Mia
,,Ahoj mami."Moja prvá vec ako som vošla do bytu, bolo pozdraviť sa mame. ,,Ahoj moja, poď rýchlo mi porozprávaj čo bolo si nejaká šťastná."usmiala sa.
Chytila ma za ruku a ťahala do obývačky sadnúť si na gauč.
,,Noo,počúvam,"povedala zvedavo.
,,Vieš ako som išla do tej kaviarne, popýtať a pozrieť sa čo tam budem musieť robiť,"len prikývla, aby som pokračovala. ,,Tak budem s jednou úplne super babou. Volá sa Catherine. Môže byť vo veku ako ja. A John je celkom sympaťák. Dá sa s nimi zabávať. Áá boli tam aj štyria chalani.
Marcel, Tobias, Nicolas a Tony. Boli prvý koho som obslúžila. Po zatvorení kaviarne po nás prišli a odprevadili nás domov."
,,Úúú,mojej sestričke sa lesknú oči a je červená"povedal mi brat a začal sa smiať ako retardovaný.
,,Dean, to kedy si stihol prísť?"
,,Aj som bol doma,"povedal a odišiel do kuchyne.
,,Dáte si niečo?"
,,Nie,vďaka idem si ľahnúť."
,,Ani ja zajtra mám pohovor." Dean prevrátil očami.
,,Dobrú,"povedali sme si všetci naraz.
Išla som sa osprchovať a ľahla som si.Na druhý deň
Ráno:O siedmej som sa zobudila na nepríjemný hlas budíka. Vôbec sa mi nechcelo vstať z postele aj keď som vedela, že v práci bude zábava.
Rýchlo som sa pripravila a naraňajkovala. Na raňajky som si dala vločky. Dopila som si aj kávu a mohla som vyraziť.
Išla som po tichých ranných uličkách.
Pred kaviarňou som videla Cat, ako sa rozpráva s niekým.
,,Musím ísť."
,,Dobré ráno Cat."
,,Bré ránko."Pozdravila sa a otvorila vchodové dvere.
Vošli sme dnu,vložili stoličky a čakali kým niekto príde. Cat si sadla za pult a v ruke mala tablet. Moc dlho sme ani čakať nemuseli....Catherine
,, Cŕŕŕŕŕŕn." ,, Do pekla," zakričala som na celý byt. Bol prázdny takže môj ranný hnev skončil bez povšimnutia. Pozrela som sa na hodiny. Bolo iba päť. Načo som si ja krava nastavovala budík na piatu keď do roboty mám prísť na pol ôsmu? Aha, spomenula som si. Včera som sa vrátila domov asi okolo jedenástej a bolo toho na mňa veľa. Neochotne som sa vyhrabala z postele a hodila na seba mäkký župan. Pomaly, ale akože fakt pomaly, som sa dotrepala ku kávovaru a dala som doň kapsulu. Človek by čakal, že pri práci v kaviarni kávu nebudem mať veľmi v láske ale bez nej by som asi ranné vstávanie neprežila. Jemný zvuk a lahodná vôňa mi prezradili, že moja láska je hotová. Zobrala som si šálku a sadla som si za stôl. Otvorila som svoj notebook s nakusnutým jablkom a pozrela sa na počasie. Malo byť pekne, čo bolo v Londýne vskutku prekvapivé. Potom som sa presunula do obývačky a zapla si stereo. Na celý byt sa rozozvučala hudba ktorú som mala vybratú. Bol to mix pesničiek. Presunula som sa do izby a postavila som sa pred skriňu. Možno dnes pôjdem po práci von, takže by som si mohla dať niečo vkusné. Pohmkávala som si pieseň a popritom som zo skrine vybrala biely Croptop a kvetovanú sukňu nad kolená. Všetko som si zaniesla do kúpeľne. Rýchlo som v kuchyni dopila kávu a šálku dala do umývačky. Hudbu v obývačke som si stíšila a presunula som sa do kúpeľne. Zapla som si sprchu a nechala som teplé kvapky vody dopadať na moje telo. Asi po 15 minútach som z nej musela výjsť. Zvonil mi telefón. ,, Ahoj oci," zdvihla som známe číslo. ,, Ahoj, ako sa máš?" ,, Fajn, dnes zase do práce ale mám novú kolegyňu a vyzerá byť super. Volá sa Mia Lewis." Na druhej strane linky zavládlo ticho. ,, Oci?" spýtala som sa, keď už dlho nehovoril. ,, Ja už musím ísť do práce, drž sa dcérenka," ukončil hovor predtým ako som sa mu stihla odzdraviť. Telefón som hodila na posteľ a obliekla som si pripravený outfit. Hodinky mi ukazovali pol siedmej. Vzala som si biely jogurt a nasypala som si doň čučoriedky. Hudbu v obývačke som opäť dala naplno a sadla som si na