som k pultu. ,, John, štyrikrát perníkové late a k nemu muffiny." ,, Hej kráska," podišiel ku mne chalan ktorý mi pripomínal badboya. ,, Áno?" ,, Mohla by si nám na tie late napísať aj naše mená?" usmial sa a ja som sa takmer roztopila keď odhalil svoj žiarivý chrup. Zároveň sa mu na lícach zjavili roztomilé jamky. ,, Fajn, tak mi ich nadiktuj." Od Johna som si zobrala plastové poháre v ktorých už bol nápoj ktorý si chalani objednali. Zobrala som si čiernu centrofixku a čakala som na to čo mi nadiktuje. ,, Marcel, Tobias, Nikolas a ja som Tony," predstavil sa mi a popritom ako ukazoval na chalanov keď ich vymenuvával. Na poháre som napísala ich mená a položila som ich na tácku spolu s muffinmy. Vzala som ju a podišla som k ich stolu, zatiaľ čo ma černovlasý chalan odprevadil. Položila som pred nich objednávku a usmiala som sa. ,, Dobrú chuť." ,, Ale keď my máme chuť na teba," ozval sa blondiačik. Zostala som zaskočená. Nie tými rečami ale tým kto ich vyslovil. Od neho som to fakt nečakala. ,, Musíte sa spraviť sami," drzo som odpovedala, naposledy sa usmiala a odišla naspäť k pultu. Všetci sa začali smiať a aj mne kútiky úst trhalo hore.

Dlho som však nemohla rozmýšľať nad nimi, lebo dnes tu bolo zákazníkov viac ako dosť. Práve som vybavovala objednávku jednej mladej babe, keď sa dvere otvorili a dnu vošlo moderne oblečené dievča. Takú módu som videla len v najnovšej kolekcii od Anne Lewis, svetoznámej návrhárky. Podišlo bližšie k pultu a hamblivo sa na mňa pozrelo. Tipovala som jej zhruba toľko koľko som mala ja, vyzerala byť pomerne mladá. ,, Ahoj, ja som sem prišla brigádovať," povedala mi a usmiala sa. Bola veľmi krásna. ,, Jasné, poď ukážem ti ako to tu funguje.." Zaviedla som ju do miestnosti za ,,kuchynkou,,. ,, Tak tu sa prezliekame, tamto bude tvoja časť," ukázala som jej miesto na ktorom bolo už napísané jej meno. Mia lewis. Neprekvapilo ma to, že má meno ako jazdec formuly a módna návrhárka. Lewis je tu dosť časté meno. Potom som ju previedla cez miestnosť, kde sa pripravovalo všetko, čo tu robíme. ,, Toto je John, dáva zakázky dozadu." ,, No a tu sa teda už obsluhuje. Dávaj si pozor na tých chalanov, balia všetko čo nosí sukne," ukázala som smerom k skupinke ktorá tu ešte stále bola. Ona sa zasmiala a išla so mnou k tej pochybnej skupinke. ,, Kráska? Priniesla si si posilu?" ,, Samozrejme, snáď nebudete štyria na jednu, " odpovedala som Tonymu. Oni sa zasmiali a na stôl položili bankovku. ,, Nás sa nezbavíš, čakáme tu na teba babe," povedal Marcel.( Ten v košeli ) Iba som sa pousmiala a zobrala som tácku s prázdnymi tanierikmi. ,, Ani som sa ti nepredstavila som Catherine," podala som jej ruku keď som si zložila zásteru. ,, Mia," chytila mi ruku a potriasla ňou. Pracovný čas mi už skončil, takže som sa vybrala von zo Starbucksu. ,, Zajtra nastupuješ?" spýtala som sa Mii. ,, Áno." Vyšla som von a pohľad mi zablúdil k štvorčlennej skupinke čakajúcej pred výkladom. ,, Ahoj kráska," oslovil ma Marcel. ,, Ahoj krásavec," opätovala som mu oslovenie a postavila som sa pri nich. ,, Správaš sa inak, keď niesi v práci," poznamenal Tony a podišiel bližšie ku mne. ,, Tam pracujem, tu si užívam." ,, Tá baba sa mi páči. Mali by sme ju pridať do našej skupiny. Dovoľ aby sme ti povedali jej presný názov. Absolútneperfektnýľudiaktorísazabávajú," povedal naraz a chytil ma okolo pliec Tobias. ,, Tak pôjdeme?" spýtala som sa. ,, Odprevadíme vás," ponúkol sa blondiačik. ,, Ideš?" spýtala som sa Mii. Prikývla hlavou a vybrali sme sa smerom k adrese na ktorú nás zaviedla. Keď sme sa s ňou rozlúčili, chalani išli odprevadiť aj mňa. ,, Tak sa niekedy vidíme Catherine," zahryzol si Tony do pery. ,, Fajn ahojte," rozlúčila som sa a vkročila do bytovky. Vyšlapala som si schody na tretie poschodie a otvorila som dvere od bytu. Bola som neskutočne unavená, tak som si iba na piatu natiahla budík a ľahla som si do postele.

**************

Ahojte!

Toto je teda prvá časť nového príbehu Double. Snáď Vás aspoň trošičku zaujala. Dnes tu bol iba pohľad Catherine ale v ďaľšej časti si už užijete aj zmiešané pohľady oboch hlavných hrdiniek. Pozrite si obsadenie príbehu aby sa Vám trochu priblížil vzhľad postáv. Ak sa Vám to teda páčilo, môžte zanechať komentár a vote. A samozrejme sa ospravedlňujeme za gramatické chyby:D

K&D

DoubleWhere stories live. Discover now