Pohlad Mii
Na táckach sme si zobrali svoje jedlo a sadli sme si k najblišiemu, prázdnému stolu.
,,Dobrú chuť," povedala som Cat.
,,Aj tebe,"odpovedala a odhryzla si z Chicken burgera.
,,Hm. Ďakujem"
,,Keď už pracujeme spolu by sme sa mohli zoznámiť,"navrhla som a jedla ďalej svôj hamburger.
,,To je dobrý nápad."
,,Tak začnem ja," povedala som Catherine iba prikývla.
,, Mám 21 rokov." Prerušila ma Cat.
,,To je super aj ja mám toľko." Usmiala som sa a pokračovala som.
,,Mám 23.ročného brata, býva sám ,ale často je u nás. A ja bývam ešte s mamou, ale rada by som sa už odsťahovala."
Cat prehltla a povedala.
,,Ja bývam sama. Od otca som sa odsťahovala docela dávno."
Odpila som si z kofoly a spýtala som sa Cat.,,A ak sa môžem spýtať tvoja mamina?"
,, Rodina mi vždy hovorila , že zomrela tesne po mojom narodení ."
,,U mňa to je to isté s otcom."povedala som.
,,Sme si dosť podobné a ako si s chalanmi?" spýtala sa ma, mierne hanblivo.
,,Frajera teraz nemám, flirtujem s chalanmi, ale nie sú to tý pravý. A ty si ako s chalanmi?"
,,Mala som vážny vzťah, ktorý skrachoval. A preto sa bojím mať nový. Len sa zabávam,flirtujem s chalanmi a žijem si svôj život."
,,Nejakého súrodenca máš?"
,,Nie, ale chcela by som mať staršieho brata. Bola by s ním zábava."
,,So staršími bratmi aj je. Hovorím z vlastnej skúsenosti," povedal som a začali sme sa nahlas smiať. Až na nás každý začal pozerať. Čo už... My sa vieme aspoň zabávať na blbostiach.Catherine
,, Len ma tak napadlo, že som ti ešte nepochválil vlasy, sú vážne pekné," povedala som Mu, pričom som odjedala zo zmrzliny, ktorú som si bola objednať. Ona sa usmiala a kompliment mi vrátila. ,, Aj tvoje sú pekné, fialová ti sekne." ,, Malá som aj modrú, červenú, ružovú ale aj čiernu. Tieto sa mi teraz celkom páčia." ,, Čo robí tvoj otec?" spýtala sa ma Mia. ,, Je architekt, teraz pracuje v New Yorku. A tvoja mama a brat?" Pohľadom som zablúdila na hodinky na mojej ruke a povzdychla som si. Zostávala iba pol hodina aby sme sa vrátili do práce. ,, Moja mama je módna návrhárka. Bývame v byte alebo skôr apartmáne v Londýne, samozrejme. A brat? Ten preteká Formulu." ,, Formulu? To vážne? Milujem ten šport. Musíš ma s ním zoznámiť. " Obe sme sa usmievali. ,, Niekedy by si ma mohla zoznámiť s tvojou maminou, ak je to tá návrhárka na akú myslím, tak ju milujem. V šatníku mám asi šesť jej šiat. Totiž milujem šaty a sukne." Ona prikývla a povedala: ,, Rada ťa s ňou zoznámim. Ja by som sa rada obliekala typický ako ostatné baby ale mama ani pomyslieť, žeby jej dcéra mala chodiť v niečom inom ako to čo ona navrhla," prevrátila očami.
,, Ako dlho už pracuješ v Starbucks?" nadhodila Mia cestou naspäť do práce. ,, Uz takmer rok. Baví ma to tam aj keď popritom robím aj stylistku. Väčšinou tým osobnostiam do video klipov alebo tak. Prác v kaviarni je na odreagovanie a je tam kopa ľudí." ,, Ja som sem prišla, lebo som nechcel byť závislá na mame. Nepotrebujem veľa peňazí tak somrisla sem." Zastavili sme sa tesne pred kaviarňou a prehodili posledné zmysluplné vety. ,, Mohli by sme si vyjsť niekam von? Dnes?" navrhla som. ,, Samozrejme, rada." Dohodli sme sa, že po práci skočíme ku mne kde sa prezlečiem a potom k Mii. Chceli sme ísť niekam do klubu.
,, Dobrý deň, čo si dáte?" spýtala som sa pani pri okne. A takto to išlo až do konca smeny.
******
Wuaaaaa. Hlásime sa s ďalšou kapitolkou. Dúfame, že sa Vám páčila a ak áno rozhodne nás potešia komentáre a voty. Dnes trošku kratšia časť ale v ďalšej už budú prítomný aj chalani a nejaké to vzrúšo. Dobré nebudem sa vykecávať a tak iba prajeme pekné prázdniny. Samozrejme že sme veľmi skoré a prajeme ich až v polke:D Okey ale to už je naozaj všetko. Takže Ahojteee.
K&D
YOU ARE READING
Double
RandomNiekedy nieje všetko ako sa zdá... Môžete byť najlepšie kamarátky a popritom vás spája aj niečo iné, silnejšie. Niekedy ti minulosť, zmení budúcnosť.