gauč. Pohľadom som hypnotizovala vypnutú televíziu. V hlave sa mi prehrával obraz Mii. Bola mi strašne sympatická, asi by som ju mala viacej spoznať. Obal od jogurtu som vyhodila do koša a lyžičku som len hodila do drezu. Na chodbe som si nazula čierne lodičky a do kabelky som si hodila telefón a kľúče. Posledný krát som si venovala pohľad v zrkadle a vyšla som z bytu. Zamkla som ho a výťahom som sa zviezla až do garáže. Pôvodne som nechcela ísť autom ale keďže som akosi pozabudla na čas a už bolo štvrť na osem, tak som nemala na výber. Odomkla som svojho Range Rovera a nasadla som. Len na objasnenie. Keďže byt som si platila takmer celý sama, otec ma donútil aspoň k prijatiu auta. Naštartovala som a pohla sa z bytovky. Pred Starbucksom som zbadala povedomú osobu tak som rýchlo zaparkovala za budovou na mieste pre zamestnancov. Zamkla som auto a utekala som pred vchod. ,, Dan," vrhla som sa mu do náručia. ,, Cat, teba som už nevidel," usmial sa a celú si ma premeral. ,, Kde si sa túlal, nebral si telefón, neodpisoval si na maily. Čo si o sebe myslíš?" pobavene som naňho pozerala. ,, Bol som v New Yorku, nebol čas, celé dni som makal." ,, Robil si deti?" spýtala som sa ho s úškrnom. ,, Nielen," usmial sa a znova ma objal.
Po chodníku k nám kráčala Mia. ,, Musím ísť," naposledy som sa s ním rozlúčila a počkala som kým Mia príde ku mne. ,, Dobré ráno Cat,"Pozdravila sa mi. Usmiala som sa nad jej oslovením a odpovedala som: ,, Bré ránko." ,, O koľkej si sa včera vrátila domov?" spýtala sa ma. ,, Asi okolo jedenástej, potom som padla a vstala som dnes o piatej." ,, O piatej, prečo tak skoro?" ,, Pri mojej rýchlosti som si ho mala nastaviť ešte na skôr, musela som prísť autom lebo som nestíhala," usmiala som sa a vkročila do kaviarne. Prešli sme dozadu, kde bola šatňa a začali sme sa prezliekať. Hodila som na seba zelenú zásteru s logom kaviarne a vlasy som si zopla do drdolu. ,, Pripravená?" spýtala som sa. ,, Viac ako sa zdá," usmiala sa a vykročila k pultu. ,, Tak ako sa dnes rozdelíme, ja budem chodiť a ty budeš za pultom a poobede sa môžeme vymeniť?" spýtala som sa. ,, Jasné." Zobrala som si tablet a podišla k prvému stolu. ,, Čo si dáte?" zdvorilo som sa spýtala. Lámanou angličtinou mi zákazník odpovedal. ,, Jedno late a muffin." ,, Môžem sa Vás spýtať odkiaľ ste?" Bola som zvedavá. Mali sme tu už Francúzov, Nemcov, Španielov ale aj Čechov a Slovákov. ,, Som z Fínska," odpovedal a ja som mu venovala úsmev predtým ako som zašla za pult. ,, Jedno late a muffin pre Fína," povedala som Johnovi a vydala sa k ďaľšiemu stolu. ,, Pôjdeme niekam na obed?" spýtala sa Mia. ,, Hmmm, McDonald môže byť?" ,, Že váhaš," usmiala sa a zložila si zásteru. Spoločne sme sa vydali na obed kúsok odtiaľ. Počas našej prestávky nás zastupuje Samanta. ,, Ja si dám menu trojku, so strednými hranolkami a kofolou," povedala som svoju požiadavku pani pri pulte a ukázala som jej kartičku, pre zamestnancov vedľajších podnikov. Dostávali sme to jedlo skôr, keďže sme sa museli ponáhľať naspäť do práce. ,, Ja si dám to isté," prehovorí Mia a tiež predloží kartičku. Postavili sme sa tesne pri východ od pokladne a čakali sme na naše jedlo.
********
Ahojte! Takže toto je ďalšia časť. Snáď ste si užili už aj Miin pohľad. V tejto časti nebolo nič nejak extra záživné ale v ďalšej časti sa už dozviete kopu informácií o hrdinkách príbehu. Potešia nás vaše názory, voty. Samozrejme sa ospravedlňujeme za gramatické chyby. Dúfame, že sa Vám časť aspoň trochu páčila.
K&D
YOU ARE READING
Double
RandomNiekedy nieje všetko ako sa zdá... Môžete byť najlepšie kamarátky a popritom vás spája aj niečo iné, silnejšie. Niekedy ti minulosť, zmení budúcnosť.